سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

برای حل مشکل رفت و آ‌مد تهیه شد

با تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل رفت و آمد بازیکنان، ‌این باشگاه 6 هزار لیتر سهمیه بنزین دریافت کرد.

 با رایزنی های صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس با شرکت ملی پالایش و پخش ، برای حل مشکل سرخپوشان، شش هزار لیتر سهمیه بنزین دریافت و روز گذشته بین بازیکنان تیم تقسیم شد تا مشکل رفت و آمد برای حضور در تمرینات مرتفع شود. این مسئله طی روزهای گذشته باعث نگرانی بازیکنان شده بود. پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی دیدار حساسی را با تیم صبا باتری برگزار خواهد کرد.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:42 عصر

داریوش مصطفوی در خصوص مشکلات اخیر فوتبال ایران گفت‌وگویی را ترتیب داده است که در زیر می خوانید:
*کمیته انتقالی محلی برای نمایش کمیته انتقالی نه برای انتقال قدرت از یک رئیس فدراسیون به رئیس دیگر بلکه برای نمایش اعضایی که از طرف فیفا منصوب شده بودند، تشکیل شد. آنها می‌خواستند خودشان را به طرفداران در احزابشان نشان دهند. منصوبان فیفا با استعفای محمد حسن انصاری فرد به اکثریت 3 به 2 رسیدند.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:40 عصر

تمرین صبح پرسپولیس ساعت10/30 دقیقه در زمین شرکت واحد برگزار شد و الونگ الونگ و میثم سلیمانی بازیکنان غایب بودند. بازیکنان به مدت 15 دقیقه با انجام حرکات کششی و دویدن بدن ها را گرم و به دستور کادر فنی حرکات ترکیبی در میانه زمین را مرور کردند. ارسال پاس های کوتاه، بلند و ضربه به دروازه در اولویت برنامه ها ترکیبی بود. به دستور افشین قطبی بازیکنان ذخیره زیر نظر حمید استیلی تمرین و نفرات ثابت زیر نظر سرمربی تمرین را پیگیری کردند. نفرات ذخیره آقا وسط بازی کردند؛ اما بازیکنان ثابت در فضای محدود فوتبال بازی کردند. در آخرین بخش تمرین بازیکنان به دو تیم 11 نفره تقسیم شده و با کاورهای زرد و قرمز فوتبال بازی کردند و سپس با سرد کردن بدن ها تمرین تمام شد. نزدیک به 70 نفر هوادار در زمین شرکت واحد حضور داشتند و علیرضا نیکبخت واحدی بیش از سایرین مورد تشویق آنها قرار گرفت. بیژنی، مدیر عامل شرکت واحد در تمین پرسپولیس حاضر شد و به بازیکنان و کادر فنی قول داد برای رفاه سرخ پوشان به زودی امکانات لازم از جمله سرویس بهداشتی و رختکن مهیا خواهد شد. این خبر به شدت مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت. فردا ساعت 10 صبح تمرین پرسپولیس در زمین شرکت واحد پیگیری خواهد شد.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:39 عصر

فیروز کریمی برای آنکه ذهنیت بازیکنان را تغییر دهد و بتواند در این تیم تحول مثبتی ایجاد کند، قصد تدریس فوتبال به بازیکنان را دارد. وی به بازیکنان گفته از امروز به بعد، روزی نیم ‌ساعت تئوری فوتبال را آموزش خواهد داد و پس از جلسه تئوری، تمرین عملی در زمین چمن را آغاز می‌کنند. روز سه‌شنبه (امروز) نیز قرار است بازیکنان نیم ساعت در کلاس تئوری در ورزشگاه مرغوبکار حاضر شوند. سپس از ساعت 14 و 15 به طور عملی تمرین کنند. فیروز کریمی از هفته گذشته جانشین ناصر حجازی در استقلال شد و به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کرد.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:38 عصر

