سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خشمناک شوم ، کى خشم خود را فرو نشانم ؟ آنگاه که انتقام گرفتن نتوانم ، تا مرا گویند اگر شکیبا باشى بهتر یا آنگاه که توانم تا مرا گویند اگر ببخشایى نیکوتر . [نهج البلاغه]

خبرهای داغ از فوتبال

پرسپولیسى ها بعد از ? روز استراحت از صبح روز گذشته تمرینات خود را در ورزشگاه شرکت واحد پى گرفتند. این جلسه تمرینى ? غایب داشت. «محمد نصرتى» به دلیل مصدومیت، «واعظى» به خاطر سفر به دوبى و «حقیقى» نیز با کسب اجازه از مربیان در تمرین حاضر نبود.
«ماته» اختصاصى کار کرد
ماته چوویچ فقط در مرحله گرم کردن، همیتمى هاى خود را همراهى کرد. او بعد از این که چند دور با بازیکنان اطراف زمین دوید زیر نظر پزشک به طور اختصاصى کار کرد. ماته به احتمال فراوان از امروز در تمرینات گروهى تیمش شرکت خواهد داشت.
«محسن حاجیلو» هم بود
«محسن حاجیلو» گزارشگر تلویزیونى با سوال ویژه اش در خصوص برنامه ?? به محل تمرین پرسپولیس آمده بود. او قصد داشت در ابتدا با بازیکنان و مربیان مصاحبه کند اما قطبى از وى خواست در پایان تمرین این کار را بکند.
شرح تمرین
گرم کردن (شامل نرم دویدن، حرکات کششى، پاسکارى) در ?? دقیقه اول در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت. در ادامه قطبى شاگردان خود را به ? تیم ? نفره تقسیم کرد تا در یک نیمه زمین به فوتبال دستگرمى بپردازند.
تماشاگران نگران جدایى قطبى
حدود ?? هوادار از تمرین تیم محبوب خود دیدن کردند. جالب اینکه آنها مدام در خصوص وضعیت سرمربیگرى تیم ملى سؤال مى کردند و بشدت نگران جدایى افشین قطبى از پرسپولیس بودند.
«رودباریان» باانگیزه تر از همیشه
با توجه به غیبت واعظى و همچنین ? گلى که این دروازه بان در بازى مقابل راه آهن دریافت کرد، رودباریان شانس خود را براى بازى مقابل مقاومت سپاسى زیاد مى داند. از همین رو او بسیار باانگیزه تمرین مى کرد و انصافاً نیز آماده نشان داد.
مرزبان صداى کریم را در آورد
در حین بازى دستگرمى که بین ? تیم برگزار شد تیم بازنده با تمرینات مرزبان طرف بود. قابل توجه اینکه این مربى، تیمى را که مى باخت یا دور زمین مى دواند یا تمرینات سرعتى براى آنها در نظر مى گرفت. در یک صحنه وقتى او تیم باقرى را دور زمین مى دواند آن قدر به این کار را ادامه داد که صداى کریم درآمد. کاپیتان خطاب به مرزبان گفت: «دیگر بس است نفس همه را گرفتى!»
«قطبى» حریف «نیکبخت» نشد
در پایان فوتبال دستگرمى قطبى مهاجمان و هافبک هاى کنارى تیمش را نگه داشت تا براى آنها تمرین ویژه در نظر بگیرد. در این تمرین که شامل سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه مى شد، قطبى بارها از نیکبخت خواست پرتلاش تر نشان دهد اما شماره ?? سرخپوشان دقیقاً برعکس نظر سرمربى تیم خود عمل مى کرد! قابل ذکر است قطبى در خاتمه با دروازه بان هاى تیمش تمرین اختصاصى انجام داد.



مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 10:3 صبح

«افشین قطبى» در پایان دیدار پرسپولیس مقابل راه آهن در مصاحبه  خود صراحتاً اعلام کرد بعضى از شاگردانش عملکرد بسیار ضعیفى در دیدار با راه آهن داشتند و او قصد دارد آنها را نیمکت نشین کند. البته وى در مصاحبه خود به هیچ عنوان نامى از این بازیکنان نبرد اما در گفت و گو با نزدیکانش نارضایتى خود را از عملکرد شیث رضایى، حسین بادامکى و فرزاد آشوبى اعلام داشته است. قطبى در مدت ? روزى که تمرینات تیمش تعطیل بود تصمیم گرفت با کنار گذاشتن بازیکنان مذکور و فرستادن آنها به تیم امید باشگاه، بر تیم شوک وارد کند. او حتى در این زمینه کوچکترین مشورتى با استیلى و مرزبان نکرد. این ? مربى زمانى از تصمیم مهم سرمربى تیمشان با خبر شدند که او قبل از شروع تمرین دیروز سرخپوشان خطاب به بازیکنان گفت: «در بازى با راه آهن عده اى از شما بسیار بى انگیزه و کم کار ظاهر شدید و من قصد دارم تا در آستانه بازى با مقاومت عده اى را به تمرینات تیم امید بفرستم.» صحبت هاى قطبى در رختکن به خیلى ها از جمله استیلى و مرزبان شوک وارد کرد. دستیاران قطبى از اینکه در این زمینه هیچ مشورتى با آنها صورت نگرفته است سخت دلخور شدند و تصمیم گرفتند هر طورى که شده او را از این کار منصرف کنند. تمرین دیروز سرخپوشان شدیداً تحت تأثیر صحبت هاى سرمربى این تیم قرار گرفته بود و بازیکنانى چون بادامکى، رضایى، آشوبى و حتى آقایى با انگیزه بسیار زیادى تمرین مى کردند تا یک وقت در لیست سیاه قطبى قرار نگیرند! تمرین که تمام شد اعضاى کادر فنى به همراه سرپرست سرخپوشان جلسه مى گذارند تا بلکه نظر سرمربى تغییر پیدا کند. البته قطبى به هیچ وجه حاضر به کوتاه آمدن نشد و حتى به باشگاه پرسپولیس رفت تا از آنجا با حبیب کاشانى تماس گرفته و با وى در این زمینه گفت و گو کند. عصر دیروز استیلى و مرزبان خیلى تلاش کردند تا قطبى را از تصمیمش منصرف کنند اما به نتیجه اى نرسیدند. آنها حتى از سوى سرمربى تیم مأموریت داشتند بازیکنان اخراجى (اخراج موقت) را در جریان کنار گذاشته شدنشان قرار دهند اما در این خصوص اقدامى انجام نمى دهند. با این وضعیت قطبى در نظر دارد امروز و قبل از شروع تمرین تیمش خود شخصاً از عده اى از بازیکنان بخواهد چند روزى میهمان تیم امید باشگاه باشند. البته شاید هم استیلى و مرزبان در آخرین لحظه قطبى را پشیمان کنند و شاید هم ? نفر از بازیکنان جوان تاوان بازیکنان اسمى تیم خود را بدهند و آنها به صورت نمایشى مدتى کنار گذاشته شوند تا مبادا حرف قطبى زمین بماند!




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 10:1 صبح

فیروز کریمی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان استقلال در بازی مقابل تیم فوتبال سایپا گفت: خیلی از بازی بازیکنانم راضی هستم. سرمربی استقلال پس از تساوی بدون گل دو تیم گفت: دست بچه ها درد نکند، فوتبال بسیار زیبایی را شاهد بودیم که در چند سال اخیر در استقلال سابقه نداشته است. این بازی فقط گل نداشت که آن هم به خاطر کم دقتی مهاجمان تیم بود و گرنه می توانستیم با اختلاف چهار گل سایپا را شکست دهیم. کریمی با انتقاد از حرکت مجیدی و اخراج وی از زمین بازی گفت: مجیدی بازیکن بزرگی است و از مجیدی انجام چنین حرکتی بعید بود و اخراج مجیدی در روند حرکتی تیم اثر بسیار منفی گذاشت. وی در پایان به شعارهای بعضی از تماشاگران که بازیکنان استقلال را بی غیرت می خواندند اعتراض کرد و گفت: چرا به بازیکن استقلال بی غیرت می گویند؟ هیچ کدام از بازیکنان استقلال در این بازی کم کاری نکردند، ضمن این که نباید فراموش کنیم که سایپا تیم بسیار خوبی دارد و نماینده ایران در آسیاست اما با این حال تحت تاثیر بازی خوب بازیکنان ما قرار گرفته بود. کریمی در پایان گفت: من از بازی بازیکنانم در بازی امروز رضایت کامل دارم و امروز از جیب خودم به همه بازیکنان پاداش خواهم.




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 7:12 عصر

در شرایطی که پس از استعفای مدیرعامل باشگاه صباباتری شایعه احتمال واگذاری این باشگاه قوت گرفت، با این حال مدیرعامل و سرپرست جدید این باشگاه بعدازظهر امروز با حضور در محل تمرینات صباباتری بر اداره‌ی این باشگاه توسط وزارت دفاع تاکید کردند.  بهزاد امیرحسینی مدیرعامل شرکت سهامی باتری سازی نیرو، ابراهیم ترکی مدیرعامل باشگاه صباباتری و مجید پیرترسا سرپرست جدید تیم فوتبال با حضور در محل تمرینات تیم فوتبال صباباتری به صورت رسمی به بازیکنان این تیم معرفی شدند و در حالی که پیش از این با استعفای مدیریت سابق بحث‌های مختلفی درباره‌ی سرنوشت باشگاه به میان آمده بود، گروه مدیریتی جدید تصمیم‌شان را برای حفظ تیم فوتبال صباباتری اعلام کردند.

