سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]

خبرهای داغ از فوتبال

بسمه تعالی
بیانیه شماره 2
مربی شدن چه آسان، آدم شدن محال است
نمی‌دانم چه بگویم، چه بنویسم. به قول مجری محترم برنامه نود، این روزها بلوایی در فوتبال ما به وجود آمده که قداست آن را زیر سوال برده که همه آن ناشی از بیانیه احمقی به نام مایلی کهن است. بله؛ محمد مایلی کهن. این مزدور به مردم و میهن، که به یکباره تمام قداست و زیبایی فوتبال ما را شکسته و تنها نیمه خالی لیوان را دیده و همواره فریاد سر می‌دهد ای مردک (مایلی کهن) چگونه به خودت اجازه دادی با الفاظی مانند گنده باقالی، کوتوله و ... تقدس شعاری حماسی مانند توپ، تانک، فشفشه و ... را از بین ببری. شعار پرمحتوا و زیبایی که در عین سادگی در مقاطع مختلف کاربرد اساسی داشته؛ نه تنها در روابط با مایلی کهن بلکه دیگران نیز از آن بی‌بهره نمی‌مانند.(داور، بازیکن، مربی و ...) .
ای خائن(مایلی کهن) آدم بی‌منطق و نادان چرا و با کدام منطقی توی احمق به هنگام مسابقه تیم سایپا با استقلال تهران، هنگامی که شعار می‌دادند توپ، ‌تانک، فشفشه، مایلی کهن و... توی نادان در صندلیت نشستی و دم برنیاوردی. ای مردک چرا با دیگران هم آواز نشدی و آن شعار را تو نیز سر ندادی، تازه گناه بزرگتر اینکه چرا گوش پسرت (از معدود دفعاتی بود که در ورزشگاه حاضر می‌شد) را نکشیدی و به او نگفتی که پسرم تو هم این شعار زیبا و بی‌مانند را هم صدا با تماشاچیان فهیم زمزمه کن. توپ، تانک، فشفشه و ...
پسرم آنها به دلیل حضور مبارک تو در کنار من سنگ تمام گذاشتند و دارند پدرت را بیش از همیشه مورد لطف و تشویق خود قرار می‌دهند.
پسرم هیچ می‌دانی که پدرت در تمامی دوران قهرمانی‌اش این گونه مورد لطف و حمایت قرار نگرفته بود. به راستی ای مزدور، خائن، گلادیاتور، با کدام منطق و جسارتی به خود اجازه دادی که بازیکنانت بدون غل و زنجیر در مسابقات حاضر شوند.
ای مردک عقب‌مانده در هزاره سوم با کدام جسارتی این همه اتحاد و همدلی بین تماشاگران را نادیده گرفته و درصدد آن هستی تا در بین آنها فاصله انداخته و اختلاف به وجود آوری. چگونه است که چشمانت را بستی و بهترین تماشاگران دنیا را نمی‌بینی.
