سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانشمندان بنشیند، با من نشسته و هرکس با من بنشیند، گویی با پروردگارم نشسته است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

خبرهای داغ از فوتبال

عصر دیروز، مجلس ختم مادر «فیروز کریمى»، سرمربى استقلال تهران برگزار شد. در این مراسم که از ساعت ?? و ?? دقیقه در مسجد الجواد برپا شد، بسیارى از اهالى فوتبال و ورزش حضور داشتند تا این ضایعه را به سرمربى استقلال تسلیت بگویند.على فتح الله زاده، ناصر حجازى، حشمت مهاجرانى، مهدى تاج، مسعود معینى، احمد ابراهیمى، محمد نصرتى، علیرضا مرزبان، شیث رضایى، على دایى، فرامرز ظلى، حبیب کاشانى، بهتاش فریبا، شهرام شفیعى زاده، اعضاى هیأت مدیره باشگاه استقلال، اصغر حاجیلو، عبدالرحمان شاه حسینى، مسعود عنایت، عزیز محمدى، اصغر شرفى، مجتبى محرمى، یحیى گل محمدى، رضا رجبى، عادل فردوسى پور، احمدرضا عابدزاده، محمود خوردبین، سید مهدى حیدرى، حمید استیلى، محمدحسن انصارى فرد،دکتر محمدرضا زادمهر، اکبر میثاقیان، بازیکنان استقلال و راه آهن از جمله چهره هاى شاخص حاضر در این مراسم بودند


مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/8::: ساعت 8:31 صبح

علی پروین قائم مقام باشگاه استیل‌آذین هم افشین قطبى را به عنوان سرمربى تیم‌ملى ایران گزینه‌اى مناسب دانست و گفت: قطبى با کره بوده، به جام جهانى رفته و شناخت کاملى از تیمهاى آسیایى دارد، ضمن اینکه تبحر خاصى هم دارد و در این مقطع او بهترین فرد است.به نظر مى‌رسد همان یک جلسه برخورد پروین در دفتر کاشانى با وى کافى بود تا اسطوره پرسپولیس هم مجذوب این مربى جنتلمن گردد.
البته ناگفته نماند پروین علاقه خاصى به امیر قلعه‌نوعى دارد.



مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/12/7::: ساعت 1:11 عصر

اگر کار افشین قطبى با تیم‌ملى ایران تمام گردد، حمید استیلى سرمربى پرسپولیس خواهد شد. این همان چیزى است که استیلى از فصل قبل به دنبال آن بود حالا وى تجربه کافى را دارد و کسى هم نمى‌تواند به وى خرده بگیرد که او در حد این تیم نیست. در واقع مى‌توان گفت استیلى بیش از هر کس دیگرى از این انتخاب خرسند خواهد شد. او یک قدم تا صندلى افشین قطبى فاصله دارد.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/12/7::: ساعت 1:9 عصر

 معاون باشگاه استقلال مدعى است که فدراسیون فوتبال به این تیم ضربه زده است!
کامران منزوى در این مورد مى‌گوید: بعد از روى کار آمدن کادر جدید فدراسیون فوتبال، انتظار داشتیم شوراى استیناف تشکیل شده و پرونده محسن یوسفى را مورد بررسى مجدد قرار دهد تا شاید با بخشش او موافقت شود اما این اتفاق رخ نداد و پرونده بازیکن ما مورد بررسى قرار نگرفت تا فرصت از دست برود و ما از کادر جدید فدراسیون اولین ضربه را دریافت کنیم.



مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/12/7::: ساعت 1:8 عصر

در شرایطى که على دایى شناخت کاملى از تیم‌ملى دارد، نمى‌دانم چرا نامش در بین‌گزینه‌هاى سرمربیگرى این تیم نیست. على کریمى هافبک تیم‌ملى فوتبال کشورمان با حمایت از دایى خاطر نشان ساخت: وقتى نام مربیان داخلى براى تصدى پست سرمربیگرى تیم‌ملى مطرح مى‌شود، چرا نباید نام دایى در بین‌آنها قرار بگیرد؟ چون او بهتر از هر کسى درد تیم‌ملى را مى‌داند. او در اولین تجربه مربیگرى‌اش توانست سایپا را قهرمان لیگ‌برتر کند. وى ادامه داد: موفقیت جهانی، سابقه‌بازى‌هاى ملى و تجربه مثبت در مربیگرى مى‌تواند نکات مثبتى باشد که مسئولان براساس آن دایى را جزو فهرست نهایى مربیان تیم‌ملى قرار دهند. على کریمى در ادامه با اعلام حمایت از امیر قلعه‌نوعى افزود: قلعه‌نوعى نیز مربى خوبى بود که به او فرصت کافى داده نشد. باید فرصتى را که به برانکو در طول سال‌هاى گذشته دادند به قلعه‌نوعى هم مى‌دادند ولى متأسفانه در فوتبال ما اینگونه باب شده که اگر بخواهند یک مربى ایرانى را خراب کنند او را سرمربى تیم‌ملى مى‌کنند!

