سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «هان ! شما را از دشمن ترینِ آفریدگانْ نزد خداوند متعال، باخبر سازم ؟». گفتند : «آری، ای رسول خدا !» .فرمود: «کسانی که با زنان همسایگانِ خویش، زنا می کنند». [جامع الأحادیث]

خبرهای داغ از فوتبال

برای آگاهی از آخرین وضعیت شماره 20 استقلال،  گفت و گویی با وی ترتیب داده شده که در زیر می آید:  

* ناراحت نیستی از تمرینات استقلال دور شده ای؟

- نه چرا ناراحت باشم! مشغول استراحت هستم تا خبرم کنند.

* فکر می کنی این شرایط تا چه زمانی ادامه داشته باشد؟

- نمی دانم تصمیم با مسئولان باشگاه است.

* با آنها صحبت نکرده ای؟

- نه برای چی صحبت کنم؟! مگر خلافی کرده ام که حالا بخواهم وساطت کنند تا به استقلال برگردم.

* حتی تماس هم نداشتی؟

- به هیچ کس زنگ نزدم. هر چند که در روزنامه ها خلاف این موضوع نوشته شده است.

* مشکلت حل می شود؟

- امیدوار هستم!

* بالاخره علت اخراجت را متوجه شدی؟

- به خدا نه، هنوز که هنوزه نمی دانم چرا اخراج شدم.

* کریمی گفته بعد از گل استقلال مقابل شیرین فراز خوشحالی نکرده ای؟

- این نظر ایشان است. من حرفی ندارم.

* این موضوع را شنیده ای که سرمربی استقلال گفته قربانی باید با استقلال تسویه حساب کند؟

- نه نشنیده ام. البته نیازی به این صحبت ها نیست چون با این شرایط یا باید با استقلال تسویه حساب کنم یا مشکلم حل شود و در این تیم بمانم.

* تا کی با استقلال قرار داد داری؟

- یک فصل دیگر.

* و سوال آخر اینکه گویا حجازی هم قصد جدایی از استقلال را دارد ، نظر تو چیست؟!

-از ته دل می گویم امیدوارم ناصر خان در استقلال بماند و باشگاه را ترک نکند.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:40 عصر

تیم فوتبال استقلال با چند غایب به مصاف تیم سایپا می‌رود.  تیم استقلال در حالی روز جمعه به مصاف سایپا خواهد رفت که نمی‌تواند از چند بازیکن خود در این دیدار استفاده کند. مجتبی جباری، هافبک آبی‌پوشان در حالی که هم‌چنان از ناحیه عضلات شکم مصدوم بوده و در تمرینات هفته‌ی اخیر شرکت نداشت، نمی‌تواند تیمش را مقابل سایپا همراهی کند. مهدی امیرآبادی نیز به دلیل سه اخطاره بودن از حضور برابر سایپا محروم است. محسن یوسفی بازیکنی است که نمی‌تواند همراه آبی‌پوشان در این بازی حاضر شود. در حالی که مسوولان استقلال خواهان پایان محرومیت یوسفی بودند اما، گویا درخواست اعضای تیم استقلال با پاسخ منفی کمیته‌ی انضباطی مواجه شده است. پیروز قربانی مدافع نیمکت نشین استقلال نیز به دلیل اخراج از تمرینات توسط کریمی بعید است که در لیست 18 نفره جایی داشته باشد. از طرف دیگر تیم سایپا تنها با یک غایب در مقابل استقلال صف آرایی می‌کند. "کیانوش رحمتی" تنها بازیکن سایپاست که به دلیل سه اخطاره بودن از همراهی تیمش در بازی روز جمعه محروم است.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:35 عصر