ای بدبخت فلک زده، ای مردک عقب افتاده، بیشتر این عقب‌افتادگی‌ات به خاطر این است که نمی‌خواهیم تماشاگرنماهای واقعی را از کانال تلویزیونی همسایه ببینیم، هر چند چند بار دعوت شدی و دیدی که تماشاگرنماها چگونه بازیکنانشان را وقتی گل می‌زنند می‌روند و در بغل آنها قرار می‌گیرند. اگر تماشاگرنماها نبودند که می‌بایستی تکه بزرگ بازیکن، گوش او می‌شد. بیچاره در به در از آن جا مانده، از این جا رانده. اگر او تماشاگرنما نبود که فاصله سکوهای تماشاگران با زمین مسابقه از بین نمی‌رفت و می بایستی بین آنها خندقی کنده می‌شد.
بله آنها تماشاگرنما هستند که پس از اتمام بازی برای هر دو تیم دست می‌زنند. اصلا آنها نه تنها تماشاگرنما هستند بلکه شرف و غیرت و مردانگی ندارند. مگر می‌شود تیم مورد علاقه‌شان بازی را واگذار کند و او برای تیم خود و رقیبش دست بزند.مگر می‌شود تیم مورد علاقه‌اش در پایان مسابقه بازی را واگذار کند و رگ گردنش بیرون نزند. مگر نمی‌دیدی که این مسابقه آخرین مسابقه تیم مورد علاقه او و تو می‌باشد. پس باید بر اساس اصول حرفه‌ای گری از هر طریق ممکن و با هر ترفند در این مسابقه پیروز از زمین خارج شود.
اینها را که دیدم و شنیدم به خود آمده و گفتم پس ای آدم کوتوله این اراجیف چه بود که در بیانیه اول نوشتی. این همه غوغا و بلوا در فوتبال نجیب و پاک ما بوجود آوردی. از خودت خجالت بکش و به خاطر این همه پاکی، دوستی، صمیمیت، اتحاد، مردانگی، تماشاگر خوب، بازیکن خوب، داور خوب، مربی خوب، مدیر خوب، ورزشگاه خوب، فدراسیون خوب، روزنامه خوب، خبرنگار خوب، تلویزیون خوب، رادیوی خوب و خیلی خوب‌های دیگر و به خاطر اینکه قداست این همه خوبی‌ها‌ را شکستی از همه معذرت بخواه و طلب عفو کن و با صدای بلند بگو من لایق و شایسته مربیگری تیم ملی کشورم نیستم و از اول هم ما اشتباه بودیم.
عجیب است که روده‌درازی می‌کنم اما این پسر؛ علیرضا (نوه‌ام) این شعر را می‌خواند: یک توپ دارم قلقلی، سرخ و سفید و آبی، می‌زنم زمین هوا می‌ره، نمی‌دونی تا کجا می‌ره. من این توپو نداشتم ،‌مشقامو خوب نوشتم ، بابام بهم عیدی داد یک توپ قلقلی داد.
بابا ،علیرضای بهتر از جانم تو هم وقت گیر آوردی اما به خودم می‌آیم و می‌گویم این پسر 3 ساله از من کوتوله 55 ساله عقلش بیشتر است. صدایش می‌کنم و می‌گویم، عزیزم عجب توپی، عجب صفایی، عجب معرفتی، عجب مروتی، عجب مردانگی، عجب دوستی، بابا علیرضای بهتر از جانم می شه به من هم یکی از اون توپ ها را بدی و با همان پاکی و صداقت صمیمیت و معصومیت تو.
محمد مایلی کهن از همه جا رانده و مانده اما یارب نظر تو برنگردد