هافبک ایرانى تیم القطر در پایان اظهار داشت: امیدوارم سرمربى آینده تیم‌ملى با انتخاب بهترین نفرات، تیمى قدرتمند را براى مسابقات آینده آماده کند تا در این موقعیت، حرکت مثبتى در تیم‌ملى انجام گیرد.



مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/12/7::: ساعت 1:7 عصر

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بحث استعفای ناصر حجازی و رفتن وی از استقلال به هیچ عنوان مطرح نبوده و مدیر فنی در تیم باقی خواهد ماند. اصغر حاجیلو در گفت‌وگویی، اظهار کرد: با توجه به گرفتاری‌های اخیر فتح‌الله زاده در فدراسیون فوتبال و مشکلات فراوان، وی تا کنون فرصت جواب دادن به نامه‌ی حجازی را پیدا نکرده است اما، مدیر فنی و مدیرعامل طی امروز یا فردا با یکدیگر جلسه‌ای برگزار خواهند کرد و در این رابطه گفت‌وگو می‌کنند. وی ادامه داد: این درحالی است که بحث استعفای وی به هیچ عنوان مطرح نیست. حجازی در این نامه تنها کمی از گرفتاری‌ها و دلخوری‌های خود را مطرح کرده و به دنبال برطرف کرن آن است. سرپرست استقلال در خصوص حضور خود و میثم منیعی در دادسرا پس از شکایت یکی از عکاسان گفت: هنوز من و میثم به طور کامل تبرئه نشده‌ایم و تنها با صدور قرار موقت فرصت داریم تا مدارک و اسنادی را برای بی‌گناهی خود ارایه دهیم. حاجیلو افزود: در صورتی که طرفین دعوا از شکایت خود منصرف نشوند، باید برای پیگیری امور خود به دادسرای اهواز برویم. وی با اشاره به بازگشت "پیروز قربانی" به تمرینات آبی‌پوشان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: در این مساله بحث بخشیده شدن یا نشدن مطرح نیست. مشکلات این چنینی در همه‌ی تیم‌ها وجود داشته و یک امر کاملا طبیعی است. پیروز یکی از باوفاهای استقلال بوده و به همین دلیل به تدریج به یک اسوه تبدیل می‌شود. حاجیلو در عین حال در پایان قربانی را نصیحت می‌کند:« این مدافع باید خودش را کنترل کند و هر حرفی را نزند. قربانی باید احترام اعضای کادر فنی را داشته و حرمت شاگرد و استادی را حفظ کرد©




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/12/7::: ساعت 1:2 عصر

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت: خود را برای انجام یک دیدار به یاد ماندنی در استادیوم آزادی و مقابل تماشاگران استقلال آماده کرده‌ایم. محمود یاوری اظهار کرد: استقلال در دو هفته‌ی اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و روند رو به رشدی را طی کرده است اما، ما نیز امیدواریم بتوانیم جلوی نتیجه‌گیری استقلال را دراین هفته گرفته و علاوه بر یک بازی دیدنی و زیبا، نتیجه‌ی قابل توجهی از خود بر جای بگذاریم. وی با اشاره به این که خوب کار کردن ضامن موفقیت است تصریح کرد: با شرایط بازی در آزادی کاملا آشنا هستیم و به مسایل حاشیه‌ای و تعداد تماشاگران کاری نداریم. زیرا هر تیمی که بهتر بازی کرده و وارد مسایل حاشیه‌ای نشود و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند بدون شک پیروز میدان خواهد بود. سرمربی برق شرایط بازیکنانش را ایده‌آل دانست و گفت: خوشبختانه در بازی این هفته مصدوم و محروم نداریم، می‌توانم از تمام بازیکنانم در این دیدار استفاده کنم. در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت استقلال تمرکز می‌کنیم. یاوری در خصوص بازی‌های نیم فصل دوم تاکید کرد: پس از بوجود آمدن یک وقفه‌ی کوتاه مدت و تعویق بازی با پاس، بازیکنان برق کمی از شرایط مسابقه دور شدند. البته این دوری در بازی مقابل ذوب‌آهن جبران شد و بازیکنان را توجیه کرد. وی تاکید کرد: همانطور که قبلا گفته‌ام تیم برق در نیم فصل دوم از هیچ تیمی شکست نخواهد خورد. سرمربی برق با بیان این که تیم ملی نداریم،‌ یادآور شد: در شرایطی که مربی و تمرین نداریم، نمی‌توان گفت تیم ملی وجود دارد. بنابراین باید تا انتخاب سرمربی جدید صبور باشیم.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/12/7::: ساعت 12:59 عصر

