سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش وخود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

خداداد عزیزى گفت: در شرایط کنونى حضور یک مربى ایرانى در کادر فنى تیم ملى مطلوب است. بازیکن اسبق تیم ملى فوتبال کشورمان دیروز در حاشیه دیدار تیم هاى پیام خراسان و گل گهر سیرجان افزود: البته مربیان ایرانى با ? مشکل اساسى مواجه هستند که یکى مدت قرارداد آنهاست یعنى اکثر قراردادهاى مربیان ایرانى یک ساله است در حالى که با مربیان خارجى ? ساله قرارداد بسته مى شود و مشکل دوم مربیان ایرانى که البته گاهى اوقات دامن مربیان خارجى را هم مى گیرد، دخالت افراد غیرورزشى در عرصه ورزش کشور است مثلا در همین روزهاى اخیر کسانى با خاویر کلمنته پاى میز مذاکره نشستند که به فنون عقد قرارداد ورزشى آگاهى نداشتند و به همین دلیل مجبور شدند در مقابل رسانه ها و افکار عمومى خیمه شب بازى درآورند. وى با بیان این که در شرایط کنونى یکى از گزینه هاى مفید براى تیم ملى «امیر قلعه نویى» است، گفت: با وجود این که من از منتقدان وى هستم اما معتقدم اگر به او فرصت بیشترى داده مى شد، مى توانست موفق شود. وى گفت: به نظر مى رسد فدراسیون فوتبال سعى دارد هر طور شده با یک مربى خارجى قرارداد ببندد در حالى که معتقدم فسخ قرارداد کلمنته آن هم با شرایطى که او مى خواست براى ما تعیین کند، خیلى هم براى تیم ملى گران تمام نشد.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 7:9 عصر

خدادا افشاریان اظهار داشت: اخراج دروازه‌بان راه‌آهن درست بود. وقتی توپ بیرون می‌رود، دروازه‌بان باید از همان جا شروع کند و شک ندارم که باید به خاطر اتلاف وقت او را اخراج می کردند. وی در مورد وقت اضافه گرفته شده گفت: 7 دقیقه و 30 ثانیه با مشورت کمک داور گرفته شد. به نظرم مشکلی در این زمینه وجود ندارد. خداداد افشاریان در مورد مشت پژمان نوری عنوان کرد: این صحنه را ندیدم. اگر کمک داور به من می گفت، شک نکنید که او را اخراج می‌کردم. فاصله زیادی با صحنه داشتم. به کمک داور خود، آقای رفعتی ایمان کامل دارم و می‌دانم که او هم صحنه را به طور کامل ندیده است. قاضی دیدار پرسپولیس برابر راه‌آهن در مورد وقفه ایجاد شده در ورود دروازه‌بان راه‌آهن به زمین گفت: می‌خواستم سخت‌گیری کنم؛ اما کمی بعد پشیمان شدم.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 5:44 عصر

کاسپاروف اظهار داشت: هنگامی که توپ بیرون می‌رفت، توپ دیگر همزمان داور زمین می شد. به من حق بدهید چون یک لحظه تصور کردم که باید به دنبال توپ بعدی بروم. وی ادامه داد: چون مقابل پرسپولیس بازی می‌کردم، داور هم به شدت تحت تاثیر قرار داشت. واکنش او ثابت می‌کرد که نسبت به شرایط بیرون از زمین، حساس است. امیدوارم او در مورد قضاوت اشتباهش، حداقل اعتراف کند.
تیم راه آهن در دیدار برابر پرسپولیس به پیروزی 2 بر یک رسید.


مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 5:43 عصر

 این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شد. میثم بائو در دقیقه 20 و احمد تقوی در دقیقه 29 گل‌های راه آهن را به ثمر رساند. برای پرسپولیس علیرضا نیکبخت در دقیقه 64 گلزنی کرد. خداداد افشاریان، داور مسابقه به حسین پاشایی، علیرضا محمد و علیرضا نورمحمدی از راه آهن اخطار داد. گئورک کاسپارف، دروازه بان راه آهن را در دقیقه 75 اخراج کرد. این نخستین شکست پرسپولیس در این فصل در ورزشگاه آزادی است. سرخپوشان تهرانی پیش از این، در دو دیدار خارج از خانه شکست خورده بود. پرسپولیس همچنان با 37 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. راه آهن با این پیروزی 25 امتیازی شد و به مکان دوازدهم صعود کرد. سایر دیدارهای هفته 22، روز جمعه و یکشنبه آینده برگزار می‌شود.
ترکیب تیم پرسپولیس:
مهدی واعظی، محمد نصرتی، شیث رضایی (از دقیقه 46 علیرضا نیکبخت)، پژمان نوری، کریم باقری، فرزاد آشوبی، عباس آقایی، فرهاد خیرخواه (از دقیقه 46 فراز فاطمی)، حسین بادامکی و محسن خلیلی.
سرمربی: افشین قطبی
ترکیب تیم راه آهن:
گئورگ کاسپاروف، میثم بائو (از دقیقه 78 مهدی ثابتی)، میختاریان (از دقیقه 65 رضا آقامحمدی)، هادی اصغری (از دقیقه 85 احمد جمشیدیان)، احمد تقوی، حسین پاشایی، مجید نورمحمدی، ابوذر رحیمی، ابراهیمی کریمی، علیرضا محمد و علیرضا نورمحمدی
سرمربی: اکبر میثاقیان




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 5:42 عصر

مهدی تاج" در گفت وگو با خبرنگار ورزشی اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد که انتخاب سرمربی ایرانی سهل الوصول تر است و با مربی ایرانی می توانیم موفق تر عمل کنیم. تاج با تشریح دلایل به توافق نرسیدن فدراسیون فوتبال با "خاویر کلمنته" گفت: واقعیت این است که در قرارداد کلمنته دو بند برجسته تر از بندهای دیگر بود که یکی حضور کلمنته و دیگری نحوه اداره تیم ملی بود. کلمنته می گفت 10 روز قبل از هر بازی به ایران می آیم و تیم را نیز خودم جمع و جور می کنم که فدراسیون فوتبال این موضع را نپذیرفت . نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تمام قابلیت های کلمنته برای ما قابل احترام بود اما نمی توانستیم شرایط او را برای سه سال تحمل کنیم. با آمدن به ایران آن هم 10 روز قبل از هر بازی نمی توان تیم ملی را اداره کرد. شاید نیامدن کلمنته به تیم ملی از نظر برخی ضعف فدراسیون فوتبال تلقی شود اما برای ما دو نکته مهم بود که آن هم عزت جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون فوتبال کشومان است . تاج خاطر نشان کرد: هرچه می خواهند بگویند اما تصمیمی که فدراسیون گرفت به نفع تیم ملی بود. اگر قرار بود به خواسته های کلمنته توجه کنیم او پس از دیدار با کویت برای 45 روز از ایران می رفت! تاج افزود: این فدراسیون فوتبال ایران بود که کلمنته را نخواست نه او ما را ! این مربی زمانی که به ایران آمد حرف هایش را تغییر داد. توافق ما با وی در اسپانیا این بود که کلمنته سالی دو بار از ایران خارج شود اما وی زمان حضورش در تهران تغییر عقیده داد و گفت:10 روز قبل از هر بازی به ایران می آید که ما این موضوع را قبول نکریم. نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پایان با تکذیب اختلافش با امیر قلعه نویی تصریح کرد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد. قلعه نویی از مربیان قابل فوتبال ماست که توانمندی هایش را نشان داده است. ایشان نیز یکی از آن مربیانی است که برنامه اش را به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد داد