مجید پیرترسا سرپرست تیم صباباتری پس از این معارفه به ایسنا گفت: تغییر و تحولات جدید همانند تمامی ادارات دولتی بوده است که طی آن امیرحسینی به عنوان مدیرعامل شرکت باتری‌سازی نیرو انتخاب و همچنین ابراهیم ترکی به عنوان مدیرعامل معرفی شده است. این تغییرات در تمامی ادارات به صورت طبیعی در جریان است و هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. بلکه قرار شده است تا از وجود شهریاری نیز در بخش دیگری از وزارت دفاع استفاده شود. وی درباره‌ی شایعه‌ی واگذاری این باشگاه نیز تصریح کرد: این موضوع در حد شایعه بوده و مسوولان وزارت دفاع صلاح دانستند که همچنان به تیمداری و حفظ باشگاه صباباتری ادامه دهند و هیچ تغییری در وضعیت بودجه و مسایل مالی باشگاه نیز رخ نداده است و مجموعه‌ی صباباتری همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. پیرترسا همچنین با اشاره به جایگاه تیم فوتبال صباباتری در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار کرد: در هر صورت وظیفه‌ی دشواری برعهده‌ی ما قرار گرفته است، چرا که تیم در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس قهرمانی دارد. در مراسم امروز نیز مدیرعامل شرکت باتری‌سازی نیرو و همچنین مدیرعامل باشگاه صباباتری درباره‌ی ادامه‌ی موفقیت‌های تیم به بازیکنان قول‌هایی را دادند که امیدواریم بازیکنان نیز با روحیه‌ی بالا و برای قهرمانی به تلاش‌شان ادامه دهند.

سرپرست تیم فوتبال صباباتری در پایان تاکید کرد: تغییرات مدیریتی اخیر هیچ تاثیری در ترکیب کادرفنی و بازیکنان تیم نخواهد داشت و ضیایی به همراه همکارانش تا پایان فصل صباباتری را هدایت می‌کنند




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 7:10 عصر

طبق تصمیم اعضای کادر فنی پرسپولیس، چهار بازیکن این تیم از تمرینات کنار گذاشته می شوند. پس از تمرین صبح امروز پرسپولیس در زمین شرکت واحد، اعضای کادر فنی به همراه سرپرست تیم در خصوص نتایج اخیر و برنامه های آینده تشکیل جلسه دادند. در این جلسه مقرر شد چهار بازیکن که کارایی لازم را در تمرینات ندارند، به تمرینات تیم امید باشگاه منتقل شوند. در این جلسه درباره عملکرد ضعیف چند بازیکن در بازی مقابل راه‌آهن بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین مقرر شد تمرینات از فردا به مدت دو روز صبح‌ها از ساعت 10 الی 12 در زمین واحد و 15 الی 17 در سالن بدنسازی نیاوران پیگری می‌شود. در این جلسه بحث در مورد احتمال حضور قطبی در تیم ملی نیز بررسی شد




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 5:43 عصر

فدراسیون فوتبال از دیروز بررسی برنامه های چهار گزینه مورد نظر خود را آغاز نمود تا هر چه سریعتر تکلیف نیمکت مربیگری تیم ملی مشخص شود پیرامون همین ماجرا اخبار و شایعات فراوانی به گوش می رسد که البته شنیدن آن ها خالی از لطف نیست. یکی از آن اخبار که در نوع خود جالب توجه است حمایت حمید استیلی مربی پرسپولیس از امیر قلعه نویی است. برخلاف اینکه گفته می شود استیلی دوست دارد قطبی روانه تیم ملی شده تا خود او سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده گیرد، خبر می رسد که حمید استیلی در جمعی دوستانه مدعی شده که فقط قلعه نویی می تواند درشرایط کنونی به تیم ملی کمک کند.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 5:39 عصر