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 88/2/1::: ساعت 12:19 عصر

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، شایعه استعفای محمد مایلی کهن را از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران تکذیب کرد. وی افزود: به هیچ وجه بحث استعفای مایلی کهن مطرح نیست. سرمربی تیم ملی امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافت و در خصوص برنامه‌های تیم ملی با من و رییس کمیته تیم‌های ملی فوتبال ایران به گفت وگو پرداخت. همچنین مهدی تاج رییس کمیته تیم‌های ملی فوتبال نیز در خصوص گفت وگوی خود با مایلی کهن اظهار داشت: در این جلسه تنها درباره برنامه‌های آتی تیم ملی به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
وی با تاکید بر حمایت فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری مایلی کهن در تیم ملی افزود: سرمربی تیم ملی نیز دست فدراسیون را برای هرگونه تغییری باز گذاشته است.
تاج یادآور شد: در پایان این نشست مقرر شد سرمربی تیم ملی بحث‌های فنی خود درباره تیم ملی را در نشست‌های مطبوعاتی برگزار کند تا از هرگونه شایعه‌سازی برای این تیم جلوگیری شود.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 88/2/1::: ساعت 10:21 صبح

عباس انصارى فرد مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس که امروز تیمش باید در چهارچوب رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا در قطر به دیدار الغرافه این کشور برود، وضعیت کنونى سرخپوشان را خوب توصیف کرد و مژده یک پیروزى شیرین دیگر را به هواداران پرتعداد تیمش داد. انصارى فرد گفت: طى آخرین تماس هایى که با قطر داشته ایم، همه بچه ها از شرایط بسیار خوبى برخوردارند، هر چند که ما خوب مى دانیم که بازى امروز با الغرافه با بازى رفت در تهران تفاوت هاى بسیارى دارد و بازى امروز مى تواند یک بازى سخت و دشوار براى ما باشد. انصارى فرد افزود: الغرافه قطر به تازگى قهرمان رقابت هاى لیگ آن کشور شده و از انگیزه بالایى براى بازى امروز برخوردارند، ضمن اینکه بچه ها در قطر جشن قهرمانى یاران الغرافه را از شبکه تلویزیونى دیده اند اما ما امیدواریم که روند موفقیت هاى ما در لیگ قهرمانان آسیا تداوم داشته و ما همچنان بتوانیم خبرهاى خوبى را براى فوتبال ایران داشته باشیم. مدیرعامل تیم پرسپولیس گفت: ما روز دهم اردیبهشت ماه یک بازى حساس و تعیین کننده را در چهارچوب رقابت هاى جام حذفى با تیم سپاهان اصفهان داریم و باید در آن دیدار به پیروزى برسیم، چرا که مى خواهیم با قهرمانى در جام حذفى سهمیه آسیایى خود را حفظ کنیم. انصارى فرد در ارتباط با حرف و حدیث هایى که درباره وضعیت وینگادا و پرسپولیس این روزها به گوش مى رسد گفت: پیش از عزیمت تیم نشستى با وینگادا داشتیم و از شرایط تیم خود با او حرف زدیم. به او گفتیم که باید در جام حذفى و لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیریم و به این منظور باید با تمام قوا به دیدار حریفان خود برویم. در آن جلسه تقسیم نیرو در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفى هم صورت گرفت، ضمن اینکه وینگادا هم برنامه هاى خودش را به ما ارائه داد.ما در جلسه اى که با نلو وینگادا داشتیم از شرایط سخت جام حذفى با او صحبت کردیم و هرگز اولتیماتومى در کار نبوده که برخى ها آن را مطرح کرده اند. انصارى فرد گفت: به اعتقاد ما عملکرد وینگادا تا این جاى کار مثبت بوده است و ما امیدواریم که او بتواند به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.مدیرعامل تیم پرسپولیس گفت: درباره اظهارنظر درخصوص وینگادا تا پایان جام حذفى و لیگ قهرمانان آسیا صبر خواهیم کرد و بعد از آن نتیجه را اعلام مى کنیم. انصارى فرد درباره احتمال حضور على دایى در جمع اعضاى هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من تا به امروز خبرى را درباره اضافه شدن على دایى به جمع اعضاى هیأت مدیره نشنیده ام اما شخص آقاى على آبادى به خاطر شرایطى که از آن برخوردارند، مى تواند در این زمینه تصمیم گیرنده باشند.مدیرعامل تیم پرسپولیس درباره على کریمى و وضعیت آینده این بازیکن در پرسپولیس گفت: على کریمى به باشگاه پرسپولیس علاقه مند هستند و مطمئن باشید که اگر قرار باشد که ایشان در ایران بمانند و بازى کنند قطعاً در پرسپولیس بازى خواهند کرد.انصارى فرد در ادامه گفت: درخصوص شایعاتى که این روزها درخصوص پیشنهادات ریز و درشت به على کریمى از سوى تیم هاى عربى و اروپایى شنیده مى شود باید بگویم که تا به امروز هیچ پیشنهادى در این خصوص به دفتر باشگاه نرسیده است. مدیرعامل تیم پرسپولیس در پایان ضمن تشکر از مسئولان تیم الغرافه گفت: کاروان پرسپولیس تا به امروز یکى از بهترین میزبانى هاى تیم هاى قطرى را شاهد بوده و جا دارد به همین دلیل از مسئولان این تیم تشکر نمایم




