سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پارسایى زیور درویشى است ، و سپاس زیور توانگرى . [نهج البلاغه]

خبرهای داغ از فوتبال

بازدید کنندگان خبر های داغ از فوتبال

 

سلام :

ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید و آروزی موفقیت روزافزون باید به اطلاع همه خوانندگان محترم برسانم که قصد دارم با توجه به کم مشغله گی و علاقه فراوان برای به روز کردن این وبلاگ در سال جدید تا حدودی بتوانم نظر شما وبگذر عزیز را جلب و بتوانم تا حدودی نیاز شما را برطرف کرده باشم. در سری جدید سعی خواهم کرد بیشتر به حواشی ، تحلیل و خبرهای مهم ازجمله لیگ ایران و تیم ملی را بررسی و مورد کنکاش قرار دهم.

سال گذشته دست خوش حواشی بسیاری در فوتبال ایران در سطح ملی و لیگ بود که شاید مهمترین دلیل آن نبود مدیر توانمند و البته از جنس فوتبال دانست که مسیر فوتبال ایران را به ناکجا آباد کشاند.

فوتبالی که امروزه در تمام دنیا به یک علم و صنعت تبدیل شده متاسفانه در ایران بازیچه سیاسیون و البته کسانی که بیشتر به دنبال احقاق حقوق خود بوده اند شده که شاید اگر به طور جدی با آن برخورد نشود باید فاتحه فوتبال را خواند و بیشتر دلخوش به لیگ داخلی بود که آن هم در هیچ جای دنیا نه جایگاهی دارد و نه اعتباری که نشان داده همین لیگ هم در مصاف های بین المللی ناموفق بوده است.

امید است در سال جدید که رهبر ایران عزیزمان به عنوان سال الگوی مصرف قرار داده اند مدیران ورزشی از این پیام ارزشمند پند بگیرند و الگوی مدیریت در ورزش را بر هزینه سازی های بی مصرف قرار نداده و بتوانند برنامه ای صحیح از جنس ورزش را در غالب یک برنامه دراز مدت و چشم انداز چند ساله قرار داده تا همه اهالی فوتبال از مسیر ورزش کشور به خصوص فوتبال که علاقه مندان بی شماری در ایران عزیزمان دارد لذت کافی را برده باشند.

 




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 88/1/31::: ساعت 7:21 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 10


کل بازدید :112074
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<