این هافبک کامرونی که در بازی با تیم برق شیراز دچار آسیب دیدگی شده بود، با تجویز کادر پزشکی تیم، عکس MRI گرفت و تا دریافت جواب آزمایش در تمرینات شرکت نکرد. فرید زرینه در این خصوص گفت: متاسفانه جواب آزمایش MRI الونگ نشان می دهد که او دچار پارگی رباط صلیبی شده است. همین موضوع باعث شد تا به شخصه با تعدادی از بهترین جراحان ایرانی تماس گرفته و در خصوص شرایط الونگ با آنها مشورت کنم. در نهایت نیز در یک جمع بندی کلی به این نتیجه رسیدیم که الونگ به مدت دو ماه تحت درمان و تمرینات فیزیوتراپی قرار گیرد. وی تاکید کرد: اگر در این مدت بهبودی در وضعیت او ایجاد شود، نیازی به عمل جراحی بر روی پای وی نیست و در غیر این صورت، انجام عمل جراحی الزامی است.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 5:37 عصر

مسئولان استقلال تهران معتقدند طبق قوانین فیفا هر باشگاه خارجی که بازیکن زیر 23 سال جذب کند، باید بین 10 تا 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکن را به باشگاه مبدا پرداخت کند. به این ترتیب باشگاه استقلال از باشگاه اماراتی الشعب حدود 70 هزار دلار بابت جذب میثم بائو و سیاوش اکبرپور طلبکار است و حتی در این خصوص از طریق مراجع قانونی مانند روابط بین‌المللی فدراسیون فوتبال ایران اقدام کرده است. یکی از مسئولان باشگاه استقلال تهران در خصوص شکایت بائو از این باشگاه به خبرگزاری فارس گفت: طبق قانون هر شخص حقیقی یا حقوقی که تصور می‌کند حقی از او ضایع شده می‌تواند


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 2:40 عصر

هادی عقیلی در گفت و گو یی اظهار داشت: برای حضور در جام باشگاه های جهان هم تجربه بین‌المللی داریم و می‌توانیم توانایی‌های خود را نشان دهیم. این بازیکن در خصوص شناخت از حریفان در این رقابت‌ها ابراز کرد: باید دید واقع‌بینانه‌ای داشته باشیم. اوراوا وضعیتی مشابه ما دارد. آنها فقط پول بیشتری خرج می‌کنند و حرفه‌ای تر از تیم‌های ایرانی نشان می‌دهند. از تیم مکزیکی و قهرمان اقیانوسیه نیز شناختی نداریم. عقیلی با اشاره به اینکه حضور سپاهان در جام باشگاه‌های جهان خود نشان از موفقیت این تیم دارد، تصریح کرد: قهرمانی در این مسابقات برای ما افتخار است؛ اما مهم تر از لیگ قهرمانان آسیا نیست. تیم‌ها اهمیتی به این مسابقات نداده و تنها به دلیل درآمدزایی شرکت می کنند. وی در خصوص رقابت‌ با پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر تاکید کرد: خیلی زود است بخواهیم در این باره حرف بزنیم. نیم فصل دوم تعیین کننده است.
تیم سپاهان در اولین بازی خود در جام باشگاه‌های جهان روز جمعه مقابل نماینده نیوزیلند بازی می کند.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 2:39 عصر