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 88/2/1::: ساعت 10:20 صبح

حشمت مهاجرانى سرمربى پیشین تیم ملى فوتبال آرامش را مهمترین نیاز فوتبال کشورمان در شرایط فعلى خواند و از مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال خواست وساطت کرده و رابطه امیر قلعه نویى و محمد مایلى کهن را بهبود بخشند. وى ضمن بیان این مطلب افزود: در شرایطى که تیم ملى فوتبال کشورمان و تیم استقلال نیاز مبرم به آرامش دارند، مربیان این ? تیم ناخواسته وارد مسائلى شده اند که در نهایت به ضرر خودشان تمام مى شود. او ادامه داد: براى استقلال که در آستانه آخرین بازى خود در لیگ برتر است و سرنوشت قهرمانى اش به این بازى بستگى دارد و براى تیم ملى که باید از چندى دیگر در مسابقات انتخابى جام جهانى حضور پیدا کند از همه چیز مهمتر حفظ آرامش و تمرکز است که متأسفانه آنها از آن دور شده اند. این کارشناس فوتبال در ادامه از تمام مربیان فوتبال کشور خواست در مواجهه رسانه اى از بیان کلمات تنش زا خوددارى کنند. وى با تأکید بر این موضوع افزود: از محمد مایلى کهن، امیر قلعه نویى، فیروز کریمى، مجید جلالى و تمامى مربیان زحمتکش کشور مى خواهم و استدعا مى کنم از بیان مطالبى که ایجاد تنش مى کند خوددارى کنند، به هم تهمت و افترا نزنند، در بدترین شرایط خویشتندار باشند، مطلبى را نگویند که بعد از بیانش پشیمان شوند و... مربى پیشین تیم ملى فوتبال کشورمان با بیان اینکه هیچ موقع تصور نمى کرده است ? مربى خوشنام فوتبال ایران همچون مایلى کهن و قلعه نویى رودرروى هم بایستند افزود: هم مایلى کهن حق دارد که از آنچه بر او در دیدار استقلال - سایپا گذشته ناراحت باشد و هم امیر قلعه نویى که مورد توهین قرار گرفته است اما چاره این کار برخورد و مصاحبه و بیانیه نیست. باید پا پیش گذاشته و مشکلات را رودررو حل کنند. مهاجرانى در ادامه خاطرنشان کرد: گاهى اوقات مربیان در شرایط سختى قرار گرفته و کنترل خود را از دست مى دهند. در این بین پیش مى آید که حرفى یا موردى بیان مى شود که شاید دور از واقعیت باشد. ادامه پیدا کردن این بحث و شکایت و دعوا نتیجه اى به دنبال ندارد و آتش جنجال و حاشیه را بیشتر مى کند. وى در خاتمه تصریح کرد: من از مدیران فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و هر شخصى که در فوتبال مقام و جایگاهى دارد، مى خواهم پا پیش بگذارند و کدورت بین مایلى کهن و امیر قلعه نویى را از بین ببرند چرا که درگیرى آنها در نهایت به ضرر تیم ملى و باشگاه استقلال است




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 88/2/1::: ساعت 10:17 صبح


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : در شرایط فعلی همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و درست نیست با برخی اظهارنظرها فضای آرام تیم ملی را از بین ببریم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، امیرقلعه نویی عصر امروز در پایان تمرین آبی پوشان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی پیرامون وضعیت تیم ملی و اظهارات سرمربی این تیم گفت : اجازه بدهید در این خصوص صحبتی نکنیم. تیم ملی برای همه مردم است و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنیم. ترجیح می دهم فعلاً سکوت کرده و راه را برای ورود حاشیه به تیم ملی ببندم.

قلعه نویی تاکید کرد: من در مقابل این حاشیه‌ها سکوت می کنم و هیچ چیز نمی‌گویم. بزرگان فوتبال که عضو تیم‌های استقلال، پرسپولیس و پاس بوده‌اند در تماس با بنده خواستند که جواب کسی را ندهم. این افراد کسانی بودند که من آرزو داشتم روزی در کنار آنها فوتبال بازی کنم. من ادعا نمی‌کنم که بزرگ هستم چون بزرگان فوتبال ما امثال پروین‌ها هستند




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 88/1/31::: ساعت 7:30 عصر

 

بیانیه موهن سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران که در آن یک گل در یک بازی فوتبال را «به بزرگی و پهنای ایران عزیز اسلامی‌مان» خوانده و هتاکی چاله‌میدانی‌اش علیه یک مربی دیگر را خطاب به «مردم عزیز، قهرمان و دوست داشتنی ایران سربلند و همیشه جاوید» منتشر کرده، شایسته توجه جدی و برخورد مناسب است.

 مایلی‌کهن که پیش از این نیز مانند گزینه سلف خود علی دایی نشان داده بود که به لحاظ معیارهای شخصیتی و رفتاری به هیچ‌وجه مناسب چنین جایگاهی نیست، در امتداد تصمیمات نابخردانه مدیران ورزش و حکم مطیعانه فدراسیون فوتبال در پستی قرار گرفت که منظر نظر بسیاری از مردم ایران و گاه معیاری برای شناخت مردم دیگر کشورها از فرهنگ ایران متاسفانه محسوب می‌شود.

