سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند تا کلنگ احداث کمپ اختصاصی این باشگاه را ظرف یک ماه آینده به زمین بزنندیکی از مهمترین اولویت های باشگاه استقلال پس از روی کار آمدن علی فتح الله زاده احداث کمپ اختصاصی این باشگاه بوده است. مقدمات احداث این کمپ نیزانجام شده و قرار است با تامین بودجه لازم از سوی سازمان تربیت بدنی فاز اول آن تا یک ماه آینده به اجرا در آید. هاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال با تایید این خبر اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات باشگاه استقلال تامین اعتبارات لازم برای ساخت کمپ اختصاصی این باشگاه بوده است. در همین زمینه با ارائه برنامه ای به سازمان تربیت بدنی خواستار تامین بودجه لازم برای آغاز مراحل ساخت ورزشگاه شدیم که با عنایت ریاست محترم سازمان تربیت بدنی مقرر شد پیش از آغاز به کار احداث این کمپ مبلغی در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد. وی درادامه افزود: سازمان تربیت بدنی با توجه ویژه ای که به گسترش فضاهای ورزشی سراسر کشور دارد می تواند با کمک خود باشگاه استقلال را در آغاز به کار ساخت کمپ اختصاصی این باشگاه یاری رساند. وی درخاتمه تصریح کرد: به احتمال زیاد طی یک ماه آینده با حضور مسئولان سازمان تربیت بدنی و باشگاه استقلال کلنگ احداث کمپ تمرینی استقلال در زمینی اطراف پارک ارم تهران به زمین می خورد تا باشگاه استقلال گام اول را برای دستیابی به یکی از اهداف بزرگ خود بردارد.


مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 5:43 عصر

ازسوی سازمان لیگ برتر اسامی محرومان هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر اعلام شد که تیم ابومسلم با سه بازیکن بیشترین محرومان هفته را در اختیار دارد.

 در هفته شانزدهم لیگ برتر 14 بازیکن از همراهی تیم های خود محروم هستند که اسامی این بازیکنان به شرح زیر است :

محمد منصوری ، سید محمد حسینی و باقر احمدی (ابومسلم)، مهرداد کریمیان و فرهاد محمدی (برق شیراز)، امید خورج (پاس همدان) ، میثم خسروی و علی باقری (پیکان) ، علی احمدی (ذوب آهن) ، رضا نیک نظر(ملوان) مرتضی کاشی (صبا باتری) مصطفی حاجتی (پگاه گیلان) ، پویا سیف پناهی و بدرا جاکیته (شیرین فراز کرمانشاه)

براساس اعلام سازمان لیگ برترفدراسیون فوتبال، زمان و مکان برگزاری رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برترباشگاههای کشوربه شرح زیراست:

جمعه16/9/86
*
پیکان تهران - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 14، ورزشگاه ایرانخودرو تهران
* راه ‌آهن تهران - مس کرمان، ساعت 14، ورزشگاه اکباتان تهران
* ابومسلم مشهد - سایپا تهران، ساعت 14، ورزشگاه ثامن مشهد
* پگاه گیلان - برق شیراز، ساعت 14، ورزشگاه عضدی رشت
* پاس همدان - استقلال اهواز، ساعت 14، ورزشگاه قدس همدان
* مقاومت سپاسی شیراز - ملوان بندرانزلی، ساعت 14، ورزشگاه حافظیه شیراز
* ذوب ‌آهن اصفهان - استقلال تهران، ساعت 14، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* پرسپولیس تهران - صباباتری تهران، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی تهران‌




