سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! با رحمت خود که با آن، همه نیکی هارا برای اولیائت گِرد آورده ای و با آن، بدی ها را از دوستانت دور ساخته ای، مرا دریاب . [امام صادق علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

امیر قلعه‌نویی در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار داشت: با شرایط کنونی که فوتبال ایران پیدا کرده، تیم ملی ضرر خواهد کرد. مقدماتی جام جهانی 2010 نزدیک است و باید هر چه سریعتر به فکر باشیم. وی در خصوص اینکه حاضر است دوباره سرمربیگری تیم ملی را بپذیرد، عنوان کرد: بهتر است وارد این بحث ها نشویم. اکنون باید تکلیف فوتبال ما هر چه سریعتر مشخص شود. باید به فکر آینده باشیم. قلعه‌نویی افزود: بعد از جام ملت‌های آسیا، ژاپن چند مسابقه تدارکاتی برگزار کرده است؛ اما تیم ملی ایران کجا است؟ برخی می‌گویند گروه ایران آسان است؛ در حالیکه در فوتبال دیگر راحتی وجود ندارد. تیم‌های دیگر بیکار هستند و ما فقط داریم کار می‌کنیم و برنامه ریزی داریم؟ سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به تعویق انتخابات فدراسیون، عنوان کرد: بهتر است از دوستان که کار را به اینجا کشانده‌اند، بپرسید چرا فوتبال چنین وضعیتی پیدا کرده است؟ هر جا هر اتفاقی رخ می‌داد، می‌گفتند که قلعه نویی مقصر است. شاید این مرتبه هم من مقصرم. وی افزود: تیم ملی در بدترین شرایط ممکن را تحویل گرفتم و با همان وضعیت در جام ملت‌ها به عنوان سر گروه از گروه خود صعود کردیم. فقط 2 تیم 7 امتیازی بودند که یکی از آنها تیم ایران بود. در 18 مسابقه رسمی، فقط یک شکست آوردیم؛ اما برخی، در بهترین شرایط مدیریتی به اردن، قطر و بحرین باختند؛ آن هم در زمانی که فوتبال در آرامش قرار داشت. قلعه نویی ادامه داد: قصد ندارم زحمات کسی را زیر سؤال ببرم. آنها نیز تلاش خود را انجام داده اند؛ اما در شرایطی که فوتبال ایران شرایط مناسبی نداشت، بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم و صدها مسئله دیگر وجود داشت، آن نتایج را گرفتیم. پس از دیدار برابر کره‌جنوبی، تمام ایران بر سر ما ریخت و گفتند که قلعه نویی مقصر بود. من هم سکوت کردم. آن مسائل به تاریخ پیوست و باید به فکر آینده بود.
وی در خصوص ادعای صفایی فراهانی مبنی بر اینکه با سفارش او توانسته در فهرست سرمربی برتر آسیا قرار بگیرد، گفت: حتما سفارش کرده‌اند که چنین چیزی را گفته اند. سرمربی سابق تیم ملی درباره اینکه در شرایط کنونی با چه راهکارهایی می‌توان به تیم ملی کمک کرد، عنوان کرد: باید مسائل شخصی را کنار بگذاریم و به خاطر ایران و ایرانی تلاش کنیم. جوانان ما 8 سال اعضا و جوانی خود را برای ایران گذاشتند. نباید با ارزش ها بازی کنیم. برای ایران خوب نیست که فوتبالش چنین شرایطی داشته باشد. باید هرچه سریعتر مسائل را حل کرد.
قلعه نویی در پاسخ به اینکه در شرایط کنونی مربی خارجی برای تیم ملی مفید است یا خارجی، گفت: بهتر است آقایانی که تصمیم گیرنده هستند، به این سؤال جواب بدهند. اگر مسئولیت داشتم، حرف می‌زدم؛ اما اکنون کسی از من مشاوره نخواست که بخواهم حرفی بزنم.
وی افزود: قلعه‌نویی‌ها مهم نیستند. جوانان برای ایران رفتند. در مقایسه با آنها، تلاش‌های ما ارزش خاصی ندارد. قلعه‌نویی باشد یا نباشد، مهم نیست؛ اقتدار و سربلندی ایران اهمیت دارد.


مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 4:23 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16


بازدید دیروز: 51


کل بازدید :112210
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<