سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امیر مؤمنان می فرمود : ای جویای دانش! دانشمند سه نشانه دارد : دانش وبردباری و سکوت . [امام صادق علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

محمود کریمی در گفت و گویی اظهار داشت: بی شک جام باشگاه های جهان از اهمیتی بالا برخوردار است و باید به خوبی از فوتبال ایران دفاع کنیم.
مهاجم سپاهان در خصوص وضعیت خود تاکید کرد: در شرایط آرمانی به سر می‌برم. در روزهای اخیر به خوبی کرده‌ام تا بتوانم عملکرد مطلوب تری در این مسابقات داشته باشم. کریمی درباره علت نیمکت نشینی در دیدارهای گذشته سپاهان گفت: به عنوان یک بازیکن حرفه ای همواره تابع نظر کادر فنی هستم و فقط با صلاحدید مربیان می توانم بازی کنم، بنابراین در این شرایط حساس و به احترام به پیراهن سپاهان نباید اعتراضی داشته باشم.
کریمی یادآور شد: برای گرفتن انتقام و شکست دادن اوراواردز هم قسم شده ایم و امیدواریم با برتری در دیدارهای نخست بتوانیم با آث میلان نیز مسابقه دهیم. سپاهان در نخستین بازی خود در جام باشگاه های جهان روز جمعه به مصاف


مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/9/14::: ساعت 2:44 عصر

رحیم رحیمی مقدم و هدایت الله ممبینی دو داور فوتبال کشور که در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر قضاوت های ضعیفی داشتند از سوی کمیته داوران دو هفته از قضاوت در دیدارهای لیگ برتر محروم شدند. با توجه به در پیش بودن نیم فصل مسابقات لیگ برتر به نظر می رسد این دو داور حداقل تا یک ماه آینده در لیگ برتر قضاوت نخواهند کرد. هدایت ممبینی در دیدار استقلال و پاس همدان و رحیم رحیمی مقدم در دیدارسایپا و پگاه گیلان اشتباهات فاحشی داشتند که در نتیجه این دو دیدار تاثیرگذار بود.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 7:51 عصر

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

جمعه - 16/9/86
* پیکان تهران - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 14، ورزشگاه ایران خودرو
داور: البرز حاجی پور، کمک ها: علیرضا کهوری و غلام آموزگار، داور چهارم: اسماعیل بابلی

* راه آهن تهران - مس کرمان، ساعت 14، ورزشگاه اکباتان تهران
داور: خداداد افشاریان، کمک ها: صفدر احمدی و بابک داوری، داور چهارم: محمدرضا اکبریان

* ابومسلم مشهد - سایپا تهران، ساعت 14، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: محمود رفیعی، کمک ها: علیرضا یزدانی و علیرضا صفا، داور چهارم: رضا کرمانشاهی

* پگاه گیلان - برق شیراز، ساعت 14، ورزشگاه عضدی رشت
داور: نوید مظفری، کمک ها: رامین عرفانیان و مصطفی فراهانی، داور چهارم: فرزاد معبودی

* پاس همدان - استقلال اهواز، ساعت 14، ورزشگاه قدس همدان
داور: تورج حق وردی، کمک ها: حسین نجاتی و مهدی عالیقدر، داور چهارم: ایرج ساعدی

* مقاومت سپاسی شیراز- ملوان بندرانزلی، ساعت 14، ورزشگاه حافشیه شیراز
داور: سعادت باغبان، کمک ها: کیانوش داور زاده و رسول استادزاده، داور چهارم: جواد شرفی

* ذوب آهن - استقلال تهران، ساعت 14، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
داور: محسن ترکی، کمک ها: رضا سخندان و محسن فریمانی، داور چهارم: جمشید دانش فر

* پرسپولیس تهران - صباباتری تهران، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی تهران
داور: سعید مظفری زاده، کمک ها: جواد تقی پورو محمدرضا امینی، داور چهارم: سعید فتاحی




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 7:50 عصر

مسعود عنایت با بیان این مطلب به خبرنگاران، افزود : زمانی که این برنامه یکی از دلایل ناکامی باشگاه سایپا را قضاوت ضعیف داوران عنوان می کند ، این امر ناخودآگاه باعث ذهنیت منفی مخاطبان نسبت به داوری می شود که این رویه از سوی برنامه سازان یک برنامه پرطرفدار پسندیده نیست. عنایت درخصوص اشتباهات رحیمی مقدم در دیدار سایپا و پگاه گیلان اظهار داشت : درصحنه گل پگاه هیچ کارشناسی بطور قطع نمی تواند نسبت به این گل اظهار نظر کند چرا که ارسال کننده پاس و گیرنده توپ همزمان در تصویر تلویزیونی دیده نمی شوند و من نمی دانم سرمربی سایپا چطور با این قاطعیت نسبت به آفساید بودن این گل اظهار نظر می کند. وی اضافه کرد : سایپا به جز بازی با پگاه 13 بازی دیگر هم انجام داده و آیا در تمام این دیدارها ضعف داوری باعث نتیجه نگرفتن این تیم بوده است.رئیس کمیته داوران با انتقاد از اظهارات علی دایی در برنامه 90 و نسبت دادن ناکامی های فصل جاری این تیم به داوری گفت : آقای دایی مدعی است که یک مربی حرفه ای است ولی مربیان حرفه ای هرگز پس از شکست تیمشان اینگونه نسبت به داوری حمله نمی کنند . این نشان می دهد ایشان هم هنوز به عنوان یک چهره بین المللی اخلاق حرفه ای فوتبال را نمی داند