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 5:39 عصر

 
در نیم فصل دوم هوادارانمان را با فوتبال آشتی خواهیم داد
 
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در نیم فصل دوم هوادارانمان را با فوتبال آشتی خواهیم داد و حداقل برای هر دیدار خانگی بیش از 80 هزار نفر را به ورزشگاه آزادی می‌کشانیم.  مجیدی خاطرنشان کرد: من به شخصه شرمنده هواداران خونگرمی هستم که در این سرما بدون هیچ چشمداشتی تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند و ما بازیکنان تا بدین لحظه نتوانستیم پاسخ محبت‌های آنها را بدهیم.اما قطعاً با وجود تغییراتی که در کادرفنی به وجود آمده استقلال فوتبال تماشاگرپسندتری را نشان خواهد داد و 2 تفکر یک شکل بهتر جواب می دهد.وی اضافه کرد: با وجود فوتبال تهاجمی که مقابل پاس همدان در حضور کار داشتیم نتوانستیم گل زودهنگام حریف را پاسخ بدهیم و آنها با به کار بستن لایه‌های تدافعی و فوتبال بسته یک پیروزی بزرگ خارج از خانه را کسب کردند.مجیدی با اشاره به عزم جزمی که بازیکنان استقلال برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی مدنظر خود قرار داده‌اند تأکید کرد:قدر مسلم با وجود تفکرات کریمی که برای اولین بار به من در لیگ بازی داد و حمایت‌های حجازی ما بازیکنان این پتانسیل را داریم در هر دو جبهه لیگ و جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی باشیم و پس از مدت‌ها انتظار روزهای خوشی را برای هوادارانمام رقم بزنیم.



مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 5:34 عصر

الونگ الونگ در هفته پانزدهم لیگ برتر و دیدار برابر برق شیراز از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. به همین دلیل نمی‌تواند سرخپوشان را در هفته شانزدهم برابر صبا باتری یاری کند. فرید زرینه، پزشک باشگاه پرسپولیس در این زمینه تصریح کرد: جواب MRI الونگ فردا مشخص خواهد شد؛ اما بدون شک نمی‌تواند جمعه در ترکیب به میدان برود. وی مسابقه با صبا باتری را از دست داد. مهدی واعظی، دروازه‌بان پرسپولیس نیز هفته گذشته از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد؛ اما کادر پزشکی اعلام کردند که مشکل وی برطرف شده و می تواند جمعه در صورت تشخیص کادر فنی برای تیم بازی کند.



مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 4:32 عصر

مجید جلالی درمصاحبه ای گفت: 22 آذر ماه عازم سفر حج هستم. پیش از عقد قرارداد با استقلال اهواز نیز این موضوع را با باشگاه در میان گذاشتم. وقتی آنها سفر مکه مرا قبول کردند، با آنها قرارداد امضا کردم. وی افزود: 21 دی ماه به ایران باز می‌گردم. در نیم فصل اول در مسابقه با ذوب‌آهن در لیگ برتر و مسابقه با فولاد در جام حذفی را از دست خواهم داد. اگر تعطیلات نیم فصل 20 روز باشد، از ابتدای دور برگشت روی نیمکت حضور خواهم داشت. جلالی ادامه داد: تمام برنامه‌ها را با دستیارانم هماهنگ کرده‌ام تا مشکلی وجود نداشته باشد. مجید جلالی پس از جدایی فیروز کریمی از استقلال اهواز به عنوان سرمربی با این تیم همکاری کرد.




