سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش، فراموشی و تباهی اش، گزارش آن به نا اهل است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

خبرهای داغ از فوتبال

 

محمد علی آبادی در حاشیه نشست صبح امروز هیئت وزیران با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی هیچ دخالتی در انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال ندارد ولی با این حال برای اینکه ما دچار مشکل نشویم و رئیس فدراسیون فوتبال هر چه سریعتر انتخاب شود به کمیته انتقالی تذکرداده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که رئیس فدراسیون فوتبال هر چه سریعتر و در انتخابات آتی که از سوی فیفا 19 دی مشخص شده است، انتخاب شود.

رئیس سازمان تربیت بدنی ادامه داد: سازمان در انتخاب سرمربی تیم ملی هیچ نظری ندارد ولی نظارت خود را انجام می دهد. سازمان مجمعی دارد که بر امور فدراسیون ها نظارت می کند و اگر مشکلی در فدراسیونی دیده شود همچون مجلس که وزرا را استیضاح می کند، رئیس فدراسیون را عوض می کنیم.

علی آبادی همچنین در خصوص ناگفته های اساسنامه فوتبال گفت: بنده این ناگفته ها را بعد از انتخاب رئیس فدراسیون اعلام خواهم کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص آسیب دیدن یک مامور نیروی انتظامی دربازی پرسپولیس و سپاهان گفت: این موضوع در حال پیگیری است ولی اصل موضوع این است که متاسفانه در بازی ها تماشاچیان مواد محترقه می آورند که باید از آوردن این گونه مواد به ورزشگاه ها جلوگیری شود.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/10/12::: ساعت 7:6 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7


بازدید دیروز: 15


کل بازدید :112025
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<