سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستمکار را سه نشان است : بر آنکه برتر از اوست ستم کند به نافرمانى ، و بر آن که فروتر از اوست به چیرگى و آزار رسانى ، و ستمکاران را یارى کند و پشتیبانى . [نهج البلاغه]

خبرهای داغ از فوتبال

چندی پیش فدراسیون اسپانیا به دلایلی که روزنامه ها نیز از تحلیل آن منع می‌شدند، از انتخابات زودهنگام خبر داد. سپس ماجرای اخراج آراگونس و آغاز مذاکره با مربیانی از قبیل دل بوسکه، لوتینا و بنیتس بر سر زبان‌ها افتاد. کم کم شایعه تحت فشار بودن فدراسیون از سوی برخی نیروهای پنهان دولتی مطرح شد. سپ بلاتر امروز با حضور در مادرید به بهانه تقدیر از دن آلفردو دی استفانو، به فدراسیون اسپانیا هشدار داد که اگر زیر بار انتخابات زودهنگام و فرمایشی دولت برود، فوتبال این کشور را با تحریم جدی مواجه خواهد کرد. ویار، رئیس فدراسیون اسپانیا نیز دو روز پیش از این گفته بود که فیفا با کشورهایی مشکل دارد که دموکراسی را رعایت نمی‌کنند. سپ بلاتر در سخنرانی شجاعانه ای که برای مطبوعات اسپانیا چندان خوشایند نبود، گفت‌: در عرض شش ساعت، فوتبال اسپانیا تعطیل می شود. اگر دخالت و فشار دولت ادامه پیدا کند، این کار را انجام می دهم تا بدانید قدرت فیفا گاهی از سازمان ملل متحد نیز بیشتر می شود. فدراسیون فوتبال اسپانیا باید مانند سایر فدراسیون ها جهت حضور در المپیک پکن، رئیس جدید خود را با انتخابات جدید مشخص کند.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 8:53 صبح

بعد از ناکامی در لیگ برتر سال گذشته در امور مدیریتی لیگ و بعضی باشگاه ها لیگ امسال با شکل و شمایل جدیدی شروع به کار کرد. که از دستاورد مدیریت سال گذشته می توان به بی برنامگی لیگ سال گذشته و حذف استقلال از باشگاههای آسیا و شروع ضعیف لیگ در سال جدید شد . به هر حال لیگ سال گذشته تمام شد و نتیجه آن قهرمانی سایپا در لیگ و سپاهان در جام خذفی شد و تیم های پر طرفدار استقلال و پرسپولیس هیچ کدام نتوانستند موفق شوند. اما لیگ امسال هم آنچنان برنامه خاصی نداشت و بیشتر فوتبال ایران معطل شناختن رئیس جدید خودش شد. و از نتیجه آن هم به برنامه ریزی لیگ در دو روز آینده آن به جای برنامه ریزی در کل طول مدت برگزاری لیگ برتر شد. و شاید همین برنامه ریزی برای تیم هایی که حرفه ای تر بودند بیشتر مشکل ایجاد کرد. در شروع لیگ بعضی تیم ها مثل پرسپولیس خوب کار کرده و بعضی تیم های دیگر مثل استقلال ضعیف شروع کردند که در نهایتاً چند تیم مجبور به تعویض مربی خود شدند. اما در حال حاضر بعد از کسر چند امیتازی از تیم های پرسپولیس و سپاهان تنور لیگ داغ تر شده و تقریباً خیلی تیم های ناکام هفته های قبل امروز بهتر شده و امید بیشتری برای ادامه بازی ها دارند . ان شاء الله با برنامه ریزی بهتر مدیران لیگ برتر احیا شود و از این معطلی های بی جا و بی برنامه گی ها نجات پیدا کند و با برنامه ریزی های دقیق تر و بلند بالانه تر مدیران باشگاه ها هم بتواند بهتر و حرفه ای تر برنامه ریزی کنند.  




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 8:48 صبح

با سلام

امیدوارم که همیشه سلامت و امیدوار باشید . به حول و قوه ی اللهی از امروز  وبلاگ خبرهای داغ با شیوه نوع شروع به کار خواهد کرد. امید است که این شروع به کار برای شما هم مفید باشد. البته به قطع باز هم مشکلات زیادی خواهد داشت که نظرات شما قطعاً در پیش برد موفقیت خبرهای داغ تاثیر گذار خواهد بود.

 

                                                                                  مهدی حمیدی

                                                                           مدیر وبلاگ خبرهای داغ




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 8:24 صبح

به نام خدا

با عرض پوزش مجدد از عدم بروز رسانی وبلاگم باید به خدمتتان برسانم که مشکلات وبلاگ برای به روز کردن تمام شده و ان شاء الله از چهار شنبه 1/12/86 و یا شاید هم زود تر انجام خواهد شد . در ضمن در این مدت که بنده نتوانسته بودم در خدمت شما عزیزانی باشم که به بنده خیلی لطف دارید پیام های شما در اینکه بتوانم وبلاگ بهتری داشته باشم کمک بسیار زیادی به من کرد.

مطمئن باشد زین پس وبلاگ خبر های داغ شما را تنها نخواهد گذاشت و تمام نیاز اطلاعات ورزشی شما را بر طرف خواهد کرد.

 شاید لازم باشد برخی از اطلاعاتی که برایه شما به نمایش در خواهد آمد را توضیح بدهم که به این شرح خواهد بود : 

1- اخبار روز فوتبال

2- حواشی فوتبال در لیگ و تیم ملی

3- مصاحبه با بازیکنان ایرانی

4- مصاحبه با اهلی فوتبال (مربی، کارشناس، مسئول و دلسوز فوتبال و ........)

5- اخبار مهم البته به صورت خیلی کلی از فوتبال دنیا

6- عکس های منتخب ورزشی

7- طنز ورزشی

و به زودی نظر سنجی در مورد مسائل مختلف جامعه فوتبال که شاید تا به حال جای آن در این وبلاگ خالی بوده است.

لازم به ذکر است در بخش اخبار ورزشی به دلیل نبود وقت لازم متآسفانه شاید نتوان آن طور که باید و شاید اخبار را پوشش داد که ان شاء الله این بخش هم با استقبال شما به زودی فعال خواهد شد .

در پایان باز هم یاد آور می شوم که در این مدتی که نتوانستم در خدمتتان باشم بسیار ناراحت بوده و می خواهم در آینده این مدت را برای شما به شرط رضایت شما جبران کنم

 

 

                                                                                                                                  والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

                                                                                                                                          مهدی حمیدی کساء

                                                                                                                                         مدیر وبلاگ خبرهای داغ




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/23::: ساعت 6:52 عصر

<   <<   6   7   8   9   10      
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :112101
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<