سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، عمل کردن به هشت صفت را به او الهام فرماید : چشمْ فروپوشیدن از محارم خدا، ترس از خداوند ـ جلّ ذِکرُه ـ، شرم، بردباری، شکیبایی، امانتداری، راستی و بخشندگی . [امام صادق علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در دیدار مقابل استقلال تهران تنها براى ? امتیاز به میدان مى رویم. «بیژن ذوالفقارنسب» اظهار کرد: ما باید در این هفته و هفته آینده ? بازى مقابل استقلال انجام دهیم که حساب این ? بازى به طور کامل از یکدیگر جدا است. در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روى بازى لیگ برتر مقابل استقلال است و پس از آن که توانستیم در این بازى نتیجه بگیریم به فکر بازى جام حذفى مقابل این تیم نیز خواهیم بود. وى ادامه داد: در حال حاضر شناخت لازم را نسبت به استقلال پیدا کرده ایم و مى دانیم با وجود شکست هفته گذشته مقابل پاس همدان این تیم بسیار خوب بازى مى کند و از کادر فنى هوشمندى نیز برخوردار است. در هر صورت ممکن است شکست در مقابل پاس همدان به نوعى عامل محرک استقلال براى بهتر بازى کردن در مقابل ذوب آهن باشد. ذوالفقارنسب در مورد اظهارات کریمى که گفته بود با پشت سر گذاشتن ذوب آهن قهرمان جام حذفى مى شویم، نیز گفت: نظر کریمى محترم است اما ما حرفمان را داخل زمین مى زنیم. ذوالفقار نسب تصریح کرد: ذوب آهن هنوز براى رسیدن به شرایط آرمانى نیاز به زمان دارد و بسیار زود است که در مورد تحول در این تیم صحبت کنم، در هر صورت ما سعى مى کنیم بازى به بازى از نظر فنى شرایط بهترى را نشان دهیم


مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:24 عصر

شیث رضایی در مصاحبه‌ ای اظهار داشت: تمام بازی‌های ما در لیگ برتر شرایط خاص خودش را داشته و باتوجه به صدرنشینی همه تیم‌ها مقابل ما، با حالتی دفاعی بازی می‌کنند. وی ادامه داد: تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی کنند، دچار مشکل می‌شوند؛ اما صباباتری از جمله تیم‌هایی است که با توجه به شرایطش در هفته‌های گذشته از ما امتیاز می‌خواهند. بنابراین، حق هیچگونه اشتباه کوچکی در این دیدار نداریم. مدافع پرسپولیس عنوان کرد: باتوجه به حساسیت زیاد در مسابقات پایانی نیم فصل لیگ برتر، بازی با صباباتری برای پرسپولیس 6 امتیاز دارد چون با پیروزی، سپاهان دچار التهاب می‌شود و به راحتی نمی‌تواند مقابل حریفان صف‌آرایی کند. رضایی یادآور شد: نسبت به اوایل فصل، کمی از شرایط آرمانی به دور هستم؛ اما سعی دارم در این دو بازی قبل از نیم فصل باز هم به عنوان ستونی محکم در خط دفاعی انجام وظیفه کنم. پرسپولیس روز جمعه ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صبا باتری می رود


مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:22 عصر

یک منبع آگاه در کمیته انتقالی فوتبال ایران در گفت و گویی اظهار داشت: AFC و FIFA در نشستی که در کوالالامپور برگزار کردیم، زمانی را برای پاسخ ما مقرر نکرده‌اند. آنها حتی برای رسیدن به پاسخ ما زمان خاصی را مدنظر نداشتند و عنوان کردند که هفته آینده به آنها جواب دهیم. وی ادامه داد: اما پیشنهاد ما این بود که تا 48 ساعت، جواب رسمی خود را به پرسش‌هایی که فیفا و کنفدراسیون آسیا دارد، ارائه دهیم تا برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، مشکلی وجود نداشته باشد. سایت فیفا امروز عنوان کرد که این نهاد به مسئولان کمیته انتقالی و سازمان تربیت بدنی تاکید کرده که دولت اجازه حضور در انتخابات را ندارد و محمد علی‌آبادی نباید در این انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون شرکت کند. رئیس کنفدراسیون آسیا و نماینده فدراسیون بین‌المللی (فیفا) همراه مسئولان کمیته انتقالی فدراسیون ایران، روز گذشته نشستی را برای حل مشکلات فوتبال ایران در کوالالامپور برگزار کردند. براین اساس، سایت فیفا مدعی شده بود که در 48 ساعت آینده اعضای کمیته انتقالی و سازمان تربیت بدنی باید به ایرادهای مربوط به حضور محمد علی‌آبادی و معاون وی (کیومرث هاشمی) در مجمع عمومی پاسخ دهند. انتخابات فدراسیون ایران به دلیل مخالفت فیفا با حضور علی‌آبادی در 15 آذر برگزار نشد؛ اگرچه مسئولان کمیته انتقالی برگزاری انتخابات در روز یاد شده را تائید کرده بودند.


مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:21 عصر

فرزاد آشوبی در گفت و گویی اظهار داشت: حریف ما به دلیل شکست در دیدار گذشته علاقه ای به ناکامی مجدد ندارد، ضمن اینکه نام پرسپولیس نیز باعث دوچندان شدن انگیزه نفرات این تیم می شود. وی ادامه داد: هم در این دیدار و هم در بازی پایانی نیم فصل مقابل سپاهان کار دشواری در پیش داریم؛ اما هدف ما کسب 6 امتیاز از این دو مسابقه است تا در گام اول با اقتدار قهرمان نیم فصل شویم. آشوبی در خصوص نیمکت نشینی خود تصریح کرد: رقابت را دوست دارم و به همین دلیل سعی می‌کنم در تمرینات بهترین باشم تا به ترکیب اصلی بازگردم. پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه به مصاف صباباتری تهران می رود.



مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:19 عصر

پس از پیروزی تیم پاس همدان که بر استقلال در هفته گذشته، اعلام شد که این باشگاه به بازیکنان اصلی خود نفری پنج میلیون پاداش داده است.
مسئولان باشگاه اما اعلام کردند، پس از پیروزی این تیم فقط مرادی استاندار همدان قول پرداخت 500 هزار تومان پاداش را به بازیکنان داد که هنوز این پاداش نیز پرداخت نشده است.
تیم پاس همدان این هفته در ورزشگاه قدس میزبان تیم استقلال اهواز است.


مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:18 عصر

‌جان، مهیار حسن‌نژاد، حسین ‌کوشکی، احمد ‌خذیراوی و سعید لطفی از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند. به دستور فیروز کریمی، این نفرات ساعت 12 امروز آینده باید در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین اختصاصی انجام بدهند. استقلال تهران روز جمعه در هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف تیم ذوب‌آهن برود. این تیم اکنون با 2 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد.


مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:17 عصر

سایت فیفا عنوان کرد که این نهاد به مسئولان کمیته انتقالی و سازمان تربیت بدنی تاکید کرده که دولت اجازه حضور در انتخابات را ندارد و علی آبادی نباید در این انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون شرکت کند. رئیس کنفدراسیون آسیا و نماینده فدراسیون بین‌المللی (فیفا) همراه مسئولان کمیته انتقالی فدراسیون ایران، روز گذشته نشستی را برای حل مشکلات فوتبال ایران در کوالالامپور برگزار کردند. در این نشست، همچنان کنفدراسیون آسیا خواستار جدایی سیاست از فوتبال ایران شد. اختلاف فیفا و ایران برای انتخابات رئیس فدراسیون به حضور محمد علی آبادی مربوط می شود چرا که فیفا با حضور وی مخالف است و معتقد است که دولتی‌ها حق شرکت در انتخابات را ندارد. بر این اساس، در 48 ساعت آینده اعضای کمیته انتقالی و سازمان تربیت بدنی باید به ایرادهای مربوط به حضور محمد علی‌آبادی و معاون وی (کیومرث هاشمی) در مجمع عمومی پاسخ دهند.
انتخابات فدراسیون ایران به دلیل مخالفت فیفا با حضور علی‌آبادی در 15 آذر برگزار نشد؛ اگرچه مسئولان کمیته انتقالی برگزاری انتخابات در روز یاد شده را تائید کرده بودند




مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:16 عصر

این تیم دیروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین کرد. در این تمرین برخلاف روز گذشته، ناصر حجازی، مدیر فنی حضور داشت. وی زودتر از کریمی در محل حاضر شده بود. فیروز کریمی امروز جلسه تئوری برگزار نکرد. سال جان‌، هافبک مقدونیه‌ای به دلیل مصدومیت جدا از سایرین تمرین کرد.
مسئولانی از ورزش الیگودرز در تمرین حاضر شده بودند و از ناصر حجازی می‌خواستند که استقلال در نیم فصل به این شهر سفر کند و یک بازی دوستانه انجام ‌دهد. هواداران اندکی در تمرین حضور داشتند. بخش اعظم تمرین اختصاص به کارهای تاکتیکی داشت. استقلال پنجشنبه به اصفهان می‌رود و در هتل کوثر اقامت خواهد کرد. محمد فتح‌ا..زاده، پسر مدیرعامل استقلال نیز همراه سایرین تمرین کرد. ناصر حجازی در پایان تمرین، جلسه‌ای با فیروز کریمی داشت. مدیر فنی استقلال نیز همراه تیم به اصفهان خواهد رفت.


مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:15 عصر

 تیم های الشعب و الظفره امارات در دور دوم رقابت های جام حذفی امارات با گلزنی مهاجمان ایرانی خود به مرحله بعد صعود کردند. تیم الشعب امارات در دیدار مقابل دوبا الحسن با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. در این دیدار علی سامره در دقیقه 44 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
همچنین تیم الظفره نیز در دیدار اتحاد کلبا با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت. سیاوش اکبرپور در دقیقه 117 گل سوم تیمش را به ثمر رساند.


مهدی حمیدی ::: پنج شنبه 86/9/15::: ساعت 10:13 عصر

محمود کریمی در گفت و گویی اظهار داشت: بی شک جام باشگاه های جهان از اهمیتی بالا برخوردار است و باید به خوبی از فوتبال ایران دفاع کنیم.
مهاجم سپاهان در خصوص وضعیت خود تاکید کرد: در شرایط آرمانی به سر می‌برم. در روزهای اخیر به خوبی کرده‌ام تا بتوانم عملکرد مطلوب تری در این مسابقات داشته باشم. کریمی درباره علت نیمکت نشینی در دیدارهای گذشته سپاهان گفت: به عنوان یک بازیکن حرفه ای همواره تابع نظر کادر فنی هستم و فقط با صلاحدید مربیان می توانم بازی کنم، بنابراین در این شرایط حساس و به احترام به پیراهن سپاهان نباید اعتراضی داشته باشم.
کریمی یادآور شد: برای گرفتن انتقام و شکست دادن اوراواردز هم قسم شده ایم و امیدواریم با برتری در دیدارهای نخست بتوانیم با آث میلان نیز مسابقه دهیم. سپاهان در نخستین بازی خود در جام باشگاه های جهان روز جمعه به مصاف


مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/9/14::: ساعت 2:44 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :112015
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<