سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندی خرد را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

شش باخت متوالی سایپا در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی، مسئولان این تیم را بر آن داشته تا با برگزاری جلسه‌ای ویژه به بررسی شرایط پرداخته و تصمیمات قاطعانه در این باره اتخاذ کنند. این جلسه امروز در محل باشگاه سایپا با حضور علی دایی برگزار می شود. هفته‌های متوالی است که بحث برکناری یا استعفای وی مطرح شده و شاید امروز این شایعه به حقیقت منجر شود. امروز صبح تیم سایپا در محل همیشگی تمرین خود به ریکاوری پرداخت و فردا تعطیل خواهد بود.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:11 عصر

این مسابقه در شهر کرمان و با قضاوت احمد صالحی برگزار شد. گل های تیم پیکان را ابراهیم توره (2 گل) و داریوش یزدانی به ثمر رساندند و برای تیم مس نیز مهدی کیانی و جرالد مورالس (پنالتی ) گلزنی کردند. احمد صالحی داور مسابقه در دقیقه 41 میثم خسروی از تیم پیکان را اخراج کرد و این تیم در ادامه با ده بازیکن به مسابقه ادامه داد. پیکان با این پیروزی 21 امتیازی شد و مس 15 امتیازی باقی ماند. این اخرین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر بود.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:11 عصر

یدا.. اکبری در گفت و گویی اظهار داشت: برابر استقلال تهران خیلی خوبی بازی کردیم و زود هم به گل دست پیدا کردیم. بنابر این، مجبور به عقب‌نشینی بودیم. وی با اشاره به بازی دفاعی تیم پاس، عنوان کرد: دفاع نیز یک نوع تاکتیک است. خوشبختانه در دفاع اشتباهی مرتکب نشدیم. وقتی یک تیم دفاع می‌کند، تمام بازیکنان در این تاکتیک شرکت می‌کنند. اکبری افزود: بازی برابر استقلال که برای پیروز شدن انگیزه‌های زیادی داشت و از سوی هواداران به شدت حمایت می شد، خیلی سخت بود؛ اما موفق به شکست این تیم شدیم. این پیروزی حق ما بود؛ هر چند استقلال تیم خوبی دارد.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:10 عصر

وحید طالب‌لو در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر پاس همدان خیلی خوب بازی کردیم و این تیم را تحت فشار قرار دادیم. بدشانسی گریبانگیر تیم ما شد و نتوانستیم در اولین حضور فیروز کریمی برنده شویم. وی با اشاره به ضعف خط دفاعی استقلال، عنوان کرد: مشکل ما فقط در خط دفاعی نیست. در تمام خطوط مشکل داریم و ساختار تیمی ما درست نیست. طالب‌لو در مورد گلی که دریافت کرد، گفت: مهاجم حریف در محوطه جریمه ما آزاد بود و هیچ مدافعی او را مهار نکرده بود. در آن صحنه توپ را اصلا ندیدم.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:9 عصر

افشین پیروانی در مصاحبه‌ با خبرنگاران درباره گروه بندی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 تصریح کرد: گروه‌بندی این مسابقات را دیدم. نظر ایران در گروه راحتی قرار گرفت و با کمی انگیزه می‌تواند تیم اول گروه E باشد. مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: صعود از مرحله اول آسان است چون عرب‌ها هیچوقت مقابل فوتبال تکنیکی ایران حرفی برای گفتن نداشته اند. می توانیم با برتری برابر آنها صعود کنیم. وی افزود: با این حرف‌ها قصد ندارم در صورت رفتن به مرحله دوم، ارزش‌ بچه‌ها را کم کنم؛ ولی به نظرم استرالیا حریف اصلی ما است. وی ادامه داد: با تیم سوریه بازی کردن می‌تواند کمی برای ما سخت باشد؛ ولی امارات و کویت نمی‌توانند ما را اذیت کنند.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:8 عصر

آرش برهانی بعد از باخت یک بر صفر برابر پاس همدان اظهار داشت: امروز استرس نداشتیم؛ اما یک گل بد خوردیم و با دریافت این گل زودهنگام، شیرازه تیم از هم پاشید. وی در مورد عملکرد خودش اظهار داشت: تلاشم را انجام دادم و سعی کردم تمام دستورات فیروز کریمی را در میدان انجام بدهم. اخطاری هم که داور به من داد، کاملا درست بود. وی افزود: حریف فقط دفاعی بازی می‌کرد و موفق شد سه امتیاز این دیدار را کسب کند.
مهاجم استقلال تهران تاکید کرد: فیروز کریمی به تازگی به استقلال آمده و باید به این مربی فرصت داد