 به همین جهت است که وقتی قرار است یک مربی برای تیم‌ملی کشوری انتخاب شود، به معیارهای شخصیتی او توجه خاصی می‌شود همان‌طور که در سال‌های کمی دور که بکن باوئر جنتلمن برای مربیگری تیم‌ملی آلمان غربی سابق انتخاب شد، حتی کلاس‌هایی را در این زمینه برای او در نظر گرفتند.با تاسف بسیار باید گفت که بی‌فرهنگی سال‌های بسیاری است که در فوتبال کشور ما وضعیتی جدی به خود گرفته است. در این رابطه متولیان امر فرهنگ و انضباط در فوتبال هم ناآگاهانه به بدترین شکل ممکن بر این آتش می‌دمند. پررنگی حضور روسای دو دوره اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در سطح رسانه‌ها در این چارچوب قابل بررسی است. فوتبال یک ورزش است که در آن رقابت و مسائل فنی فوتبال، متن آن را تشکیل می‌دهند و باقی مسائل از جمله مسائل انضباطی حاشیه‌ای بر این متن هستند و هرگاه که جزیی از این حاشیه بخواهد با هدف خیر کاهش حاشیه‌ای دیگر بی‌اندازه بزرگ شود، خود به یک حاشیه و معضل تبدیل می‌شود. نباید فراموش کرد که اگرچه این بازی به یک صنعت بزرگ و عنصر اجتماعی فرهنگی تبدیل شده اما در ذات خود همان بازی است و قدر و اندازه آن را باید در چارچوب واقعی آن شناخت. به‌عنوان نمونه به میان کشیدن شعارهای دینی و دعا و مشیت الهی و از این قبیل امور به یک بازی که دو سر آن آدم‌هایی هستند که قرار است در یک چارچوب رقابت کنند و عده‌ای دیگر از بازی آنها لذت ببرند چه وجهی دارد؟

 مربی یک تیم می‌خواهد به مشهد برود و با یک تیم این شهر بازی کند می‌گوید آن جا به لطف و نظر امام هشتم چنین و چنان می‌کنیم؛ مربی تیم مشهدی هم می‌گوید بچه‌های ما به امام‌رضا متوسل شدند و سر آخر هم دو طرف طوری سخن می‌گویند که گویی همه سر کار بوده‌اند چون از قبل خداوند برای نتیجه آن بازی فوتبال تصمیم لازم را گرفته است! صداوسیما هم با ولع آن را پخش می‌کند که گویی دین و اخلاق در فوتبال همه را در نوردیده است. از اینگونه تقلیل دادن و توهین به باورهای مردم که فراوان دیده می‌شود و دیگر عادی و حتی ممدوح است. این می‌شود که رئیس کمیته انضباطی فوتبال در تبیین مشکلات اخلاقی حرف های عجیب و بی‌ربطی درباره سکولاریسم و... می‌زند و به هوای کنترل انضباطی فضای عمومی فوتبال کشور آن قدر حرف می‌زند که می‌شود «متن» آن و حاصل آن، که ناخواسته فضای عمومی فوتبال کشور را مشوش می‌کند. مگر برای رسیدگی‌های انضباطی فوتبال به اینقدر سروصدا و مصاحبه نیاز است؟ این مسئله‌ای است که متاسفانه در دوره دو رئیس اخیر این کمیته، آقایان شاه‌حسینی و شریفی بسیار به‌چشم آمده و نتایج آن هم قابل ارزیابی است.مورد دیگر هم به تصمیم‌سازان ورزش برمی‌گردد؛ شاید تحلیلی بر عقبه  فکری و تیپی این مردان کمی از تعجب‌ها نسبت به نوع تصمیم‌ها و انتخاب‌های ایشان بکاهد.

 هرچه هست وضعیت بدی که در فوتبال این کشور مشاهده می‌شود بسیار بدتر از سطح متوسط واقعی اهالی فوتبال کشور است و شاید شکل‌گیری نهادهای غیردولتی و NGO ‌هایی از مربیان و بازیکنان و مدیران فوتبال در کنار غیر‌دولتی کردن واقعی فوتبال و اجرای غیر‌صوری اساسنامه  مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای کاهش اثر سوء چنین اتفاقاتی یک راهکار نسبی اما ضروری باشد




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 88/1/31::: ساعت 7:26 عصر

محمد مایلی‌کهن در بیانیه‌ای به صحبت‌های اخیر مسوولان باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی به شدت انتقاد کرد. این نامه که با الفاظ صمد آقای و متفاوت این مربی به شدت اسلام گرای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران همراه بود را در زیر می خوانید :

