سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: هیئت رئیسه فدراسیون پس از بحث و بررسی کارشناسانه از میان سه گزینه نهایی،سرمربی تیم ملی را انتخاب خواهد کرد. علی کفاشیان در گفت و گو با رادیو ورزش در این خصوص اظهار داشت:در جلسه امروز هیئت رئیسه در مورد سه گزینه اصلی هدایت تیم ملی یعنی قطبی،قلعه نویی و ذوالفقار نسب به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت که در صورت حصول نتیجه نهایی پس از این نشست سرمربی تیم ملی را معرفی می کنیم،اما ممکن است اعلام این موضوع به فردا نیز موکول شود. وی در مورد شایعات مطرح شده در مورد تماس مجدد کلمنته با فدراسیون فوتبال نیز گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. اینها شایعاتی است که برخی با مقاصد خاص مطرح می کنند.




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 1:45 عصر

داور دیدار تیم های استقلال تهران و سایپا تهران قصد دارد گزارشی علیه کاپیتان تیم سایپا به کمیته داوران ارائه دهد.مسعود مرادی داور دیدار تیم های استقلال و سایپا که در دقیقه 68 این دیدار ابراهیم صادقی را اخراج کرد قصد دارد گزارشی از رفتارهای این بازیکن را به کمیته داوران ارائه دهد تا در خصوص او تصمیم گیری شود. مرادی معتقد است، پس از بازبینی فیلم این دیدار متوجه شده که کاپیتان تیم سایپا بعد از اخراج شدن از الفاظ رکیکی استفاده کرده و به همین دلیل نیز گزارشی در خصوص حرکات صادقی تهیه کرده است که ظرف روزهای آینده به کمیته داوران ارائه خواهد داد. در صورت تائید کمیته داوران به احتمال زیاد ابراهیم صادقی نیز با محرومیت مواجه خواهد شد.




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 1:41 عصر

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال گفت : افشین قطبی تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی خواهد شد. این منبع آگاه افزود : کمیته تیم های ملی فوتبال در نشست یکشنبه شب خود افشین قطبی را به عنوان بهترین گزینه برای مربیگری تیم ملی تشخیص داد . وی افزود : این کمیته چندین گزینه را برای هدایت تیم ملی مورد بررسی قرار داد که در نهایت افشین قطبی به عنوان بهترین فرد برای احراز این سمت برگزیده شد . این فرد اظهار داشت : قطبی پیش از ظهر امروز در نشستی با رئیس فدراسیون فوتبال علاوه بر ارائه برنامه های خود،در مورد دیدار های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 به گفت و گو و تبادل نظر می پردازد .

لازم به ذکر است فدراسیون فوتبال امروز سرمربی تیم ملی را معرفی خواهد کرد.



مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 1:16 عصر

به نقل از روزنامه دیلی میل، کوین رود،‌ نخست وزیر استرالیا عنوان کرد که این کشور برای مجاب ساختن فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای کسب میزبانی این مسابقات، برنامه گسترده‌ای دارد. وی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم فیفا را قانع کنیم و از حق میزبانی این رقابت‌ها برخوردار شویم،‌ بایستی دست به کاری بس بزرگ زنیم. این مقام سیاسی گفت: استرالیا با برگزاری شایسته المپیک سیدنی در سال 2000 به خوبی ثابت کرد که قادر به برگزاری مطلوب مسابقات بسیار مهم جهانی است. رشته راگبی از فوتبال در استرالیا محبوب‌تر است و دولت این کشور با در پیش گرفتن طرح‌هایی، ‌سطح علاقمندی به فوتبال را به سطح راگبی برساند. استرالیا به این دلیل در 3 سال آینده که تکلیف میزبانی جام جهانی 2018 مشخص می‌شود،‌ خواهد کوشید تا با برخی رایزنی‌ها، میزبان این دوره شود.




