سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«و به لقمان حکمت دادیم» ـ فرمود : منظور فهم و خرد است . [امام کاظم علیه السلام ـ در تفسیر گفته خدای متعال]

خبرهای داغ از فوتبال

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر مغلوب پاس همدان شد. تیم‌های فوتبال پاس همدان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه قدس همدان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم میزبان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. سید محمد علوی در دقیقه 3 و امیر ابوچا در رقابت 10 و 17 برای پاس همدان گلزنی کردند و محسن بنگر در دقیقه 41 تک گل سپاهان را به ثمر رساند. سپاهان با این شکست همچنان 39 امتیازی در جدول ماند و صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرد. پاس همدان با این پیروزی 29 امتیازی شد و در رده نهم جدول جای گرفت. در دیگر دیدار امروز پرسپولیس با دو گل در شیراز مقابل مقاومت سپاسی به برتری دست یافت.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 6:9 عصر

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: علی دایی را پس از بررسی‌های عمیق و کارشناسی اعضا به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.علی کفاشیان درباره نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: از میان مربیان داخلی، شماری برای حضور در تیم ملی برنامه داده بودند. شماری دیگر بدون برنامه و با توجه به سوابقشان، مورد توجه ما بودند. وی ادامه داد: با بررسی عمیق و با کارشناسی اعضا، علی دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردیم چرا که در زمان بازی و مربیگر‌ی، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است. رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید از مسئولان باشگاه سایپا تشکر کرد که شرایط حضور وی را در این زمان حساس که این تیم باید در لیگ قهرمان حضور داشته باشد، به ما دادند.
وی اظهارداشت: علی دایی قول داده‌ کارنامه خوبی را در تیم ملی رغم بزند. امیدواریم مانند دوران بازیگریش، کارنامه درخشانی داشته باشد.
کفاشیان راجع به نحوه قرارداد علی دایی گفت: او قراردادی یک ساله دارد. چنانچه در مرحله اول عملکرد خوبی داشته باشد و با ارزیابی کارنامه‌، قراردادش را تمدید خواهیم کرد. وی در مورد اختیار علی دایی در تیم ملی، عنوان کرد: وی اختیار تام دارد که دستیاران خود را برای تکمیل کادر فنی، انتخاب کند. با پیشنهاد وی، دستارانش برگزیده خواهند شد؛ اگرچه قرار گذاشته‌ایم که با مشورت همه جانبه و بزرگان فوتبال ایران، به جایگاه خوبی برسیم. رئیس فدراسیون درباره حضور علی دایی در دومین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی، خاطر نشان ساخت: بدون شک باید در دو روز آینده‌ برنامه‌هایش را به فدراسیون ارائه کند چرا که 20 اسفند ماه باید بازیکنان را انتخاب کند. وی عنوان کرد: در وهله اول هدف ما صعود به جام جهانی است. سپس قصد داریم با داشتن تیم خود در این مسابقات، موفق شویم




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 6:7 عصر

علی کریمی که در بازی شنبه شب با تیم الشمال از هفته بیست وسوم، ‌عامل اصلی کسب پیروزی 2 بر صفر برابر الشمال بود، ‌از سوی فدراسیون فوتبال قطر به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و جایزه 1500 دلاری را دریافت کرد. این بازیکن در این بازی با وجودی که گلی به ثمر نرساند،‌ بارها با پاس های خود بازیکنان تیمش را در موقعیت گل قرار داد و با رهبری صحیح خود در میانه میدان ، ‌عامل اساسی برتری نادی القطر بود. دراین بازی تیم نادی القطر با دو گل سباستین سوریا، مهاجم ملی پوش خود بر الشمال غلبه کرد تا با 34 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ حرفه ای قطر قرار بگیرد.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 6:5 عصر