مردم عزیز، قهرمان و دوست داشتنی ایران سربلند و همیشه جاوید

این روزها پس از مسابقه‌ شرافتمندانه‌ای که تیم سایپا با جوانان برومند و شایسته‌اش در برابر رقیب قابل احترام خود انجام داد و به اذعان همه، تیم سایپا صرفا به ارایه‌ یک بازی کاملا جوانمردانه و پاک پرداخت، اما متاسفانه چه به هنگام مسابقه (در ورزشگاه) و چه پس از آن، طی روزهای اخیر مورد هجوم ناجوانمردانه‌ترین الفاظ که تنها از شعبان‌ بی‌مخ‌ها و نوچه‌هایشان برمی‌آمد، پرداخته و در صدد آن برآمدند تا ضعف‌های فنی خود را به همه کس و همه چیز غیر از خود نسبت داده و هر آنچه که خود و نوچه‌هایشان لایق آن هستند با سیاه‌نمایی هرچه تمام‌تر به این و آن نسبت بدهند تا شاید بتوانند ضعف‌های فنی خود را به گونه‌ای از چشم این و آن پنهان داشته و لاپوشانی نمایند.

لذا به همین منظور به این آقایان کوتوله و سیاه‌کار (کل‌یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای گروهبان قندلی شدن بوده، اما لقب ژنرال را یدک می‌کشند اعلام می‌دارم تا از گل دقیقه‌ی‌ 90 سایپا و از درس و پیامی که آن گل به بزرگی و پهنای ایران عزیز اسلامی‌مان به همراه خود داشت پند گرفته و هرچه سریع‌تر دست از نوچه بازی و نوچه‌پروری برداشته و از کارهای ناثواب و عوام فریبی خودداری نمایند، بدیهی است که هیچ دستی برتر و بالاتر از دست خداوند عزوجل نبوده و اوست که اگر بخواهد کسی را خوار نماید خوار و اگر عزیز بدارد عزیز خواهد داشت و هیچ برگی بی‌اذن او بر زمین نخواهد افتاد.

این مطالب شامل همه‌ گنده‌ باقالی‌هایی که به عنوان نوچه در کنار این آدم کوتوله هستند نیز می‌شود.

والسلام، محمد مایلی‌کهن




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 88/1/31::: ساعت 7:23 عصر

بازدید کنندگان خبر های داغ از فوتبال

 

سلام :

ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید و آروزی موفقیت روزافزون باید به اطلاع همه خوانندگان محترم برسانم که قصد دارم با توجه به کم مشغله گی و علاقه فراوان برای به روز کردن این وبلاگ در سال جدید تا حدودی بتوانم نظر شما وبگذر عزیز را جلب و بتوانم تا حدودی نیاز شما را برطرف کرده باشم. در سری جدید سعی خواهم کرد بیشتر به حواشی ، تحلیل و خبرهای مهم ازجمله لیگ ایران و تیم ملی را بررسی و مورد کنکاش قرار دهم.

سال گذشته دست خوش حواشی بسیاری در فوتبال ایران در سطح ملی و لیگ بود که شاید مهمترین دلیل آن نبود مدیر توانمند و البته از جنس فوتبال دانست که مسیر فوتبال ایران را به ناکجا آباد کشاند.

فوتبالی که امروزه در تمام دنیا به یک علم و صنعت تبدیل شده متاسفانه در ایران بازیچه سیاسیون و البته کسانی که بیشتر به دنبال احقاق حقوق خود بوده اند شده که شاید اگر به طور جدی با آن برخورد نشود باید فاتحه فوتبال را خواند و بیشتر دلخوش به لیگ داخلی بود که آن هم در هیچ جای دنیا نه جایگاهی دارد و نه اعتباری که نشان داده همین لیگ هم در مصاف های بین المللی ناموفق بوده است.

امید است در سال جدید که رهبر ایران عزیزمان به عنوان سال الگوی مصرف قرار داده اند مدیران ورزشی از این پیام ارزشمند پند بگیرند و الگوی مدیریت در ورزش را بر هزینه سازی های بی مصرف قرار نداده و بتوانند برنامه ای صحیح از جنس ورزش را در غالب یک برنامه دراز مدت و چشم انداز چند ساله قرار داده تا همه اهالی فوتبال از مسیر ورزش کشور به خصوص فوتبال که علاقه مندان بی شماری در ایران عزیزمان دارد لذت کافی را برده باشند.

 




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 88/1/31::: ساعت 7:21 عصر

<      1   2      
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :111986
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<