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 4:30 عصر

علی فتح الله زده در گفت و گو با پایگاه خبری باشگاه استقلال گفت: باید توجه داشت که کریمی تنها دو روز تیم را در اختیار داشت و باید واقع بین بود. با این شرایط، استقلال حریف خود را در محوطه جریمه حبس کرده بود. به همین دلیل، حتی 4 توپ هم به وحید طالب لو نرسید؛ هر چند کریمی نیاز به زمان دارد؛ اما برای شروع راضی کننده بود. وی افزود: به آینده تیم امیدوارم. اطمینان دارم هواداران مزد صبوری خود را خواهند گرفت. به آنها اطمینان می دهم تیم به روزهای خوش خود باز خواهد گشت و تعطیلی نیم فصل فرصت مناسب برای اوج گرفتن تیم خواهد داد. مدیرعامل استقلال با اشاره با اشتباهات مکرر داوران، عنوان کرد: از ابتدای لیگ به تایید کارشناسان، از اعلام 10 پنالتی به سود ما چشم پوشی شده است. تا کنون حتی یک بار هم با رئیس کمیته داوران تماس نگرفته ام؛ اما می پرسم چرا تمام اشتباهات سهوی به ضرر استقلال است؟ وی ادامه داد: استقلال یک تیم مردمی و برخوردار از میلیون ها هوادار است. نباید اینگونه مورد بی مهری قرار گیرد. برای دفاع از حق هواداران نامه ای تنظیم کرده ایم که با ارسال به کمیته داوران تقاضا می‌کنیم اجازه ندهند به استقلال کم لطفی شود. فتح ا.. زاده از جریمه نقدی بازیکنان به دلیل قبول شکست خانگی خبر داد و گفت: باوجود آنکه بازیکنان تلاش خود را انجام داده اند؛ اما همانطور که با کسب پبروزی پاداش می گیرند، پس از شکست نیز جریمه می شوند.
وی اظهار داشت: آرزو می‌کنم ناصر حجازی سال ها در استقلال فعالیت کند. نام ایشان به پست مدیریت فنی جایگاه می بخشد. به حضور چنین اسطوره ای افتخار می‌کنیم. فیروز کریمی هم یکی از بزرگترین مربیان ایران است که حتی می تواند هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد.


مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 4:29 عصر

 باشگاه سپاهان اصفهان با انتقال مدافع تیم خود به تیم ژاپنی مخالفت کرد.هادی عقیلی که در پی بازی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه یکی از تیم‌های شهر یوکوهومای ژاپن قرار گرفته بود، به دلیل مخالفت مسئولان سپاهان، امکان این انتقال منفی شد. این مدافع با توجه به زمان برگزاری لیگ حرفه‌ای ژاپن که با تعطیلات نیم فصل لیگ ایران آغاز می‌شود، پیشنهاد تیم ژاپنی را رد کرد. هادی عقیلی چهار سال است که پیراهن تیم سپاهان اصفهان را بر تن دارد. وی تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد.


مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 4:28 عصر

رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) گفت: امیدوارم مسئولان فوتبال ایران برای حل مشکل، با ما همکاری لازم را انجام دهند. سپ بلاتر در خصوص بحث تعلیق فوتبال ایران اظهار داشت: اطمینان دارم که به زودی وضعیت در خصوص دخالت سیاسیون در فوتبال ایران روشن می‌شود. وی افزود: به زودی جلساتی در مورد فوتبال ایران برگزار خواهیم کرد. امیدوارم در پایان این نشست ها، مشکل را برای همیشه حل کنیم. رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با بیان اینکه معجزه‌گر نبوده و نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، تاکید کرد: تنها امیدوار به حل مشکلات هستیم. آنچه مسلم است، فوتبال ایران وضعیت خوبی ندارد و سران AFC از شما راضی نیستند. بلاتر اظهار داشت: امیدوارم مسئولان ایران برای حل هر چه سریعتر این مشکل با ما همکاری لازم را انجام دهند. برای فوتبال ایران آرزوی آینده ای خوب، توام با موفقیت را دارم.




مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 4:26 عصر

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسئولان باشگاه در دوران مصدومیت یک بار نیز تماس نگرفتند و جا دارد از بی توجهی آنها تشکر کنم .علیزاده د اظهار داشت: شب گذشته در بیمارستان آتیه تحت عمل جراجی قرار گرفته و امروز صبح از بیمارستان ترخیص شدم. وی ادامه داد: طبق گفته پزشک دو هفته طول می‌کشد تا بخیه‌هایم جوش بخورد و سپس سه هفته نیز دستم باید در گچ باشد. فکر می‌کنم بعد از سپری شدن دو هفته از نیم فصل دوم، به بازی‌ها برسم. مهاجم استقلال با ابراز نارضایتی از مسئولان باشگاه، تصریح کرد: جا دارد از آنها به دلیل بی‌توجهی به وضعیتم تشکر کنم. در این مدت یک تماس هم با من نگرفتند و حسابی مرا شرمنده کردند. وی ادامه داد: حتی به پیغام های من نیز پاسخی نمی دهند،‌ البته ایرادی ندارد. به خاطر تیم مصدوم شدم


مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 4:25 عصر

امیر قلعه‌نویی در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار داشت: با شرایط کنونی که فوتبال ایران پیدا کرده، تیم ملی ضرر خواهد کرد. مقدماتی جام جهانی 2010 نزدیک است و باید هر چه سریعتر به فکر باشیم. وی در خصوص اینکه حاضر است دوباره سرمربیگری تیم ملی را بپذیرد، عنوان کرد: بهتر است وارد این بحث ها نشویم. اکنون باید تکلیف فوتبال ما هر چه سریعتر مشخص شود. باید به فکر آینده باشیم. قلعه‌نویی افزود: بعد از جام ملت‌های آسیا، ژاپن چند مسابقه تدارکاتی برگزار کرده است؛ اما تیم ملی ایران کجا است؟ برخی می‌گویند گروه ایران آسان است؛ در حالیکه در فوتبال دیگر راحتی وجود ندارد. تیم‌های دیگر بیکار هستند و ما فقط داریم کار می‌کنیم و برنامه ریزی داریم؟ سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به تعویق انتخابات فدراسیون، عنوان کرد: بهتر است از دوستان که کار را به اینجا کشانده‌اند، بپرسید چرا فوتبال چنین وضعیتی پیدا کرده است؟ هر جا هر اتفاقی رخ می‌داد، می‌گفتند که قلعه نویی مقصر است. شاید این مرتبه هم من مقصرم. وی افزود: تیم ملی در بدترین شرایط ممکن را تحویل گرفتم و با همان وضعیت در جام ملت‌ها به عنوان سر گروه از گروه خود صعود کردیم. فقط 2 تیم 7 امتیازی بودند که یکی از آنها تیم ایران بود. در 18 مسابقه رسمی، فقط یک شکست آوردیم؛ اما برخی، در بهترین شرایط مدیریتی به اردن، قطر و بحرین باختند؛ آن هم در زمانی که فوتبال در آرامش قرار داشت. قلعه نویی ادامه داد: قصد ندارم زحمات کسی را زیر سؤال ببرم. آنها نیز تلاش خود را انجام داده اند؛ اما در شرایطی که فوتبال ایران شرایط مناسبی نداشت، بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم و صدها مسئله دیگر وجود داشت، آن نتایج را گرفتیم. پس از دیدار برابر کره‌جنوبی، تمام ایران بر سر ما ریخت و گفتند که قلعه نویی مقصر بود. من هم سکوت کردم. آن مسائل به تاریخ پیوست و باید به فکر آینده بود.
وی در خصوص ادعای صفایی فراهانی مبنی بر اینکه با سفارش او توانسته در فهرست سرمربی برتر آسیا قرار بگیرد، گفت: حتما سفارش کرده‌اند که چنین چیزی را گفته اند. سرمربی سابق تیم ملی درباره اینکه در شرایط کنونی با چه راهکارهایی می‌توان به تیم ملی کمک کرد، عنوان کرد: باید مسائل شخصی را کنار بگذاریم و به خاطر ایران و ایرانی تلاش کنیم. جوانان ما 8 سال اعضا و جوانی خود را برای ایران گذاشتند. نباید با ارزش ها بازی کنیم. برای ایران خوب نیست که فوتبالش چنین شرایطی داشته باشد. باید هرچه سریعتر مسائل را حل کرد.
قلعه نویی در پاسخ به اینکه در شرایط کنونی مربی خارجی برای تیم ملی مفید است یا خارجی، گفت: بهتر است آقایانی که تصمیم گیرنده هستند، به این سؤال جواب بدهند. اگر مسئولیت داشتم، حرف می‌زدم؛ اما اکنون کسی از من مشاوره نخواست که بخواهم حرفی بزنم.
وی افزود: قلعه‌نویی‌ها مهم نیستند. جوانان برای ایران رفتند. در مقایسه با آنها، تلاش‌های ما ارزش خاصی ندارد. قلعه‌نویی باشد یا نباشد، مهم نیست؛ اقتدار و سربلندی ایران اهمیت دارد.


مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 4:23 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10


بازدید دیروز: 15


کل بازدید :112028
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<