سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکّب دانشمندان با خون شهیدان سنجیده شد، پس بر آن برتری یافت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

خبرهای داغ از فوتبال

 امیررضا واعظ آشتیانی، عصرشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه ثامن الائمه (ع ) مشهد افزود: تاکنون دو بار با قلعه‌نویی مذاکره کرده و شرایط‌مان را اعلام کردیم اکنون هم منتظر شرایط او هستیم تا برای عقد قرارداد اقدام کنیم. قلعه‌نویی مربی مورد تایید ماست و دوست داریم فصل بعد هم در کنار ما باشد.

وی با انتقاد از منتقدان تیم فوتبال استقلال گفت: یک عده می‌گویند استقلال مشکل روحی و روانی دارد اما من می‌پرسم که آیا می‌شود این مشکلات را برای ما روشن کنید؟

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تاکید کرد: بازیکنان استقلال محبوب و مورد توجه رسانه‌ها هستند و ما برای آنها در سفرهای مختلف بهترین امکانات را فراهم می کنیم. در عین حال پاداش‌های بازیکنان نیز سر موقع پرداخت شده است و هیچگاه مشکل مالی نداشته‌اند.

وی افزود : در هر صورت ما به قهرمانی در مشهد و در جوار حرم امام رضا (ع) امیدوارهستیم اما اگر به این هدف نرسیم باز هم اتفاق خاصی نیفتاده و بودن در جوار حرم رضوی بزرگ‌ترین سعادت است.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر روز یکشنبه در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد به دیدار پیام مشهد می رود.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 88/2/6::: ساعت 8:2 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 5


کل بازدید :111993
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<