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:7 عصر

مهدی واعظی در گفت و گو با خبرنگاران درباره پیروزی پرسپولیس در شیراز تصریح کرد: بازی در شرایط خیلی خوبی برگزار شد. برق شیراز نسبت به دیدارهای گذشته با انسجام بیشتری بازی کرد؛ ‌اما باتوجه به حساسیت مسابقه، نیاز مبرمی به 3 امتیاز داشتیم. وی ادامه داد: برای تداوم صدرنشینی باید برق را در شیراز شکست می‌دادیم که بازیکنان ما با بازی حرفه ای، نتیجه را به سود تیم ما رقم زد. دروازه‌بان پرسپولیس راجع به شرایط جسمانی‌اش گفت: هفته گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، یک جلسه تمرین نکرده و در دیدار با برق به دلیل برخورد با بازیکنان حریف و تیر دروازه، برای لحظاتی احساس درد کردم. برخلاف اعتراض هواداران شیرازی، هرگز تمایلی به وقت کشی نداشتم زیرا به دلیل کمر درد شدید، خواستار حضور پزشک در زمین شدم. واعظی خاطر نشان کرد: در نیمه اول پرسپولیس خیلی هجومی بازی کرد و حتی می توانستیم گل های خوبی را به ثمر برسانیم؛ اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد. خیلی خوشحالم که با پیروزی، شیراز را ترک کردیم. پرسپولیس با گل محسن خلیلی با نتیجه یک بر صفر برق شیراز را در حافظیه شکست داد.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:6 عصر

علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر برابر پاس همدان عنوان کرد: روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. حریف یک بازی دفاعی را انجام داد و این نوع فوتبال نیز برای خودش یک تاکتیک محسوب می شود. وی افزود: امروز نتیجه خوبی نگرفتیم؛ اما انسجام خوبی داشتیم. می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. در نیمه اول هم با برنامه‌ توپ زدیم؛ اما بر خلاف روند مسابقه گل خوردیم. کاپیتان استقلال اظهار داشت: در نیمه دوم باوجود حملات فراوان، نتوانستیم به گل برسیم که دلیل اصلی آن انجام حملات احساسی بود. وی اداکه داد: بازی به بازی بهتر خواهیم شد. فیروز کریمی تازه به تیم آمده و باید به او فرصت داد.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:5 عصر

به نقل از سایت کیکر، وحید هاشمیان در نخستین بازی از هفته پانزدهم بوندس لیگا که جمعه شب در ورزشگاه د. کا .ب آره نا شهر روستوک برابر 17 هزار نفر تماشاگر انجام گرفت، در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت. وی از دقیقه 69 به جای بنیامین لاوت در ترکیب تیمش قرار گرفت و دردقیقه 87 به اشتاینر پاس گل داد تا سومین گل هانوفر در این بازی خارج از خانه به ثمر رسد و هانوفر طی چهار دقیقه وضعیت کاملا متحول شده ایی را تجربه کند.
این حضور، پنجمین بازی مهاجم لژیونر ایرانی در فصل جاری و نخستین پاس گل وی در این مسابقات به حساب می آید. درنقطه مقابل فرانک پاگلزدورف، سرمربی تیم هانزارروستوک به امیر شاپورزاده‌ بازیکن جوان ایرانی فرصت حضور در ترکیب تیمش را نداد و این بازیکن از روی نیمکت شاهد باخت هم تیمی هایش بود.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:4 عصر

نادر دست نشان در گفت و گویی، در خصوص دیدار برابر سایپا اظهار داشت: بازیکنان پگاه بازی خوب و منسجمی را انجام دادند، حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم. در همان نیمه اول سه موقعیت داشتیم که دو تا از آنها را به گل تبدیل کردیم. وی در مورد اعتراض سایپا به گل اول پگاه و اعتقاد به آفساید بودن آن، عنوان کرد: آنها نظر خود را می‌گویند. ما هر چه فیلم را نگاه می‌کنیم، اثری از آفساید نمی‌بینیم. این گل بر اثر اشتباه دروازه بان سایپا و تیزهوشی بازیکن ما خلق شد؛ حتی در نیمه دوم هم چهار موقعیت گلزنی داشتیم. دست نشان به حملات تیم سایپا اشاره کرد و اظهار داشت: آنها هم حملات زیادی داشتند؛ اما نه روی دروازه؛ بلکه در محوطه جریمه ما. دیروز به دلیل بازی خوب و کم شانسی سایپا، بردیم. دست نشان افزود: آنها دنبال شوت از راه دور بودند که یکی از این شوت‌ها را کیانوش رحمتی به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد. دیگر اینکه از جناحین اصرار به ارسال سانتر می‌کردند؛ در حالی که مدافعان و دروازه بان ما در رفع این توپ‌ها موفق بودند. سرمربی پگاه درباره شرایط این تیم عنوان کرد: هنوز هم تیم ما اعتماد به نفس ندارد. این تیم توانایی‌های بیشتری دارد. در فوتبال روحیه‌ نقش اساسی در نتیجه گیری دارد. برای تیم ما باید تبلیغات بیشتری می‌شد. این مربی درباره اوضاع سایپا واحتمال بر کناری دایی پس از باخت به پگاه، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. دایی یکی از بزرگان فوتبال است. سایپا هم مثل پگاه دچار برخی توهمات شد و در زدن ضربات نهایی مشکل دارد. تیم پیگاه گیلان روز گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج 2 بر یک سایپا را شکست داد و به اولین پیروزی خود در فصل جاری دست پیدا کرد.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:3 عصر

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 48


بازدید دیروز: 21


کل بازدید :112191
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<