سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن نسبت به لغزش برادرش، مهربان و آسانگیر است و [حقّ ] دوستی دیرین را رعایت می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

خبرهای داغ از فوتبال

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درحالی که کمتر از 20 روز به انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی مانده هنوز تغییر موضع‌های فدراسیون فوتبال در حمایت از دو کاندیدای احراز این پست ادامه دارد در مقطعی از زمان به حمایت از بن همام بر می‌خیزد و در زمانی دیگر شیخ سلمان را که رقیب اصلی بن همام به حساب می آید، مورد حمایت قرار می دهد.

علی کفاشیان در همین رابطه عنوان کرد:‌ "فدراسیون فوتبال ایران به هیچ عنوان رای خود را پیش از برگزاری انتخابات اعلام نمی‌کند. ما هم اکنون صحبت‌های بن همام و شیخ سلمان را به صورت جداگانه شنیده‌ایم و پس از بررسی اظهارات آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد."

کفاشیان همچنین گفت:‌ "حضور مدیران فدراسیون در مجامع بین‌المللی مستلزم دو عامل مهم است. اول ثبات در مدیریت و مورد دیگر صرف هزینه‌های لازم به منظور نشان دادن فعالیت‌های مدیران. وقتی در یکی از دیدارها علت عدم حضور مدیران ایرانی در فیفا و AFC از بن همام پرسیدم، در پاسخ گفت ما هر بار که با مدیران فدراسیون ایران ملاقات می کنیم چهره‌های جدید روبه‌رو می‌شویم که هیچ شناختی از آن‌ها نداریم و همین عامل باعث می‌شود که نتوانیم مدیران خود را از میان آنها انتخاب کنیم."

علی کفاشیان همچنین درباره برنامه‌های آینده فدراسیون فوتبال گفت: "حتماً قصد داریم طی دو سال آینده در کمیته اجرایی و پست‌های دیگر فیفا و AFC فعالیت داشته باشیم."

ضمن اینکه هم اکنون فدراسیون فوتبال ایران 18 تیم ملی دارد تیم هایی که در گذشته غیر فعال بودند، اما حالا هر لحظه که به آکادمی فوتبال بیایید 6 تا 7 تیم ملی را خواهید دید که در اردو بسر می‌برند."

وی در پایان گفت: "درحال حاضر برنامه راهبردی 20 ساله را برای فوتبال می‌نویسیم و سعی داریم شرایطی را برای انطباق اساسنامه فوتبال با عملکرد فدراسیون فراهم کنیم. در هر حال تیم ملی فوتبال ما باید بین 15 تیم اول جهان باشد توانمندی آن را داریم و به عنوان یک هدف باید سعی کنیم به آن دست یابیم."




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 88/2/6::: ساعت 11:15 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :111891
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<