خبری که این روزها در میان اهالی فوتبال شنیده می شود این است که در صورت حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی ناصر حجازی سرمربی مس کرمان خواهد شد. این خبر زمانی قوت می گیرد که بدانیم این روزها رابطه قلعه نویی و حجازی حسنه بوده و این دو بسیار به یکدیگر نزدیک شده اند. از سوی دیگر اختلاف حجازی با کریمی نیز به اوج خود رسیده و وی حتی در دیدار استقلال برابر سایپا به ورزشگاه آزادی نرفت تا جدایی اش از استقلال قطعی به نظر برسد. وقتی تمام این معادلات را در کنار هم می گذاریم به این نتیجه می رسیم ؛ احتمال اینکه حجازی به قلعه نویی نزدیک شود زیاد است. روز گذشته پیش از شروع دیدار تیم های استقلال و سایپا در اردوی آبی پوشان خبر حضور حجازی در مس کرمان دهان به دهان پیچید.تعدادی از بازیکنان استقلال که در لابی هتل هما نشسته بودند می گفتند: این کار قلعه نویی است که می خواهد حجازی را جانشین خود کند تا حسن نیتش را به مدیر فنی استقلال نشان دهد. اما امروز رضا یوسف آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، انجام هر گونه مذاکره با ناصر حجازی را تکذیب کرد و گفت: تا به امروز صحبت ناصر حجازی مطرح نبوده است. در حال حاضر امیر قلعه نویی سرمربی مس کرمان است و ما به گزینه دیگری فکر نمی کنیم. سرپرست مس کرمان ادامه داد:می دانیم قلعه نویی مورد توجه فدراسیون است و احتمال حضورش در تیم ملی می رود اما در خصوص سرمربی آینده مس باید هیات مدیره تصمیم بگیرد که تا به امروز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 5:39 عصر

تاج در گفت و گو با خبرنگاران، درخصوص شرایط نهایی نامزدهای ایرانی برای انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: بعد از ظهر با حضور تمامی اعضای هیئت رئیسه، جلسه‌ای را در فدراسیون فوتبال برگزار خواهیم کرد تا شرایط و برنامه‌های پنج مربی ایرانی مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به شرایط حساس تیم ملی و نزدیکی زمان دیدار با کویت، باید هر چه سریع‌تر سرمربی تیم ملی انتخاب شود و با مساعدت همکاران تا دوشنبه هفته جاری سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد. تاج در خصوص زمان تشکیل شورای استیناف خاطرنشان کرد: با توجه به وجود چند پرونده ضروری در این شورا، ‌اعضای هیئت رئیسه قصد دارند هر چه زودتر آرا را صادر کنند تا برخی از تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند. وی افزود: هفته جاری آرای نهایی صادر خواهد شد و سه عضو شورای استیناف حضور دارند و می‌توانند در این زمینه رای نهایی را صادر کنند




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 3:51 عصر

 این تیم تهرانی از ساعت 14 در ورزشگاه شهید کشوری تمرین کرد. اصغر حاجیلو، سرپرست و فیروز کریمی، سرمربی غایب بودند.
سعید بیات به دلیل مصدومیت، به فیزیوتراپی رفته بود. وحید طالب لو به دلیل سرماخوردگی، با اجازه پزشک، بدون تمرین ورزشگاه را ترک کرد.
ناصر حجازی، مدیر فنی نیز غایب بود. ساکت الهامی و صادق ورمزیار استقلال را تمرین دادند. مهرداد پولادی به دلیل مصدومیت، جدا از سایرین تمرین کرد.پیروز قربانی، مدافع اخراجی حضور نداشت




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 3:50 عصر

افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از شکست برابر راه‌آهن، کار سختی برای برگرداندن بازیکنان به شرایط ایده‌آل داریم؛ اما با توجه به انگیزه بالای بازیکنان، مطمئنم دچار بحران نمی‌شویم ئ همچنان مدعی درجه اول قهرمان هستیم. وی ادامه داد: تجربه شیرینی از بازی در شیراز داریم. با توجه به اینکه فجری‌ها تیم جوان و با انگیزه‌ای هستند و از مربی بسیار با تجربه‌ای سود می برند، سعی می‌کنیم پیروز میدان باشیم. قطبی عنوان کرد: هنوز به بین‌المللی شدن کامل در پرسپولیس نرسیده‌ایم؛ اما فاصله چندانی با رسیدن به این کلمه پرمحتوا در فوتبال نداریم. سرمربی پرسپولی در باره حضورش در تیم ملی گفت: همانطور که اول فصل گفتم، حضور در تیم ملی برای سرمربی یک افتخار است؛ اما باتوجه به شرایط حساس فدراسیون، بهتر است در باره حضورم در تیم ملی فعلا نظری ندهم. وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی را تدوین و برنامه‌ریزی کرده‌ام که روز گذشته با کاشانی در میان گذاشتم. هنوز هیچ چیز در مورد حضورم در تیم ملی مشخص نیست




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 3:48 عصر

<   <<   6   7   8   9   10      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :112005
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<