سیاوش اکبرپور شب گذشته در هتل استقلال با اشتفان کونتس مدیر ورزشی باشگاه بوخوم وارد مذاکره شد. اکبرپور که چندی قبل فیلمبازی‌های خود را برای این باشگاه ارسال کرده بود با مورد تایید قرار گرفتن از سوی مدیر عامل و سرمربی این تیم، شب گذشته با نماینده بوخوم به توافق رسید و دو طرف پیش‌قراردادی را نیز به امضا رساندند. مسئولان بوخوم در صورتی حاضر به عقد قرارداد نهایی با اکبرپور می‌شوند که باشگاه الظفره به این انتقال رضایت دهد و در این صورت، اکبرپور به مدت شش ماه به صورت قرضی به تیم آلمانی منتقل می شود. اکبرپور امشب به امارات بازمی گردد تا در خصوص این مذاکره با مسئولان الظفره گفت و گو کند و در صورت کسب رضایت از سوی سران باشگاه اماراتی، دوشنبه هفته آینده برای شرکت در آزمون فنی بوخوم به آلمان می رود.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/12/7::: ساعت 12:55 عصر

 رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب سرمربی تیم ملی را به روزهای آینده موکول کرد. در حالیکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از صبح امروز برای انتخاب سرمربی تیم ملی از میان دو گزینه افشین قطبی و امیر قلعه‌نویی تشکیل جلسه داده است، هنوز بررسی‌ها ادامه دارد.
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون جلسه را ترک کرد و در جمع خبرنگاران حاضر شد. وی اعلام کرد که امروز هم جلسه هیئت رئیسه درباره انتخاب سرمربی به نتیجه نمی رسد. کفاشیان اظهار داشت که در حال بررسی شرایط هستند و شاید فردا یا شنبه هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتبال را معرفی ‌کنند. این جلسه همچنان ادامه دارد و تا ساعت 14 امروز به طول خواهد انجامید.




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 1:49 عصر

کامران منزوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دو شکایت بین المللی از استقلال تهران در فیفا وجود داشت. در مورد اول گمالوویچ برای دریافت باقی طلبش شکایت کرده بود و مسئولان فیفا از ما درخواست کردند همان 29 هزار طلبش را پرداخت کنیم. روز دوشنبه این اتفاق رخ می‌دهد و طلب وی را پرداخت می‌کنیم. وی افزود: پرونده استقلال مانند پرونده پرسپولیس نبود که به کمیته فرجام خواهی و دادگاه CAS کشیده شود و بگوئیم که از رای فیفا تمکین نمی‌کنیم. مربی طبق قراردادی که دارد، طلبی داشت و باید طبق قانون، پولش را پرداخت می‌کردیم.
معاون بین الملل استقلال تهران با اشاره به شکایت توپالوویچ، عنوان کرد: این بازیکن درخواست 100 هزار دلار غرامت داشت. وی مدعی بود به خاطر آنکه قراردادی 3 ساله با ما داشته، باید برای سال سوم صد هزار دلار غرامت بگیرد زیرا سال اول در استقلال حضور داشت و سال دوم به تیم عقاب رفته بود. وی افزود: فیفا ادله استقلال را در خصوص این شکایت پذیرفت و در این پرونده به نفع ما رای صادر کرد. معاون امور ورزشی در خصوص نامه حجازی خطاب به فتح‌ا...زاده گفت: این نامه به من ارجاع نشد. آنچه مسلم است اینکه فتح الله زاده با جدایی حجازی قطعا مخالف خواهد بود. وی افزود: در این مورد یا در جلسه شورای معاونین تصمیم گیری خواهد شد یا فتح‌ا...زاده در جلسه خصوصی، این مورد را برطرف خواهد کرد.




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/12/6::: ساعت 1:47 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :112009
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<