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 1:13 عصر

در حالى که فدراسیون فوتبال پروژه انتخاب مربى ایرانى را براى تیم ملى دنبال مى کند، با پذیرش برخى از خواسته هاى فدراسیون فوتبال از سوى خاویر کلمنته، پرونده این مربى اسپانیایى براى هدایت تیم ملى فوتبال کشورمان بار دیگر بازگشایى شد. خاویر کلمنته در تماس روز گذشته با فدراسیون فوتبال، بندهاى قرارداد خود با فدراسیون فوتبال بویژه اقامت در ایران را پذیرفته و آمادگى خود را براى هدایت تیم ملى فوتبال کشورمان اعلام کرده است. با پذیرش خواسته هاى فدراسیون فوتبال از سوى کلمنته، روند انتخاب سرمربى تیم ملى به کلى تغییرخواهد کرد و به نظر مى رسد بحث انتخاب مربى خارجى بار دیگر به عنوان اولویت اول فدراسیون فوتبال مطرح شود. درهمین حال از فدراسیون فوتبال خبر مى رسد کمیته تیم هاى ملى پس از نشست شنبه شب، افشین قطبى سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان گزینه داخلى از میان مربیان ایرانى به فدراسیون فوتبال معرفى کرده و قرار است درجلسه امروز انتخاب سرمربى تیم ملى پس از نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال نهایى شود.به هرحال به نظر مى رسد فدراسیون فوتبال همچنان بر سر دو راهى انتخاب مربى ایرانى و خارجى قرار گرفته و تصمیم گیرى در این زمینه تاحدودى پیچیده شده است. هرچند با توجه به




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 10:14 صبح

دیروز عصر براى امیر قلعه نویى فراموش نشدنى بود. او در حالى که خودش را آماده مى کرد تا دوباره به کمپ تیم هاى ملى باز گردد با خبر یکى از مسؤولان فدراسیون فوتبال امیدهایش به یاس تبدیل شد. این مسؤول فدراسیونى که با مقامات باشگاه مس کرمان ارتباط نزدیکى دارد طى تماسى به آنها مى گوید: «خیالتان راحت، امیر قلعه نویى از لیست گزینه ها خارج شد و او مى  تواند به راحتى در مس کرمان به کارش ادامه دهد.» خبرى که شاید براى مسى ها شیرین و براى ژنرال تلخ و گزنده باشد. این در حالى بود که مس توانست بعدازظهر دیروز تیم خوب ملوان را یک - صفر مغلوب کند تا گمانه ها که در روزهاى گذشته امیر قلعه نویى را سرمربى تیم ملى مى دانستند، بیشتر او را سرمربى بدانند! اما کمیته تیم هاى ملى همه چیز را تغییر داد. رسانه ها، شانس قطبى را براى سکاندارى تیم ملى زیاد نمى دانستند اما پس از نشست اعضاى کمیته تیم هاى ملى، افشین قطبى به عنوان سرمربى انتخاب شد.داستان از این قرار بود که شنبه شب هیات رییسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه دادند که نتایج آن بر همه پوشیده ماند.در همان جلسه افشین قطبى انتخاب و به على کفاشیان معرفى شد تا او دیروز ظهر با انتصاب امپراتور موافقت کند البته کفاشیان گفت: «تأیید نهایى قطبى را به بعد از بررسى هاى بیشتر موکول خواهم کرد.»آیا امپراتور، ملى مى شود؟
افشین قطبى پس از آنکه خبر نیمه رسمى و شاید هم رسمى سرمربى شدنش را شنید با خبرگزارى فارس مصاحبه کرد: «برنامه هاى ویژه اى براى تیم ملى دارم و در صورت انتخاب، فرقى بین پرسپولیس و استقلال قایل نخواهم شد.»امپراتور محبوب این روزهاى پرسپولیسى ها ادامه مى دهد: «خوشبختانه از تیم هایى که در گروه ایران در مرحله مقدماتى جام جهانى حضور دارند، شناخت کاملى دارم. همراه با تیم کره مقابل سوریه و کویت قرار گرفته ام و صورتى که سرمربى تیم ملى ایران شوم، برنامه هاى ویژه اى براى این تیم ها دارم. بدون شک در فوتبال حال حاضر دنیا بازى آسان وجود ندارد