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 7:49 عصر

 
مقصر تمام ناکامی‌های سایپا فقط و فقط علی دایی است
سرمربی تیم فوتبال سایپا کرج گفت: خودم هم قبول دارم که سایپا در فصل نقل و انتقالات ضعیف ظاهر شد و نتوانست در حد و اندازه‌های یک قهرمان به رقابت‌های لیگ هفتم حرفه‌ای وارد شود.

 علی دایی طی گفت‌وگویی با بیان مطلب فوق افزود: اسامی 8 بازیکن لیگ برتری را به باشگاه دادم که از میان آنها حداقل 5 نفر را به تیم بیاورند که علاوه بر نیامدن آنها، محسن خلیلی، احمد مؤمن‌زاده، داریوش یزدانی و حتی حمیدرضا فرزانه را هم از دست دادیم؛ من تأکید زیادی مبنی بر جذب این نفرات داشتم، ولی متأسفانه به دلیل عدم توافق مالی با باشگاه به تیم‌های دیگری رفتند. ابراهیم صادقی و سیدجلال حسینی به دلیل درگیری با رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دیر به اردو ما ملحق شدند و دوران آماده‌سازی سایپا کیفیت لازم را نداشت.وی اضافه کرد: با وجود تمام این مشکلاتی که پیش آمده باز هم اعتقاد دارم سایپا مشکل فنی ندارد و عواملی بیرون مثل اشتباهات داوران باعث شده که نتایج دور از حد انتظار رقم بخورد. این را هم قبول دارم که خط حمله سایپا به غیر از آلوز 3 گله نمایش خوبی نشان نداده و بیشتر مواقع با بی‌دقتی فرصت‌های مسلم را از دست می‌دهند. در حال حاضر سایپا یک جای خالی دارد که در نظر داریم با جذب یک مهاجم خارجی خوب علاوه بر حل مشکل گلزنی تیم، تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ساخته و پرداخته کنیم.دایی باز هم با تأکید بر اینکه مشکلات حال حاضر سایپا هیچ ارتباطی به کادرفنی ندارد یاد آور شد: تمام همکاران من کار خود را بلد هستند و اگر سایپا به این وضع افتاده فقط دایی مقصر است و بس. چرا که نمی‌خواهد یخلی از ارزش‌ها زیر سؤال برود.وی افزود: من مربی نیستم که با بازیکن مستقیم مذاکره کنم و از او بخواهم با شرایط تیم کنار بیاید، همین محسن خلیلی که از دوستان من است وقتی با باشگاه به توافق نرسید را هم  اصراری به ماندنش نکردم. چرا که ممکن بود فردا روزی بگویند دایی به دوستان خود میدان می‌دهد و برای آنها فقط تره خرد می‌کند. کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با مثبت ارزیابی کردن سطح رقابت‌های جام جهانی دانشجویان در اتریش اذعان داشت: این رقابت‌ها هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی در بالاترین سطح خود قرار داشت و به شخصه چون مدیون دکتر قدیمی هستم قبول کردم برای این تیم به میدان بروم. اما دیگر وسوه بازگشت به میدان فوتبال را در خودم کشته‌ام و دیگر نمی‌بینید که علی دایی در میادین رسمی بازی کند.سرمربی حال حاضر سایپا به آینده تیم خود امیدوار است و خاطرنشان کرد: با وجود همین پتانسیل قول می‌دهم که سایپا در پایان لیگ هفتم حرفه‌ای یکی از جایگاه‌های اول تا ششم را کسب کنم و اگر در این تیم بمانم از این به بعد میدان را برای جوان‌تر ها بیشتر باز خواهم کرد




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:57 عصر

میثم منیعی در گفت و گویی اظهار داشت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و با حضور ذوالفقار نسب انسجام بهتری پیدا کرده‌ است؛ اما استقلال روز جمعه محکوم به پیروزی است. منیعی در مورد شناخت از ذوب آهن عنوان کرد: این تیم قدمت چند ساله در لیگ برتر دارد و شناخت نسبی از حریف داریم؛ اما به طور دقیق این تیم را نمی‌شناسیم و فقط می‌دانم به واسطه جوانی تیم دونده‌ای است. منیعی افزود: استقلال در هر دو جام حذفی و لیگ، امید قهرمانی دارد و در هفته‌ای که گذشت بیشتر بر روی کارهای دفاعی تمرین کردیم تا شرایط تیم بهتر شود. استقلال تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:48 عصر

