سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

 فدراسیون فوتبال افشین قطبی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون،مسئولین فدراسیون فوتبال افشین قطبی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کردند تا وی هدایت تیم ملی را برای بازیهای پیش رو برعهده بگیرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد افشین قطبی با این فدراسیون برای هدایت تیم ملی در سه دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی به امضا رسیده است. مهدی تاج پس از انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کمیته تیم های ملی با توجه به شرایط حساسی که تیم ملی داشت و اینکه باید هرچه سریعتر سرمربی تیم ملی انتخاب می شد، امروز نشست ویژه ای داشت و پس از بررسی گزینه های مد نظر در نهایت آقای قطبی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد.
تاج ادامه داد: قرار است در کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان یک مربی هلندی و یک مربی ایرانی نیز حضور داشته باشند که بزودی نام آنها اعلام خواهد شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مدت قرارداد قطبی گفت: ایشان برای سه دیدار حساس پیش روی تیم ملی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت و در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی این همکاری ادامه خواهد داشت.
مهدی تاج خاطر نشان کرد: قرارداد قطبی امروز امضا شده است و او روز پنجشنبه به ایران خواهد آمد تا فعالیت رسمی اش را در تیم ملی آغاز کرد




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 88/2/2::: ساعت 7:52 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 5


کل بازدید :111992
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<