سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

کامران منزوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دو شکایت بین المللی از استقلال تهران در فیفا وجود داشت. در مورد اول گمالوویچ برای دریافت باقی طلبش شکایت کرده بود و مسئولان فیفا از ما درخواست کردند همان 29 هزار طلبش را پرداخت کنیم. روز دوشنبه این اتفاق رخ می‌دهد و طلب وی را پرداخت می‌کنیم. وی افزود: پرونده استقلال مانند پرونده پرسپولیس نبود که به کمیته فرجام خواهی و دادگاه CAS کشیده شود و بگوئیم که از رای فیفا تمکین نمی‌کنیم. مربی طبق قراردادی که دارد، طلبی داشت و باید طبق قانون، پولش را پرداخت می‌کردیم.
معاون بین الملل استقلال تهران با اشاره به شکایت توپالوویچ، عنوان کرد: این بازیکن درخواست 100 هزار دلار غرامت داشت. وی مدعی بود به خاطر آنکه قراردادی 3 ساله با ما داشته، باید برای سال سوم صد هزار دلار غرامت بگیرد زیرا سال اول در استقلال حضور داشت و سال دوم به تیم عقاب رفته بود. وی افزود: فیفا ادله استقلال را در خصوص این شکایت پذیرفت و در این پرونده به نفع ما رای صادر کرد. معاون امور ورزشی در خصوص نامه حجازی خطاب به فتح‌ا...زاده گفت: این نامه به من ارجاع نشد. آنچه مسلم است اینکه فتح الله زاده با جدایی حجازی قطعا مخالف خواهد بود. وی افزود: در این مورد یا در جلسه شورای معاونین تصمیم گیری خواهد شد یا فتح‌ا...زاده در جلسه خصوصی، این مورد را برطرف خواهد کرد.




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 1:47 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16


بازدید دیروز: 10


کل بازدید :112138
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<