سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل [امام حسن علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

 سخنگوی رئیس کنفدراسیون آسیا گفت: مشکل تعلیق فوتبال ایران به زودی با مساعدت مسئولان طرفین حل می شود . سعد یاسین در گفت و گویی با خبرنگار اعزامی به سوئیس در سالن لوسرن، درباره شرایط فوتبال ایران عنوان کرد: اکنون فوتبال ایران در حال تعلیق است؛ اگرچه چشم انداز روشنی در این زمینه وجود دارد. به زودی با مساعدت مسئولان طرفین این مشکل حل خواهد شد. وی گفت: AFC با نحوه انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال ایران مخالفت‌هایی دارد و این فوتبال در حال تعلیق است. مدیر برنامه های بن همام ادامه داد: عدم برگزاری به موقع انتخابات در فدراسیون ایران اسباب نگرانی بن همام و کنفدراسیون آسیا شده است چرا که دوباره زمان انتخابات به تعویق افتاد. سخنگوی رئیس کنفدراسیون آسیا تاکید کرد: AFC درباره نحوه انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال ایران، اختلاف دارد؛ بنابراین باید هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. سعد یاسن اظهار داشت: چنانچه مسئولان فوتبال ایران موانع را برطرف کنند، کنفدراسیون فوتبال آسیا تمایل زیادی برای کمک به این کشور دارد.




مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 5:25 عصر

تیم فوتبال استیل آذین تهران در هفته پنجم لیگ دسته اول در سیرجان برابر گل گهر با تساوی یک بر یک متوقف شد. حمید رضا حاتمی در دقیقه 57 گل تیم میزبان را به ثمر رساند و علی انصاریان نیز در دقیقه 75 با گلزنی برای استیل آذین بازی را به تساوی کشاند. با این نتیجه استیل اذین هفت امتیازی شد و گل گهر نیز ششمین امتیاز خود را کسب کرد. این تیم هم اکنون بدون سرمربی و با مدیریت فنی علی پروین در دیدارهای لیگ دسته اول حضور دارد.


مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 5:24 عصر

در جام باشگاه‌های جهان سپاهان توریست نیست
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: در جام باشگاه‌های جهان سپاهان توریست نیست و مقابل تمام حریفانی که پیش‌رو داریم می‌جنگیم. به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران لوکا بوناچیچ در کنفرانس خبری پیش از اعزام تیمش به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان با بیان مطلب فوق افزود: هر دیدار شرایط خاص خودش را دارد و ما در ابتدا باید به فکر رویارویی با وایتاکریونایتد باشیم که فوتبال سبک انگلستان را بازی می‌کند و به بازی هوایی و ارسال‌های بلند دل خوش کرده است.وی اضافه کرد: پس از پشت سر گذاشتن این دیدار باید مقابل اوراواردز قرار بگیریم که به شخصه بی‌صبرانه انتظار آن را می‌کشیم و قطعاً با توجه به شناخت کافی از نقاط ضعف و قوت آنها عملکرد بهتری را پیاده خواهیم کرد.
اوراواردز با از دست دادن جام امپراطوری و جی لیگ ژاپن شرایط متفاوتی دارد و ما می‌توانیم انتقام شکست در ورزشگاه سایتاما را از آنها بگیریم.سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درخصوص حذف حمید عزیززاده از لیست اعزامی به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان تصریح کرد:عزیززاده مدتهاست که در تمرینات سپاهان حضور منظمی ندارد و من نمی‌توانستم نام او را در لیست نفراتم قرار بدهم. معتقد هستم با معرفی چند بازیکن جوان و جویای نام دراین قبیل رقابت‌ها آینده فوتبال سپاهان تأمین خواهد شد و به نوعی آینده‌نگری هم کرده‌ایم.در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه ما مصدومیت کریمی و نویدکیا دو مهره کلیدی تیم است که امیدوارم آنها هر چه سریع‌تر شرایط گذشته را پیدا کنند.وی با ابراز رضایت از امادگی که بازیکنان سپاهان دارد در رابطه با جایگاه احتمالی تیمش در جام باشگاه‌های جهان خاطرنشان کرد: با پشت سر گذاشتن وایتاکریونایتد، نیوزیلند و اوراواردز ژاپن به جمع 4 تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا خواهیم کرد و قطعاً دستیابی به چنین جایگاهی ،ارزش بالایی در فوتبال ما دارد.با وجود رقابت‌های لیگ و جام حذفی باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که فشار کمتری به تیم وارد شود و پتانسیل حال حاضر ما تقسیم گردد.



مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 5:20 عصر

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ادعا کرد: تیمش در رقابت هاى فوتبال جام باشگاه هاى جهان مدعى قهرمانى خواهد بود. «محرم نویدکیا» گفت: حضور تیم سپاهان در جام باشگاه هاى جهان مى تواند سبب ارتقاى سطح فوتبال ایران شود، زیرا تیم هاى برتر هر قاره در این جام حضور دارند. در این بازى ها از نام فوتبال ایران به خوبى دفاع خواهیم کرد و مى کوشیم نتایج خوبى کسب کنیم. نویدکیا گفت: در اولین بازى خود باید به مصاف قهرمان قاره اقیانوسیه برویم و با توجه به اینکه شناختى از حریف نداریم به نظر مى رسد بازى بسیار سختى پیش رو داشته باشیم. بازیکن سپاهان ادامه داد:حضور میلان ایتالیا، سطح این بازى ها را بالاتر مى برد و با دیدن دیدارهاى این تیم نکات فنى خوبى به دست مى آید. چندماه است سپاهان بازى هاى فشرده اى در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است اما این مساله نمى تواند روى روند موفقیت ما اثر منفى بگذارد. وى اضافه کرد: در لیگ برتر مدعى اصلى قهرمانى هستیم و حضور در لیگ باشگاههاى جهان نمى تواند ما را از بازیهاى لیگ برتر غافل کند


مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 4:8 عصر

کیانوش رحمتی در گفت و گویی درباره بحران سایپا عنوان کرد: برای جایگاهی که در جدول داریم، هر دلیلی بیاوریم، توجیه حساب می شود. می‌توانم بگویم که خوب بازی می‌کنیم و هر آنچه لازم است، انجام می‌دهیم؛ اما در نتیجه‌گیری ضعیف عمل می‌کنیم. این بازیکن که مقابل پگاه گل زیبایی را به ثمر رساند، اظهار داشت: سایپا بازی خوبی را انجام می‌دهد و تیم‌های مقابل به فوتبال بسته‌ روی می‌آوردند تا به گل برسند. هافبک سایپا اشتباهات داوری را هم دلیل دیگری در عدم نتیجه‌گیری دانست و افزود: این مشکلات در بازی‌های ما بیداد می‌کند. گل اولی که از پگاه دریافت کردیم، کاملا آفساید بود. دروازه‌بان ما هم قصد کنترل توپ را داشت که توپ از زیر پایش در رفت. وی با اشاره به اینکه در زدن ضربات آخر وقت لازم را ندارد، گفت: باید در هنگام حمله دقت بیشتری داشته باشیم و چشم بسته به توپ ضربه نزنیم. کادر فنی همیشه تمرینات اختصاصی برای مهاجمان می‌گذارد. همه تیم‌ها دوران افت را دارد؛ اما این دوره طولانی‌ شده است. رحمتی در پاسخ به اینکه آیا با تحول در کادر فنی به سایپا شوک وارد می‌شود، عنوان کرد: این مسایل به کادر مدیریتی مربوطه می‌شود. فکر می‌کنم بازیکنان باید تلاش بیشتری انجام دهند. فاصله تیم‌ها با هم آنقدر زیاد نیست و با دو پیروزی می‌توانیم در جایگاه هشتم یا نهم قرار بگیریم. این بازیکن مازندرانی در خصوص اینکه با این شرایط چطور می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، گفت: شاید مسئولان یک گلزن به تیم اضافه کنند. در اول فصل باید بازیکنان بهتری جذب می‌شدند و اکنون در خط حمله نیاز به بازیکنی گلزن داریم.


مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 4:5 عصر

 افشین قطبی در تمرین امروز صبح پرسپولیس درباره اظهارات اخیر سرمربی استقلال گفت: فیروز کریمی از آن دسته مربیانی است که فقط حرف می‌زنند و در عمل ناکامند. وی ادامه داد: استقلال در 3 هفته گذشته خوب نتیجه گرفته بود؛ اما با حضور کریمی برابر پاس همدان شکست خورد و این اتفاق یکی از شگفتی‌ها در فوتبال است. نمی‌خواهم در مورد استقلال و سرمربی آن حرفی بزنم؛ اما وی در مورد من حرف‌هایی زده بود که باید پاسخ می‌دادم. قطبی درباره شایعه انتقال چند بازیکن پرسپولیس به امارات گفت: حسین بادامکی، محسن خلیلی و علیرضا نیکبخت واحدی از بهترین بازیکنان تیم من هستند، بنابراین برای کسب جام قهرمانی نمی‌توانم اجازه فروش آنها را بدهم. با توجه به شرایط مالی باشگاه توان خرید نفرات جدید را نداریم، بنابراین منطقی نیست که مهره‌های کلیدی را از دست بدهیم. وی درباره شایعه مربیگری اش در تیم ملی تاکید کرد: در بدو ورودم به ایران بارها اعلام کردم که فقط به پرسپولیس فکر می‌کنم و در صورت موفقیت در این تیم، چنانچه پیشنهادی از تیم ملی داشته باشم به آن فکر می کنم.
قطبی همچنین درخصوص خبر تعلیق احتمالی فوتبال ایران تصریح کرد: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات فوتبال ایران بر طرف شده و این تیم در قاره آسیا به حق خود برسد.


مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 4:4 عصر

مسئولان باشگاه ابومسلم قبل از دیدار با مس کرمان از هفته چهاردهم به بازیکنان خود اعلام کردند، در صورت کسب 8 امتیاز از چهار بازی باقی مانده تا نیم فصل اول به عنوان پاداش به آنها فیش حج عمره داده می شود. این تیم از دو بازی مقابل مس کرمان و شیرین فراز کرمانشاه 6 امتیاز گرفت و اگر از دو بازی باقیمانده دو امتیاز دیگر کسب کند، این پاداش به نفرات تیم داده می شود. ضمن اینکه مشهدی‌ها پس از هر پیروزی مبلغ 500 هزار تومان پاداش می‌گیرند که این مبلغ پس از پیروزی مقابل شیرین فراز کرمانشاه به حساب بازیکنان واریز شد. تیم ابومسلم مشهد در هفته پانزدهم 2 بر صفر شیرین فراز کرمانشاه را شکست داد


مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 4:3 عصر

برای اضافه شدن نفر جدید به کادر فنی استقلال بحث‌هایی وجود دارد. گفته می‌شود از میان ساکت الهامی و رضا مهاجری یکی به عنوان دستیار اول فیروز کریمی برگزیده می‌شود؛ درحالیکه به گفته قائم مقام باشگاه، با بازگشت بهرام امیری از سفر، مدارک ساکت الهامی به عنوان دستیار اول به سازمان لیگ داده می‌شود تا کارت مربیگری او صادر شود.
کامران منزوی در خصوص اینکه آیا حجازی همچنان قصد عدم حضور روی نیمکت را دارد، عنوان کرد: ریاست سازمان فوتبال این اختیار را دارد که از روی نیمکت بازی‌ها را دنبال کند یا سکو.
در صورت عدم اجازه از سوی سازمان لیگ برای حضور ساکت الهامی روی نیمکت استقلال، کادر فنی برای انتخاب مربیان روی نیمکت تصمیم‌گیری می‌کند. از نظر سازمان لیگ ناصر حجازی، فیروز کریمی، صادق ورمزیار و حسین‌ترابپور می‌توانند روی نیمکت این تیم حضور یابند.


مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 4:2 عصر

محسن یوسفی در گفت و گویی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: از لحاظ فنی بازی خوبی انجام دادیم؛ اما وقتی تیم می‌بازد، کسی از این موضوع حرف نمی‌زند. این یعنی اوضاع خوب نیست. وی در مورد دیدار برابر پاس همدان و باخت یک بر صفر عنوان کرد: بازی خیلی راضی ‌کننده نبود؛ اما آنهایی که فوتبال را می‌فهمند، تغییرات تاکتیکی و فنی را در استقلال احساس کردند. آقای کریمی در مهره چینی تغییراتی ایجاد کرده بود.
این هافبک چپ پا درباره تغییر پست خود گفت: این نظر سرمربی بود. وظیفه دارم در هر پستی که می‌خواهند از من استفاده کنند، کارآیی داشته باشم. من به واسطه سال‌ها بازی در هافبک چپ، در آن قسمت توانایی‌های بیشتری دارم؛ اما نظر، نظر سرمربی است. یوسفی در خصوص صبر تماشاگران نسبت به نتایج استقلال اظهار داشت: سال‌ها قبل خوب بازی نمی‌کردیم، می‌بردیم و تماشاگران هم راضی بودند؛ اما حالا قضیه فرق می‌کند. قبول می‌کنم که هواداران خیلی صبور هستند. باید بدانند بازیکنان تیم هم نسبت به این نتایج بی‌تفاوت نیستند. این بازیکن معتقد است که این نتایج بیش از همه به خود آنها آسیب می‌رساند و ادامه داد: بازیکنی مثل آرش برهانی از خدا می‌خواهد که خوب باشد. اگر ما بد باشیم، به خودمان آسیب می‌رسد. بازیکنان تنبلی نیستیم و در هر تمرین تلاش خود را بیشتر می‌کنیم. یوسفی در باره اینکه گفته می‌شود این تیم به باختن عادت کرده است، گفت: باختن را دوست نداریم. حتما یک جام را به دست می‌آوریم. در بازی مقابل ذوب آهن باید جبران کنیم؛ هر چند در شرایطی هستیم که تمام مسابقات برایمان سخت شده است.


مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 4:2 عصر

تمرینی امروز پرسپولیس ساعت 30/10 دقیقه در زمین شرکت واحد برگزار شد و سرخ پوشان در حضور هواداران تمرین سنگینی را انجام دادند.
بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مدت 15 دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن ها را گرم کردند، سپس نفرات ثابت زیر نظر افشین قطبی و بازیکنان ذخیره زیر نظر حمید استیلی تمرین کردند و پس از آن به مدت 40 دقیقه به دستور کادر فنی بازیکنان در 3 پست هافبک، دفاع و حمله، سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه را تمرین کردند. در جریان برگزاری تمرین عده ای از هواداران با برخی از کارکنان شرکت واحد درگیری لفظی داشتند که با دخالت علیرضا مرزبان، حمید استیلی و سعید عزیزیان این مشکل بطرف شد. ژاک الونگ هافبک کامرونی، تنها غایب پرسپولیس بود که به دلیل مصدومیت در زمین تمرین حضور نداشت. مهدی واعظی دروازه بان پرسپولیس نیز با وجود حضور در زمین شرکت واحد به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر تمرین نکرد. تمرین ساعت 30/12 به پایان رسید.


مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 4:1 عصر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 44


بازدید دیروز: 21


کل بازدید :112187
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<