خاویر کلمنته، بازیکن سابق تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در واکنش به انتشار برخی اخبار و بازتاب ادعای چند رسانه ایرانی اظهار داشت‌: از روز اول تاکید داشتم که در تهران زندگی نمی‌کنم. این مسئله را خیلی واضح به آنها گفتم و در این بین، اتفاقی رخ نداده که نظر من تغییر کند. وی عنوان کرد: می‌توانستم پس از امضای قرارداد، از آنها 3 میلیون بخواهم یا درخواست کنم که در کاخ زندگی کنم. از آنها فقط درخواست کردم که شرایط را بهتر کنند؛ اما فقط بخشی از قرارداد را تغییر دادند که به نفع خودشان بود. این مربی در پاسخ به اینکه چرا قرارداد فسخ شد، گفت: آنها 30 بار قرارداد را تغییر دادند. من واقعا سردرگم شده بودم. دیگر به مربیگری در این شرایط فکر نمی‌کنم. این برایم تجربه بسیار خوبی بود. خاویر کلمنته در پاسخ به اینکه دلیل اصلی تغییر قرارداد چه بود، گفت: حرفم از روز اول یکی بود و هیچ فشار پشت پرده ای وجود نداشت. نمی‌خواهم بگویم روز اول، بلکه در ساعات اولیه به آنها گفتم در تهران زندگی نمی‌کنم. وی ادامه داد: از این ساده‌تر قراردادی ندیده‌ بودم. همه چیز خوب بود؛ اما پس از مدتی گفتند که باید همیشه در تهران باشید. متوجه نمی‌شدم که منظور آنها چیست. سرمربی سابق تیم ملی صربستان عنوان کرد: خیلی زود نتیجه گرفتم که اگر شرایط به همین منوال پیش برود، بهتر است به تهران نروم. هر بار که ملاقات یا مذاکره‌ تلفنی داشتیم، این قرارداد را پیچیده‌تر کردیم. وی افزود: اوضاع خیلی واضح بود. پیشتیبانی هزاران هزار تماشاگر را احساس می‌کردم؛ اما پیچید‌گی قرارداد باعث می‌شد که به این مسائل فکر نکنم. تعهد داده بودم که ایران را به جام جهانی ببرم. پس از حضور در ورزشگاه آزادی فهمیدم که می‌شود خیلی کارها کرد؛ اما شرط خودم را داشتم. آس اسپانیا در مورد تعطیلات کلمنته و نوع استراحت او پرسید. وی گفت: خیلی واضح بود. تهران شهر بسیار مهمی است؛ اما از روز اول که رسیدم، متوجه شدم خانه من در سارائوتس است. وی ادامه داد: میهمان نوازی آنها بسیار عالی بود؛ اما هیچ جا خانه اصلی من نمی‌شد. ایران کشور خیلی خوبی است؛ اما این تقصیر من نبود که شرط خاص خودم را داشتم. آنها می‌توانستند از ابتدا چیزی را قبول نکنند.
خایر کلمنته درباره فسخ قرارداد و تماس با فیفا، اظهار داشت: برای چه باید این کار بکنم؟ تعهدی از سوی ایران وجود نداشت که به خاطر آن ناراحت شده‌ باشم. صحبت‌های کردیم و سپس به توافق نرسیدیم. از دست آنها دلخور نیستم؛ اما وقتم خیلی گرفته شد. وی در مورد آرتور جورج گفت: نمی‌دانم زمانی که ایران با جورج مذاکره می‌کرد، چه اتفاقی افتاد؛ اما می‌توانم تصور کنم که او هم درگیر ابهامات و مذاکرات پیچیده‌ شده است. آس اسپانیا از مسائل متناقض در رسانه‌های ایران و فدراسیون پرسید. وی گفت: در انتها نیز متوجه نشدم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. دلایل‌ آنها را نمی‌فهمیدم. در 72 ساعت همه چیز تغییر کرد. خاوریر کلمنته در مورد ایران خاطرنشان ساخت: مردم بسیار خوب و مهمان نواز، کشوری دیدنی و پر از جذابیت‌های گردشگری. شهر تهران برایم فوق العاده بی‌نظیر بود. همه با من مهربان بودند و به جز فضای مثبت، چهره‌ای دیگر در ذهنم نمانده است. وی درباره نصب ماهواره برای دیدان دیدارهای لیگ برتر گفت: از چنین اتفاقی باخبر نیستم. خیلی خوب می‌شد اگر چنین کاری می‌کردند؛ اما این جزئیات قرارداد بود. ما در کل با هم مشکل داشتیم. از همه مردم ایران به خاطر میهمان نوازی‌شان تشکر می‌کنم؛ ولی تاکید می‌کنم که در فسخ قرارداد پیش قدم نشدم.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:33 عصر

پس از منتفی شدن حضور خاویر کلمنته در ایران، مسئولان فدراسیون فوتبال با توجه به وقت کمی که برای انتخاب سرمربی مانده و نبود گزینه‌های مناسب خارجی، تصمیم بر استفاده از مربی ایرانی گرفته‌اند. در خصوص انتخاب سرمربی و گزینه‌هایی که درنظر گرفته شده، خبرهای متناقضی مطرح شده است؛ اما یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس خبر از مذاکرات بسیار جدی فدراسیون با امیر قلعه‌نویی و افشین قطبی داد.
این دو مربی، اصلی‌ترین گزینه‌های فدراسیون برای سرمربیگری‌ تیم ملی بوده و فعلا مسئولان در حال بررسی شرایط قلعه نویی و قطبی هستند.
در فهرست گزینه‌های فدراسیون، مربیان ایرانی دیگری هم جای دارند که نام علی دایی در بین آخرین نام‌های مورد نظر مسئولان فدراسیون دیده می‌شود. به گفته این منبع آگاه، احتمالا تا شنبه هفته آینده سرمربی تیم ملی از میان این گزینه‌ها انتخاب می‌شود.
مهدی تاج، سخنگوی فدراسیون صبح امروز هم در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در اسفند ماه و پیش از برگزاری دیدار دوستانه با بحرین، سرمربی را انتخاب خواهیم کرد. وی ادامه داد: باتوجه به محدودیت زمانی، گزینه داخلی بهتر از گزینه خارجی است چرا که قصد داریم یک مربی ایرانی که شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی دارد را برابر کویت روانه میدان کنیم.




