سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از محبوب ترینِ کارها نزد خداوند متعال، زیارت آرامگاه حسین علیه السلام است . [امام صادق علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

خبرنگار فرانس پرس در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایران، گفت: در فوتبال ایران یک نماینده خیلی فعال داریم. در واقع، به دلیل خبرساز بودن ایران، وی یکی از پرکارترین خبرنگاران آسیا است. وی راجع به شناختش از فوتبال ایران عنوان کرد: در فوتبال ایران علی دایی را می شناسم چرا که بهترین گلزن ایران و جهان است. خبرنگار فرانس پرس درباره حضور ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010، اظهار داشت: ایران از قدرتمندترین تیم های آسیا است. از صعود این تیم به مرحله پایانی مسابقات اطمینان دارم؛ اگرچه فوتبال ایران به برنامه ریزی منظمی نیاز دارد. کمن افزود: برای کسب اطلاعات بارها با فدراسیون ایران تماس گرفتم؛ اما پاسخی به من نداده اند. برای کسب اطلاعات به ارتباط بیشتری نیاز داریم.
مراسم قرعه کشی جام ملت های 2008 اروپا فردا در سالن KKL سوئیس برگزار می شود.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 3:29 عصر

محسن‌ صفایى‌فراهانى‌ رئیس‌ کمیته‌ انتقالى‌ فدراسیون‌ فوتبال‌ در مصاحبه‌اى‌ تأ‌کید کرد اگر تصمیم‌ نهایى‌ در مورد انتخاب‌ سرمربى‌ تیم‌ملى‌ تنها با نظر من‌ بود تاکنون‌ یکى‌ از بهترین‌ مربیان‌ اروپا را براى‌ هدایت‌ تیم‌ملى‌ به‌ ایران‌ آورده‌ بودم.



مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:30 عصر

کارل‌ بروکنر و دوسان‌ اوهرین، آخرین‌ گزینه‌هاى‌ جدى‌ فدراسیون‌ فوتبال‌ براى‌ هدایت‌ تیم‌ملى‌ فوتبال‌ ایران‌ در رقابت‌هاى‌ مقدماتى‌ جام‌جهانى‌ به‌ حساب‌ مى‌آیند. اوهرین‌ سابقه‌ مربیگرى‌ در تیم‌ملى‌ چک‌ دارد و بروکنر نیز در حال‌ حاضر هدایت‌ این‌ تیم‌ را برعهده‌ دارد


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:29 عصر

در خبرها آمده‌ است‌ که‌ فرهاد کاظمى‌ از مربیگرى‌ مس‌ کرمان، کناره‌گیرى‌ کرده‌ است. گویا فشار وارده‌ از سوى‌ تماشاگران‌ کرمانى‌ پس‌ از باخت‌ مس‌ مقابل‌ پیکان‌ تهران، کاظمى‌ را وادار ساخته‌ که‌ جدایى‌ زودهنگامى‌ از مس‌ داشته‌ باشد.



مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:28 عصر

این مسابقه در ورزشگاه تختی انزلی و با قضاوت شاهین حاج‌بابایی برگزار شد. علیرضا رمضانی در دقایق 23 و 52 برای ملوان گلزنی کرد. تک گل راه‌آهن را محمد نورمحمدی در دقیقه 87 به ثمر رساند. ملوان با این پیروزی 26 امتیازی شد و به مکان سوم صعود کرد. راه‌آهن 16 امتیازی ماند.



مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:23 عصر

فیروز کریمی پس از شکست یک بر صفر برابر پاس همدان عنوان کرد: این نتیجه به دلم ننشست. برای گل زدن دست به هر کاری می‌زدیم؛ ولی حریف با شیوه دفاعی بازی کرد و این تاکتیک را هم به بهترین شکل اجرا کرد. وی افزود: استقلال موقعیت گل به دست آورد؛ اما برای گلزنی بد اقبال و عجول بودیم. آمار نشان می‌دهد که اصلا با حریف قابل مقایسه نبودیم. دنبال بهانه نیستم و سرمربی این تیم هستم و باید جوابگو باشم.
کریمی اظهار داشت: 20 تا 25 جلسه تمرین نیاز داریم تا خودمان را پیدا کنیم. برای رسیدن به وحدت تاکتیکی، به 5 تا 6 مسابقه دیگر نیاز داریم.
سرمربی جدید استقلال تهران گفت: پتانسیل و شرایط بدنی بازیکنان خوب بود. آنها 90 دقیقه دویدند؛ ولی برای رسیدن به شرایط ایده‌آل، باید کار بیشتری انجام بدهیم. کریمی تاکید کرد: امکان دارد همه تیم‌ها در تهران برابر استقلال دفاعی بازی کنند. ما باید دفاع آنها را باز کنیم؛ البته امروز حریف آنقدر فشرده بازی کرد که نتوانستیم دروازه‌ پاس همدان را فتح کنیم.



مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:22 عصر

محسن خلیلی در گفت و گویی با خبرنگاران، درباره دیدار در ورزشگاه حافظیه تاکید کرد: در شیراز بازی سنگینی را مقابل برق انجام دادیم زیرا این تیم برای پیروزی به میدان آمده بود. خوشحالم که با برتری میدان را ترک کردیم. وی درباره گلزنی اش گفت: عباس آقایی با زحمت توپ خوبی را برایم ارسال کرد. با وجود سخت کوشی دروازه بان برق، خوشحالم که توپ را وارد دروازه حریف کردم. وی ادامه داد: در شیراز تجربه و انگیزه بالا عامل اصلی موفقیت پرسپولیس بود چرا که برقی ها برای ماندن در رتبه های بالای می خواستند ما را شکست دهند. مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اعتراض هایش به داوری اظهار داشت: در چند صحنه بازیکنان برق با حرکاتی خشن و از پشت، رویم خطا می کردند. اعتراضی به داوری نداشتم؛ بلکه می خواستم وی را از نحوه عملکرد بازیکنان حریف مطلع سازم. وی افزود: باید از هواداران پرسپولیس که در حافظیه تیم را حمایت کردند، تشکر کنم زیرا با همه وجود ما را تشویق کردند و بازیکنان را در یک دیدار خارج از خانه تنها نگذاشتند. پرسپولیس در حافظیه شیراز با تک گل محسن خلیلی تیم برق شیراز را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:21 عصر

این دیدار در کرج و به قضاوت رحیم رحیمی مقدم برگزار شد. محسن ابراهیمی و سعید پیرسرندی برای پگاه گل زدند و کیانوش رحمتی تک گل سایپا را به ثمر رساند. پگاه آخرین تیم جدول است که با این پیروزی 10 امتیازی شد؛ اما همچنان در مکان هیجدهم ماند. سایپا 13 امتیازی است. این تیم فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد؛ اما در لیگ امسال در خطر سقوط قرار گرفته است.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:17 عصر

در حاشیه دیدار استقلال تهران برابر پاس همدان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، هواداران استقلال ناصر حجازی و بازیکنان را تشویق کردند.
* حجازی به عنوان مدیر فنی در جایگاه ویژه حضور داشت. فیروز کریمی سرمربی جدید روی نیمکت استقلال نشسته بود.
* منصور پورحیدری، مدیر فنی پاس همدان که عضو هیئت مدیره استقلال تهران است، در پایان مسابقه گفت: درباره این دیدار صحبتی انجام نخواهم داد. استقلال تهران دیروز با نتیجه یک بر صفر برابر پاس همدان شکست خورد


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:15 عصر

به نقل از پایگاه اینترنتی پرسپولیس،‌ بازیکنی که با وجود داشتن هپاتیت، بدون آزمایش پزشکی پرسپولیسی شد و فقط یک گل برای این تیم زد، شکایتش موثر واقع شد. به دستور فدراسیون بین‌المللی، شش امتیاز از پرسپولیس یه دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات رافائل کسر می‌شود.
پرسپولیس باید 42 هزار یورو، آخرین مطالبات او را می پرداخت؛ اما به علت عدم پرداخت به موقع، نامه رسمی فیفا به فدراسیون رسید و روز پنجشنبه غفاری، عضو کمیته انتقالی و مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون خبر نامه را به حبیب کاشانی، مدیرعامل این باشگاه مخابره کرد.
اگر پرسپولیس در چند روز آینده این پول را پرداخت نکند، حکم، قطعی می شود.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 12:13 عصر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10


بازدید دیروز: 21


کل بازدید :112153
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<