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 5:41 عصر

روزى که ناصر حجازى سرمربیگرى استقلال را دو دستى به فیروز کریمى «هبه» کرد، قطعاً نمى دانست که چنین حال و احوالى پیدا خواهد کرد. مطلوبترین گزینه از نظر ناصر حجازى براى سر و سامان دادن به اوضاع نامطلوب، شخص فیروز کریمى بود. کریمى این پتانسیل را داشت که استقلال را در لیگ برتر دوباره در قواره یک قهرمان بسازد. واقعاً هم که ساخت! چه ساختنى.
?- در بدو ورود فیروز کریمى به استقلال، همه چیز بین او و ناصر حجازى گل و بلبلى بود. فیروز مقابل دوربین هاى تلویزیونى تعارفات را بشدت تکه و پاره مى کرد. آن روزها ناصر خان قصه ما هیچ ملالى نداشت. با خودش یک گوشه مى نشست و بادى در غبغب مى اندخت و مى گفت که چه کردى ناصر خان! عزت و احترام را ببین. عجب انتخابى کردى. حقا که ناصر خانى. روزهاى خوب ناصر و فیروز اما مثل عمر گل بود؛ کوتاه کوتاه.
?- «مدیرفنى یعنى کشک» دهن سلطان را باید طلا گرفت. پروین اگر هزار تا حرف غلط زد، این یکى را عالى گفت. ناصر حجازى حالا با تمام وجود حرف هاى دیروز پروین را پذیرفته اما چه فایده. قضیه حجازى و کریمى، قضیه آب رفته به جوى است که دیگر برنمى گردد. حجازى از کرده خود پشیمان است. اگر مى دانست قرار است از این پس «در» برپاشنه فیروز بچرخد، اصلاً او را نمى آورد. فیروز کریمى هر که را خواست آورد و اگر پافشارى حجازى هم نبود، مهاجرى جاى آتیلا را هم مى گرفت اما کریمى مى دانست که نباید به تعدد پایش را روى دم حجازى بگذارد.
?- طنز پردازى هاى فیروز مقابل دوربین هاى تلویزیونى و رسانه  اى کردن مشکلات بازیکنان استقلال اما طاقت ناصرخان را طاق کرد. به هرحال حجازى هم یک ظرفیتى دارد. برخورد احتمالى با پیروز قربانى که حجازى مانعش شد، مدیرفنى استقلال را بر آن داشت تا گوشى همراهش را بردارد و آن طور که فالگوش ها به گوشمان رسانده اند با فتح الله زاده تماس بگیرد و بگوید:
«آقاى فتح الله زاده! این فیروز کریمى دیگر از حد و اندازه گذرانده. استقلال را به طنز مى کشد... بازیکنان استقلال را به طنز مى کشد... کاپیتان استقلال را تحقیر مى کند. این طورى که نمى شود. من که دیگر در استقلال نمى مانم. صد رحمت به امیر قلعه نویى. مى روم تا با او برگردم.»
?- فتح الله زاده در ادامه از حجازى دلجویى مى کند و نوید نشستى را مى دهد که تمام سوء تفاهمات برطرف شود. یعنى حجازى از خر شیطان پایین مى پرد؟
?- به فتح الله زاده فرصت دهید، او سکانس خوبى براى آخر فیلمش مى نویسد


مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:51 عصر

در حالى‌ که‌ تنها یک‌ ماه‌ به‌ پایان‌ سال‌ باقى‌ مانده، باشگاه‌ پرسپولیس‌ سالنامه‌ خود را به‌ مزایده‌ گذاشته‌ است.
مسئولان‌ پرسپولیس، چاپ‌ این‌ سالنامه‌ را در صورت‌ جذب‌ اسپانسر به‌ گروههاى‌ مختلف‌ واگذار کرده‌اند. باید دید که‌ بالاخره‌ افتخار چاپ‌ سالنامه‌ باشگاه‌ پرسپولیس‌ نصیب‌ چه‌ کسى‌ یا چه‌ گروهى‌ خواهد شد



مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:51 عصر

168591.jpg


مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:48 عصر

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران امروز مهمان محمد علی آبادی خواهند بود تا در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه به بحث و گفت و گو بپردازند. البته مهمترین موضوعی که در جلسه امروز مطرح خواهد شد، ارائه ترازنامه مالی باشگاه استقلال تهران است. علی فتح الله زاده خویی مدیر عامل این باشگاه باید ترازنامه مالی این باشگاه را به علی آبادی که رئیس مجمع باشگاه استقلال تهران است ارائه کند. برگزاری جلسه مجمع فوق العاده باشگاه استقلال تهران در شرایطی است که این باشگاه طی هفته های گذشته جلسه هیات مدیره خود را برگزار نکرده بود.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:43 عصر

تیم ملی فوتسال ایران با کسب 1590 امتیاز به عنوان تیم نخست آسیا در این رده بندی قرار دارد .
تیم فوتسال تایلند نیز که ماه گذشته در رقابت های بین المللی مالزی ایران را شکست داده و به مقام سوم دست یافته بود ،با پنج پله صعود در رده یازدهم جهان جای گرفت .
در این رده بندی تیم ژاپن همچنان در مکان دوم آسیاست و تیم های تایلند ، ازبکستان و استرالیا به ترتیب در مکان های سوم تا پنجم قرار دارند .
اسامی 10 تیم برتر این رده بندی  به شرح زیراست :
1- )برزیل 1953 2- )اسپانیا 1873 3-) ایتالیا 1784 4-) روسیه 1652 5-) پرتغال 1642 6-) ایران 1590 7-) آرژانتین 1515 8-) اوکراین 1500 9-) صربستان 1433 10-) ژاپن 1425



مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:43 عصر

<   <<   6   7   8   9   10      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 13


کل بازدید :112117
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<