مهدی حمیدی ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 2:32 عصر

از: لوئیز مدیرا فیگو
به: حسین کعبی
آقای کعبی عزیز، به نمایندگی از اعضای تیم ملی فوتبال پرتغال، از جناب‌عالی و تمام بازیکنان تیم ملی ایران متشکرم. ما مطمئن هستیم اگر اردوی رزمی ـ دفاعی نود دقیقه‌ای که با شما داشتیم، نبود، ما به هیچ وجه از پس هلندی‌ها برنمی‌آمدیم. شما و دوستانتان با اعمال برخی از حرکات رزمی، به ما فهماندید که فوتبال یعنی چه و آن بازی برای ما به منزله یک مانور نظامی بود که هرچند سخت بود، ولی باعث پیروزی ما در جنگ واقعی در مقابل هلندی‌ها شد. متشکرم و تا آخر عمر، ردِ لگد شما روی صورتم را به نشانه دوستی و سپاسگزاری، حفظ خواهم کرد.
زمین‌خورده شما ـ فیگو

 

 

 

 



مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 10:45 صبح

به نقل از DPA، خاویر کلمنته باوجود امضا قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران، اما در پی تغییر 2 بند از قرارداد که وی را مجبور به اقامت در ایران می‌کرد، حاضر نشد مسئولیت هدایت تیم ملی را بپذیرد و مذاکرات نهایی با عدم توافق به پایان رسید. با توجه به اظهارات کلمنته پس از سفر به تهران، مبنی بر اینکه تمایلی به اقامت در ایران ندارد، رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد که تیم ملی نیازی به مربی پروازی ندارد و به کلمنته هشدار داد که چنانچه در ایران مستقر نشود، قرادادش لغو خواهد شد. مسئولان فدراسیون فوتبال ایران دیگر تمایلی به جذب مربی خارجی ندارند و برنامه‌هایشان را برای انتخاب یک سرمربی داخلی آغاز کرده‌اند. خاویر کلمنته درباره علت عدم اقامتش در ایران، تاکید کرده‌ بود که از بیلبائو به وسیله فیلم، مسابقه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، لیگ برتر ایران را آنالیز خواهد کرد. وی به همین علت، اقامت دایمی‌ در ایران منطقی نمی‌دانست. تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 و در اولین مسابقه مرحله گروهی با تساوی بدون گل، در ورزشگاه آزادی برابر سوریه متوقف شد. این تیم در دومین دیدار باید با کویت مصاف کند. DPA در باره گزینه‌های اصلی داخلی برای هدایت تیم ملی نوشت: افشین قطبی، سرمربی پرسپولیس و علی دایی، سرمربی سایپا، گزینه‌های برجسته برای هدایت تیم ملی ایران هستند.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 10:28 صبح