به نقل از رویترز، انتخابات فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مخالفت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مبنی بر حضور سیاسیون در این انتخابات بار دیگر به تعویق افتاد. در پی تصمیم جدید فیفا و با تعویق انتخابات، رای گیری به روز شانزدهم ژانویه منتقل شده است. امیر حسین کریم پور، عضو روابط بین المللی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده به رویترز گفت: طبق اساسنامه‌ای تائید شده فیفا، دولت حق دخالت مستقیم در انتخابات فدراسیون فوتبال دولت را ندارد و به دلیل بروز مشکلاتی این چنینی این انتخابات بار دیگر به تعویق افتاد. وی ادامه داد: همچنان در برخی از زمینه‌ها با فیفا دچار مشکل هستیم و باید آنها بر طرف شود. نامزد شدن محمد علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی برخلاف خواسته فیفا است. سال گذشته فوتبال ایران به دلیل دخالت مستقیم دولت مخصوصا سازمان تربیت بدنی از حضور در فعالیت‌های بین المللی تعلیق شد.
رویترز در این زمینه گزارش داده فیفا انتخابات فدراسیون فوتبال را به رسمیت نمی‌شناسد؛ زیرا براساس اسنامه‌ تصویب شده کمیته انتقالی، نباید سیاسیون در ورزش و برای تصاحب پست حضور داشته باشند. سخنگوی فیفا در این زمینه تاکید کرد: فدراسیون بین المللی فوتبال به ایران هفته گذشته اطلاع داده است، حضور علی آبادی در انتخابات در بخش ریاست رسمیت ندارد و اگر شرکت کند، این انتخابات مورد قبول فیفا نیست، چرا که او فقط می‌تواند یکی از اعضای مجمع عمومی باشد؛ اما به عنوان ریاست حق شرکت ندارد. رویترز در پایان گزارش خود آورده است: ایران یکی از تیم های موفق ‌آسیاست و تاکنون سه بار عنوان قهرمانی جام ملت ها را کسب کرده و سه بار نیز در جام جهانی حضور داشته است. محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران از هواداران فوتبال محسوب می شود.



مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/9/13::: ساعت 2:38 عصر

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در جریان تمرین امروز با بلندگو به بازیکنان تیم دستورات تاکتیکی داد. تیم استقلال امروز از ساعت 30/14 در زمین شماره دو ورزشگاه شیرودی تمرین کرد. فیروز کریمی سرمربی تیم ابتدا حدود 30 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. برنامه امروز بیشتر به انجام کارهای تاکتیکی اختصاص داشت و حدود 200 تماشاگر نیز در محل تمرین حاضر بودند و در سکوت محض تمرین را نظاره می‌کردند. کریمی سرمربی استقلال برای آنکه بتواند راحت‌تر با بازیکنان صحبت کند از بلند گوی دستی استفاده ‌کرد و دستورات تاکتیکی را با بلند گو به گوش بازیکنان ‌رسانده و یا از آنها انتقاد می‌کرد. در قسمتی از تمرین وی با کنایه به تیم پاس همدان خطاب به بازیکنان گفت: اگر در جام حذفی با یک گل از حریف پیش افتادیم می‌خواهیم دست به دفاع مطلق بزنیم بنابراین باید دفاع کردن را به خوبی یاد بگیرید. زمان تمرین تیم نسبت به زمان مربیگری ناصر حجازی بسیار طولانی تر شده است. حجازی نیز خود را ممنوع المصاحبه کرده و از گفت و گو با خبرنگاران خودداری کرد. استقلال تهران روز آینده ساعت 15/14 در ورزشگاه مرغوبکار تمرین خواهد کرد. حجازی از محل جدید تمرین آبی پوشان ناراضی است و می‌گوید به دلیل دوری راه نمی‌توانم در مرغوبکار حاضر شوم. وی امروز قبل از پایان تمرین ورزشگاه شیرودی را ترک کرد.


مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 8:22 عصر

مسئولان این باشگاه اماراتی از باشگاه استقلال تهران برای انجام دیداری دوستانه در نیم فصل دعوت کردند. سران استقلال هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌اند و قرار است این دعوتنامه در جلسه شورای معاونین مطرح و در مورد انجام این سفر تصمیم‌گیری شود. استقلال تهران هم اکنون با 20 امتیاز در مکان نهم جدول لیگ برتر قرار دارد. سه هفته دیگر نیم فصل اول لیگ برتر به پایان خواهد رسید.



مهدی حمیدی ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 8:19 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 15


کل بازدید :112018
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<