سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شرافت دانش همین بـس که کسی هم که آن را نیک نمی داند ادعایش می کند و هرگاه به آن منسوب گردد شادمان می شود . [امام علی علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

جلسه کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امروز با حضور چهار عضو برگزار شد. کیومرث هاشمی، محسن صفایی فراهانی، علی رغبتی و مهدی خبیری حاضرین در جلسه بودند که فقط صفائی فراهانی حاضر به گفت و گو با رسانه های نوشتاری شد.
وی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز مربی تیم ملی انتخاب نشده است. بحث انتخاب مربی داخلی به هیچ وجه مطرح نیست و کماکان به دنبال گزینه ‌های خارجی هستیم.
وی افزود: در جلسه در خصوص شرایط سه نفر از مربیان بحث و بررسی شد؛ اما به دلیل آنکه سازمان تربیت بدنی با این شرایط موافق نبود، قرار شد شرایط جدی مطرح شود.
صفائی فراهانی در خصوص حضور مجلس شورای اسلامی گفت: چه سمتی دارم که باید به مجلس بروم؟ نه نماینده دولت هستم نه سمتی دارم که بخواهم پاسخگو باشم.
رئیس کمیته انتقالی در خصوص مهلت 48 ساعت فیفا به ایران عنوان کرد: چنین بحثی اصلا مطرح نیست، فقط یکی از نمایندگان سازمان تربیت بدنی در جلسه‌ که با فیفا و AFC داشتیم عنوان کرد، حتی اگر بخواهید می‌توانیم 48 ساعته پاسخگو باشیم.
صفائی فراهانی در خصوص ملیت مربی تیم ملی و فهرست 50 نفره گفت: دو گزینه مدنظر داریم که یکی از آنها از آمریکای جنوبی و دیگری از قاره اروپا است. تا چهارم ژانویه نیز فرصت داریم تا فهرست 50 نفره بازیکنان را به فیفا ارسال کنیم.
صفائی در خصوص مخالفت فیفا با حضور علی آبادی در انتخابات عنوان کرد: بارها گفته‌ام که فیفا و ‌AFC با فرد مشکل ندارند. آنها می‌گویند کسی که در ورزش سیاست گذار دولتی است نمی‌تواند کاندیدا شود.


مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/19::: ساعت 9:47 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 15


کل بازدید :112021
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<