سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که در آنچه فرا می گیرد بسیار بیندیشد، دانش خود را استوار ساخته و آنچه را نفهمیده می فهمد . [امام علی علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

در شرایطی که پس از استعفای مدیرعامل باشگاه صباباتری شایعه احتمال واگذاری این باشگاه قوت گرفت، با این حال مدیرعامل و سرپرست جدید این باشگاه بعدازظهر امروز با حضور در محل تمرینات صباباتری بر اداره‌ی این باشگاه توسط وزارت دفاع تاکید کردند.  بهزاد امیرحسینی مدیرعامل شرکت سهامی باتری سازی نیرو، ابراهیم ترکی مدیرعامل باشگاه صباباتری و مجید پیرترسا سرپرست جدید تیم فوتبال با حضور در محل تمرینات تیم فوتبال صباباتری به صورت رسمی به بازیکنان این تیم معرفی شدند و در حالی که پیش از این با استعفای مدیریت سابق بحث‌های مختلفی درباره‌ی سرنوشت باشگاه به میان آمده بود، گروه مدیریتی جدید تصمیم‌شان را برای حفظ تیم فوتبال صباباتری اعلام کردند.

مجید پیرترسا سرپرست تیم صباباتری پس از این معارفه به ایسنا گفت: تغییر و تحولات جدید همانند تمامی ادارات دولتی بوده است که طی آن امیرحسینی به عنوان مدیرعامل شرکت باتری‌سازی نیرو انتخاب و همچنین ابراهیم ترکی به عنوان مدیرعامل معرفی شده است. این تغییرات در تمامی ادارات به صورت طبیعی در جریان است و هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. بلکه قرار شده است تا از وجود شهریاری نیز در بخش دیگری از وزارت دفاع استفاده شود. وی درباره‌ی شایعه‌ی واگذاری این باشگاه نیز تصریح کرد: این موضوع در حد شایعه بوده و مسوولان وزارت دفاع صلاح دانستند که همچنان به تیمداری و حفظ باشگاه صباباتری ادامه دهند و هیچ تغییری در وضعیت بودجه و مسایل مالی باشگاه نیز رخ نداده است و مجموعه‌ی صباباتری همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. پیرترسا همچنین با اشاره به جایگاه تیم فوتبال صباباتری در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار کرد: در هر صورت وظیفه‌ی دشواری برعهده‌ی ما قرار گرفته است، چرا که تیم در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس قهرمانی دارد. در مراسم امروز نیز مدیرعامل شرکت باتری‌سازی نیرو و همچنین مدیرعامل باشگاه صباباتری درباره‌ی ادامه‌ی موفقیت‌های تیم به بازیکنان قول‌هایی را دادند که امیدواریم بازیکنان نیز با روحیه‌ی بالا و برای قهرمانی به تلاش‌شان ادامه دهند.

سرپرست تیم فوتبال صباباتری در پایان تاکید کرد: تغییرات مدیریتی اخیر هیچ تاثیری در ترکیب کادرفنی و بازیکنان تیم نخواهد داشت و ضیایی به همراه همکارانش تا پایان فصل صباباتری را هدایت می‌کنند




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 7:10 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :112107
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<