تیم های فوتبال مقاومت سپاسی و پرسپولیس از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان سرخ پوشان تهرانی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند. علیرضا نیکبخت واحدی در دقیقه 39 و حسین بادامکی در دقیقه 50 گل های میهمان را به ثمر رساندند. محسن قهرمانی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت و به حسین کعبی و شیث رضایی از پرسپولیس و رضا خالقی فر و سیامک کوه‌نورد از مقاومت سپاسی کارت زرد داد. پرسپولیس با این پیروزی و با توجه به شکست سپاهان برابر پاس همدان بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.
بازیکنان مقاومت سپاسی: سوشا مکانی، محسن نیسانی، مصطفی صبری، سیامک کوه‌نورد، جمال عباسی (مجتبی زارع‌شوری) محمد صادق کرمی، محمود محمدی، بهمن طهماسبی، رضا خالقی فر، هاشم بیک زاده و علی رمضانی
سرمربی: غلامحسین پیروانی
بازیکنان پرسپولیس: حسن رودباریان، سپهر حیدری، نبی ا... باقری‌ها، جورج آراندا (شیث رضایی)، حسین کعبی، عباس آقایی، حسین بادامکی، کریم باقری، پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی(محمد رضا مامانی) و فرزاد آشوبی (محسن خلیلی)
سرمربی: افشین




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 6:4 عصر

حمید شفیعی در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار داشت: تمرینات خوبی را در استقلال انجام می‌دهم. به همین دلیل، انتظار دارم در ترکیب اصلی حضور داشته باشم. وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا فیروز کریمی به من اعتقادی ندارد؛ آن هم در شرایطی که مصدوم نیستم و پس از اردوی امارات، همراه سایرین تمرین کردم. شغیعی عنوان کرد: وقتی به من بازی نمی‌رسد، از نظر روحی تحت فشارم و روحیه خوبی ندارم. امیدوارم بتوانم در آخر فصل از نظر فنی برای استقلال مثمرثمر باشم. وی افزود: اگر شرایط به همین شکل باشد و در این تیم نیمکت‌نشین باشم، فصل آینده از استقلال می‌روم.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 6:3 عصر

 تیم استقلال از ساعت 14 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین کرد. علیرضا منصوریان، بیژن کوشکی و محسن بیاتی نیا زودتر از سایرین در تمرین حاضر شدند. ناصر حجازی پس از دو هفته غیبت امروز در تمرین این تیم حاضر شد. حجازی با فیروز کریمی به گرمی گفت و ‌گو کرد.
انجام کارهای تاکتیکی و تغییر وضعیت تیم از دفاع به حمله از بخش‌های اصلی این تمرین بود. ساعت 15 مامورین حراست ورزشگاه آزادی به درخواست اصغر حاجیلو سرپرست تیم خبرنگاران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه را اخراج کردند. سرپرست استقلال معتقد بود به دلیل انجام کارهای تاکتیکی بهتر است غیر از اعضای تیم، کسی در محل تمرین حاضر نباشد.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 6:1 عصر

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در بین گزینه‌ها، بهترین و شایسته‌ترین فرد انتخاب شد؛ هرچند فکر نمی‌کردم در این آشفته بازار، اسم علی ‌دایی به عنوان سرمربی مطرح شود. وی ادامه داد: همیشه افسوس می‌خوردم که چرا در بین گزینه‌ها، اسمی از علی دایی برده نمی‌شود؛ در حالی که به خاطر سوابقش، بهترین نفر برای مربیگری است. او در سال اول مربی‌گری‌اش سایپا را قهرمان لیگ کرد. قهرمانی با چنین تیم‌هایی، نشان از مدیریت و قدرت بالا دارد. علی کریمی عنوان کرد: او در سال دوم مربیگری خود در سایپا دستش خالی شد و بازیکنان زیادی از این تیم رفتند. با این حال، تیمی ساخت که اگرچه مدعی قهرمانی نیست؛ اما باعث هراس بزرگان فوتبال است. وی در مورد ارتباط نه چندان مطلوب خود با علی دایی، اظهار داشت: همان زمان که عنوان می‌کردند رابطه من و او مناسب نیست، هر روز قسم می‌خوردم که مشکلی نداشتم. در جام جهانی که به ساک پزشک تیم لگد زدم، دایی بود که مرا بغل کرد و دلداری داد. پیش از این که او به عنوان یک گزینه مطرح شود نیز از او حمایت کرده بودم. وی ادامه داد: به خاطر اینکه همبازی‌ سابقم سرمربی تیم ملی شده است، باید با فداکاری بیشتر و تلاش مضاعف برای موفقیت تیم ملی کار کنیم تا تیم ملی مقتدر داشته باشیم که باعث سرافرازی ایران شود. علی کریمی در خصوص احتمال دعوت نشدنش به تیم ملی ایران گفت: انتظار دعوت شدن را ندارم؛ حتی اگر این اتفاق هم بیفتد و در تیم ملی حضور نداشته باشم، باز هم می‌گویم بهترین گزینه انتخاب شده ‌است. وی افزود: یکی از خصوصیات مثبت علی دایی این است که فردی مقتدر است که به سفارش شخصی توجه نمی‌کند و در سایه نام شخصی قرار نمی‌گیرد.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 6:0 عصر

 علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد. به نقل از علی کفاشیان (رئیس فدراسیون)،‌ پس از نشست‌های متعدد در فدراسیون فوتبال، علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد تا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 این تیم را هدایت کند. امیر قلعه‌نویی، مایلی‌کهن، جلالی و افشین قطبی، نامزدهای انتخاب سرمربی تیم ملی بودند. اعضای هیئت رئیسه پس از بررسی برنامه هایشان، ترجیح دادند که این پست را به سرمربی سایپا واگذار کنند. تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 و در دومین مسابقه در روز ششم فروردین سال آینده با تیم ملی کویت دیدار حساسی را برگزار خواهد کرد.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 5:58 عصر

«فیروز کریمى» سرمربى استقلال بعد از پایان بازى با برق شیراز حاضر به مصاحبه نشد چرا که مشکل حنجره داشت. با این حال وى اظهار نظر جالبى در خصوص عملکرد رحیم رحیمى مقدم (داور مسابقه) کرد. او گفت: نامه شکایت آمیز خود را در اولین فرصت تقدیم مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران مى کنم تا بداند که داور با استقلال چه کرد. رحیمى مقدم در حالى در ثانیه هاى آخر یک پنالتى براى برق شیراز گرفت که هرگز چنین اتفاقى نیفتاده بود. وى افزود: باور کنید اگر به واسطه این پنالتى بازى به تساوى کشیده مى شد یا مى باختیم هرگز به آن اعتراض نمى کردم اما حالا که با اختلاف برده ایم اعتراض مى کنم تا معلوم شود به دنبال توجیح ضعف تیمم نیستم. قصدم روشنگرى است. رحیم رحیمى مقدم با این اشتباه خود نتوانست مانع پیروزى استقلال شود اما او باید بداند اشتباه هاى مشابه مى تواند کمر تیمى را بشکند.




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/11::: ساعت 10:47 صبح

«علیرضا مرزبان» مربى پرسپولیس طى اظهار نظرى گفت: با ?? دیدار پیش رو تا پایان فصل هیچ چیز براى قهرمانى ما محال و غیر ممکن نیست حتى بازگشت کامل امتیازات تیم سپاهان زیرا که قهرمانى را به سادگى از دست نخواهیم داد. وى با اشاره به دیدار مقابل مقاومت گفت: مقاومت با از دست دادن جام حذفى چشم به متوقف کردن ما در شیراز دارد اما با درس گرفتن از دیدار رفت مى دانیم که چطور براى پیروزى و کسب ? امتیاز به مصاف شاگردان پیروانى برویم. مرزبان با اشاره به مصدومان پرسپولیس گفت: تیم ما لشکرى از مصدومان را دارد که هر کدام از آنها به تنهایى یک تیم هستند و بعید مى دانم که نصرتى، حیدرى، آشوبى و واعظى باوجود تلاش کادر پزشکى به دیدار مقابل مقاومت برسند. مربى پرسپولیس در خصوص حواشى ایجاد شده توسط شیث در تمرینات گفت: این مسائل در تیم هاى بزرگ دنیا هم رخ مى دهد اما با اشرافى که کادر فنى بر روى تیم دارد خوشبختانه این موضوع کمتر از ?? دقیقه حل و فصل شد. وى با اشاره به صحبت هاى احتمالى مبنى بر حضور قطبى در تیم ملى گفت: امیدوارم که قطبى همچنان به پرسپولیس وفادار بماند اما اگر تصمیم به رفتن او شد، استیلى و من به خوبى مى توانیم حاشیه هاى تیم را جمع کنیم و به درستى راه قطبى را براى تصاحب جام قهرمانى ادامه دهیم




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/11::: ساعت 10:44 صبح

   1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :111889
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<