میلاد میداوودی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص شرایط تیم استقلال اهواز پس از جدایی سرمربی از این تیم اظهار داشت: تیم ما همان شرایط سابق خود را دارد. جدایی کریمی تاثیری در کار ما نگذاشت، چون یک سرمربی با دانش دیگر به تیم اضافه شده است، البته این دو مربی را با هم مقاسه نمی‌کنم، چون هر کدام سبک و سیاق خود را دارند. وی درباره بازی با مقاومت سپاسی و پیروزی پر گل مقابل این تیم بیان کرد: زدن 4 گل به تیم مقاومت به معنای این نیست که آنها تیم خوبی ندارند. همان تیمی بودند که پرسپولیس را در تهران متوقف کردند. ما این تیم را به خوبی می‌شناختیم و جلالی به خوبی آنها را آنالیز کرده بود و با استفاده خوب از نقاط ضعفشان گل زدیم. این بازیکن که در فصل جاری گل های زیادی برای استقلال اهواز به ثمر رسانده است، تصریح کرد: اگر سال قبل هم در پست فوروارد بازی می‌کردم، می‌توانستم آقای گل شوم. امسال در پست خودم بازی می‌کنم و امیدواری زیادی به کسب عنوان آقای گلی دارم. میداوودی در ارتباط با شعار هواداران این تیم علیه فیروز کریمی گفت: مطمئن هستم از بازی بعدی اوضاع تغییر می کند. هواداران شهر خودم را می‌شناسم و می دانم اگر کریمی به اهواز باز گردد مورد تشویق قرار خواهد گرفت. آنها نمی‌خواهند به سرمربی سابق تیم خود توهین کنند.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:47 عصر

در جلسه امروز چهار عضو کمیته انتقالی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ نتیجه خاصی اتخاذ نشد. قرار است نتیجه این جلسه روز آینده اعلام شود. محسن صفایی فراهانی، کیومرث هاشمی، مهدی خبیری و علی رغبتی امشب به ایران باز خواهند گشت. قرار است جلسه ای دیگر بین مقامات AFC و اعضای کمیته انتقالی برگزار شود؛ اما زمان تشکیل این جلسه مشخص نیست. سخنگوی فدراسیون بین المللی فوتبال امروز اعلام کرد فیفا مخالف حضور علی آ‌بادی در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران است و در صورت حضور وی، انتخابات رسمیت ندارد.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:45 عصر

در جلسه امروز چهار عضو کمیته انتقالی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ نتیجه خاصی اتخاذ نشد. قرار است نتیجه این جلسه روز آینده اعلام شود. محسن صفایی فراهانی، کیومرث هاشمی، مهدی خبیری و علی رغبتی امشب به ایران باز خواهند گشت. قرار است جلسه ای دیگر بین مقامات AFC و اعضای کمیته انتقالی برگزار شود؛ اما زمان تشکیل این جلسه مشخص نیست. سخنگوی فدراسیون بین المللی فوتبال امروز اعلام کرد فیفا مخالف حضور علی آ‌بادی در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران است و در صورت حضور وی، انتخابات رسمیت ندارد.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:45 عصر

استقلال برای تقویت خود قصد جذب یک یا دو بازیکن جدید را دارد و این در حالی است که فهرست 20 نفره این تیم تکمیل است.
هاشم ساعدی، سخنگوی استقلال در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: می‌دانیم مسئولان سازمان لیگ قصد اجرای مقررات را به درستی و به شکل دقیق برای همه تیم‌ها به طور یکسان را دارند؛ اما باشگاه استقلال قصد دارد به سازمان لیگ پیشنهاد جدیدی را ارایه بدهد تا تمام تیم‌ها بتوانند یک یا دو بازیکن جدید به فهرست بازیکنان خود در موارد استثنایی اضافه کنند. مانند اتفاق ناگواری که برای محسن بیاتی نیا در استقلال افتاد و این بازیکن دچار مصدومیت شدید شد. وی افزود: در صورتی که مسئولان سازمان لیگ با پیشنهاد 22 نفره شدن فهرست تیم‌ها موافقت کنند، استقلال بازیکنان جدیدی را جذب خواهد کرد؛ اما اگر نتوانیم مجوز لازم را در این مورد کسب کنیم به دنبال راهکار جدیدی خواهیم بود.
ساعدی ادامه داد: در آن صورت به سازمان لیگ پیشنهاد خواهیم داد تا به تمامی تیم‌ها اجازه دهند که نام یک بازیکن خود که در طول نیم فصل برای تیمش به میدان نرفته است را از فهرست خارج کنند یا به جای نام بازیکن مصدوم خود یک بازیکن جدید جذب کنند. اگر نتوانیم این کار را انجام بدهیم با 20 بازیکن فعلی مسابقات را ادامه خواهیم داد. ساعدی در خصوص شایعه پیوستن شیث رضایی مدافع پرسپولیس به استقلال اظهار داشت: این مدافع از بازیکنان خوب فوتبال ماست؛ اما با توجه به مقررات اجرایی لیگ هیچ بازیکنی از تیم‌های لیگ برتری که برای تیمش به میدان رفته در این مقطع زمانی نمی‌تواند به تیم دیگری منتقل شود. لذا این مورد منتفی است


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:43 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 15


کل بازدید :112030
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<