سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و کسى از وى مسافت میان مشرق و مغرب را پرسید فرمود : ] به اندازه یک روز رفتن خورشید . [نهج البلاغه]

خبرهای داغ از فوتبال

محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا و تیم ملی فوتبال کشورمان که هنوز به طور رسمی کارش را با این تیم آغاز نکرده است، پس از انتشار بیانیه جنجالی اول خود، با صدور بیانیه دوم از سرمربیگری تیم ملی استعفا کرد. محمد مایلی کهن 15 روز پس از پذیرش مسئولیت تیم ملی فوتبال کشورمان صبح روز سه شنبه از سمت خود استعفا کرد. رییس فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون با استعفای محمد مایلی کهن از سرمربیگری تیم ملی فوتبال موافقت کرد. علی کفاشیان در جمع خبرنگاران گفت: مایلی کهن امروز از سرمربیگری تیم ملی فوتبال استعفا کرد و اعضای هیات رییسه با این استعفا موافقت کردند. رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: با تشکیل جلسه هیات رییسه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در نهایت تا پایان لیگ برتر، سرمربی جدید را انتخاب می‌کنیم علی کفاشیان روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: از قبل معین شده بود که اردوی تیم ملی از ? ???اردیبهشت ماه آغاز شود و به همین دلیل فکر نمی‌کنم چیز خاصی را با استعفای مایلی کهن از دست داده باشیم، ضمن اینکه تا پایان لیگ برتر سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: جای نگرانی نیست، بدون شک فردی را برای هدایت تیم ملی انتخاب می‌کنیم که به خوبی از این تیم و بازیکنان شناخت داشته باشد و در کنار او نیز کمیته فنی را خواهیم داشت.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سووالی مبنی بر کاندیدای احتمالی این سمت تاکید کرد: با توجه به زمانی که در اختیار داریم همان لیست قبلی را بررسی خواهیم کرد و یکی از آن گزینه‌ها را برای هدایت تیم ملی بر می گزینیم.

کفاشیان ادامه داد: این احتمال بسیار اندک است که در این مدت کوتاه بتوانیم یک سرمربی خارجی برای تیم ملی انتخاب کنیم.

کفاشیان در پاسخ به سووالی دیگر مبنی بر سفر تاج به اصفهان و مذاکره با ابراهیم زاده نیز یادآور شد: این خبر صحت ندارد و مهدی تاج تنها برای دیدن بازی سپاهان به اصفهان رفته است، البته در گذشته با این مربی صحبت هایی کرده بودیم و او نیز به هر شکلی آمادگی خود را برای کمک به تیم ملی اعلام کرده بود.
وی با اشاره به تلاش‌های زیاد برای منصرف کردن مایلی کهن از استعفا تصریح کرد:
استعفای مایلی کهن را از خبرگزاری‌های مختلف با خبر شدم و پس از گفت و گو با وی و اصرار او مبنی بر استعفا با این درخواست موافقت شد، با تشکر از زحمات مایلی کهن در این مدت کوتاه متاسفیم که دیگر ادامه همکاری با او میسر نیست.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص دلایل استعفای مایلی کهن نیز گفت: درگیری مایلی کهن از باشگاه سایپا در بازی مقابل استقلال شروع شد و به تیم ملی سرایت کرد، در همین راستا او هم تصمیم گرفت از این سمت استعفا دهد.
وی در پاسخ به این سووال که آیا مسوولان فدراسیون زمان انتخاب مایلی کهن از حواشی فراوان این مربی اطلاع نداشتند گفت: وی یکی از باتجربه‌ترین مربیان ملی است و او می‌توانست به تیم ملی کمک فراوانی کند، اما متاسفانه شرایطی پیش آمد که وی مجبور به استعفا شد.
کفاشیان در پایان گفت: در شرایط فعلی باید مربی‌ای بیاوریم که آرامش خود و تیم ملی را حفظ کند.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 88/2/2::: ساعت 9:35 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :111987
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<