 «امیر قلعه نویى» با انتقاد از نحوه مذاکرات انجام شده با «خاویر کلمنته» اظهار داشت: قبول که این مربى صاحب اسم و رسم است و قبول که وظیفه همه ماست که او را در صورت ملحق شدن به تیم ملى، یارى کنیم اما شیوه استقبال ما از کلمنته جالب نبود. شیوه برخورد با وى و نحوه قبول خواسته هایش در اصل بى احترامى به تاریخ چند هزار ساله این سرزمین بوده و هست. سرمربى مس کرمان افزود: متأسفانه آنچنان که باید به نیروهاى داخلى اهمیت نمى دهیم و در مقابل، امثال خاویر کلمنته را روى دست مى بریم. زمانى که من و همکارانم در تیم ملى بودیم هرگز خواسته غیرمنطقى ارائه نشد. تیم ملى را در حالى روانه رقابت هاى جام ملت هاى ???? کردیم که تدارکات خوبى نداشتیم. قلعه نویى در ادامه گفت: هرچند شرایطى که شرح آن آمد جالب توجه نبود با این همه توانستیم یک مجموعه مقتدر بسازیم. چه در بازى هاى دوستانه و چه در جام ملت ها در هر بازى ? گل زدیم و فقط در بازى با کره جنوبى بود که نه گلى زدیم و نه گلى خوردیم. با این حال آقایان یک لحظه هم انتقاد را از مجموعه ما دریغ نکردند. سرمربى سابق تیم ملى ادامه داد: برنامه بلند مدتى که به سرپرست وقت فدراسیون فوتبال یعنى آقاى هاشمى ارائه کردم مورد استقبال وى قرار گرفت. اعضاى محترم کمیته انتقالى هم تا جایى که مى توانستند کمک حال ما بودند. البته تأکید مى کنم که شرایط براى ساختن یک تیم بزرگ هرگز فراهم نشد اما دیدید که تیم خوبى ساخته شد. متأسفانه همان تیم که در هر بازى ? گل مى زد در پایان ناکام ماند و در ادامه آقایان ? ماه فرصت را از دست دادند تا اینکه کار به اینجا کشید. قلعه نویى در پایان درخصوص بحث هاى مطرح شده درباره تمایل و تلاش وى براى بازگشت به تیم ملى ایران، چنین توضیح داد: قسم مى خورم که دنبال این حرف ها نیستم. هر چند وظیفه خود مى دانم که در خدمت فوتبال ایران باشم اما مابقى حرف و حدیث ها را قبول ندارم. دیگر اینکه تا پایان فصل با مس کرمان قرارداد دارم و ازبک ها (پاختاکور) نیز مدام تماس مى گیرند و از من براى فصل بعد برنامه مى خواهند.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 9:16 صبح

هفته هجدهم  لیگ برتر
30بهمن 13:30 سه شنبه
ذوب آهن - - - ملوان

01 اسفند 14:00 چهارشنبه
راه آهن - - - پرسپولیس

03 اسفند 15:15 جمعه
ابومسلم - - - نفت
مقاومت - - - سپاهان
ذوب آهن - - - برق
پاس - - - صباباتری
استقلال اهواز - - - شیرین فراز
پیکان - - - پگاه
ملوان - - - مس
03 اسفند 17:15 جمعه
استقلال - - - سایپا



مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 9:12 صبح

خاویر کلمنته با ارسال نامه‌ای به سفارت ایران در اسپانیا اعلام کرد که حاضر نیست با اضافه شدن بندی جدید به قراردادش، به عنوان سرمربی تیم ملی ایران مشغول به کار شود.

علی کفاشیان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کلمنته نامه‌ای به سفارت ایران در اسپانیا ارسال کرد که بر اساس آن، او حاضر نیست با اضافه شدن بند جدید به قراردادش به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران مشغول به کار شود.

وی افزود: ما تا آخر وقت روز دوشنبه منتظر پاسخ کلمنته بودیم اما، با توجه به پاسخ منفی او برای اضافه شدن این بند که بر اساس آن او دو بار در سال بتواند از مرخصی استفاده کند، از سه‌شنبه (امروز) بررسی گزینه‌های دیگری را برای سرمربی‌گری تیم ملی آغاز خواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در عین حال ادامه داد: اگر نظر "کلمنته" تغییر کند او می‌تواند شانس سرمربی‌گری تیم ملی ایران را داشته باشد با این حال ما منتظر پاسخ او نخواهیم ماند.

کفاشیان هم‌چنین درمورد گزینه‌های جدید سرمربی‌گری تیم ملی به ایسنا گفت: هنوز هیچ گزینه‌ای نهایی نشده است. 5 تا 6 گزینه‌ی داخلی و 2 تا 3 گزینه‌ی خارجی مدنظر فدراسیون فوتبال هستند که پس از بررسی لازم و نشست هیات رییسه‌ی فدراسیون فوتبال و تا دو الی سه روز آینده سرنربی جدید تیم ملی رسما اعلام خواهد شد.




مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 9:2 صبح

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای پس گرفتن 6 امتیاز، امروز بعدازظهر به دیدار کفاشیان رفت. حبیب کاشانی همراه محمود خوردبین امروز بعدازظهر به مدت 30/1 دقیقه میهمان کفاشیان در فدراسیون بود. در این جلسه، وی از رئیس فدراسیون درخواست کرد تا برای پس گرفتن 6 امتیاز از فیفا، پیگیری‌های بیشتر انجام شود. کاشانی آمادگی خود را برای هرگونه کمک به تیم‌ ملی اعلام کرد.


مهدی حمیدی ::: سه شنبه 86/11/30::: ساعت 8:55 صبح

<   <<   6   7   8   9   10      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :112106
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<