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 10:12 صبح

 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران امروز در تمرین حاضر شد و بازیکنان با او همدردی کردند. این تیم امروز ساعت 15 و 30 تا 16 و 30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین کرد. در این تمرین فیروز کریمی، سرمربی که امروز در غم از دست دادن مادرش عزادار شد نیز حاضر شد.
علی‌فتح‌ا...زاده، مدیرعامل باشگاه نیز در این تمرین حضور پیدا کرد. بازیکنان قبل از تمرین با سرمربی ابراز همدردی کردند و سپس تمرین آغاز شد. وحیدطالب‌لو به دلیل کسالت، زودتر از سایرین تمرین را ترک کرد. روز سه‌شنبه مراسم سوم درگذشت مادر فیروز کریمی در کانون توحید واقع در خیابان نصرت تهران برگزار می‌شود. فیروز کریمی امروز پیکر مادرش را تشییع کرد و سپس در تمرین حاضر شد.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 8:7 عصر

افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه از تیم‌های که در گروه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی حضور دارند، شناخت کاملی دارم. همراه با تیم کره مقابل سوریه و کویت قرار گرفته ام و صورتی که سرمربی تیم ملی ایران شوم، برنامه‌های ویژه‌ای برای این تیم‌ها دارم. وی ادامه داد: بدون شک در فوتبال حال حاضر دنیا بازی آسان وجود ندارد. گروه ایران سخت است و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی روشن شود تا علاقمندان به فوتبال سردرگم نباشند. وی افزود: در صورتی که سرمربی تیم ملی شوم، بین استقلال و پرسپولیس و یا تیم‌های دیگر هیچ فرقی نمی گذارم و فقط هدفم خدمت به ایران خواهد بود، البته پرسپولیسی‌های مطمئن باشند از لحاظ فنی این تیم را تنها نمی‌گذارم. قطبی تصریح کرد: اهداف بزرگی در سر دارم و در صورتی که مسئولان فدراسیون به من اعتماد کنند، تمام سعی خود را برای دادن پاسخی مناسب به اعتماد آنها به کار خواهم گرفت؛ ولی تا این لحظه صحبت‌ قطعی با من نشده است. قطبی ادامه داد: بازی تیم ملی ایران با سوریه را دیده‌ام و در صورتی که اجازه تغییر در تیم ملی به من دهند، تغییرات زیادی در تیمی که مقابل سوریه بازی کرد، خواهم داشت. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره وضعیت کعبی و بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر در مقابل مقاومت سپاسی یاد آور شد: فیلم بازی‌های حریف شیرازی را امروز دریافت کرده و به زودی مورد آنالیز قرار خواهم داد. از اینکه حسین کعبی مجوز بازی را دریافت کرده است نیز بسیار خوشحالم؛ اما مشخص نیست در کدام پست از این بازیکن استفاده خواهم کرد.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 8:5 عصر

تمرین نوبت بعدازظهر امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مجتمع یادگار امام و با حضور مهاجم کروات و مصدوم تیم برگزار شد.تمرین از ساعت 16 بعد از ظهر در مجتمع ورزشی یادگار امام واقع در انتهای اتوبان یادگار پیگیری شد. در این تمرین محمد نصرتی غیبت داشت.
ماته بازیکن مصدوم پرسپولیس در تمرینات گروهی شرکت کرد. وی در تمرین نوبت صبح نیز حضور داشت. تمرین نوبت بعدازظهر به کارهای بدنسازی اختصاص داشت که با شوخی و نشاط فراوانی همراه بود. این تمرین ساعت 17 به اتمام رسید و بازیکنان همراه با کادر فنی راهی سونا و استخر شدند.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 8:3 عصر

فیروز کریمی، سرمربی استقلال تهران در غم از دست دادن مادرش عزادار شد.  والده‌ی فیروز کریمی سرمربی استقلال تهران که به دلیل عارضه سکته مغزی در بیمارستان لقمان حکیم بستری بود، بامداد امروز در گذشت.

وبلاگ خبرهای داغ  این ضایعه را به فیروز کریمی و خانواده‌اش تسلیت می‌گوید.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 5:44 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :112014
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<