سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام]

خبرهای داغ از فوتبال

با باخت‌ مس‌ در بازى‌ با پیکان‌ و حواشى‌ که‌ در این‌ بازى‌ به‌ وجود آمد فرهاد کاظمى‌ تصمیم‌ گرفت‌ کرمان‌ را براى‌ همیشه‌ ترک‌ کند. او پس‌ از بازى‌ به‌ خانه‌اش‌ رفت‌ و وسایلش‌ را جمع‌ کرد تا به‌ تهران‌ برگردد اما در اقدامى‌ خودجوش‌ بازیکنان‌ مس‌ به‌ خانه‌ فرهاد کاظمى‌ رفتند و از او خواستند کرمان‌ را ترک‌ نکند و طومارى‌ را امضا کردند که‌ اگر کاظمى‌ در مس‌ نماند آنها هم‌ نمى‌مانند! این‌ حرف‌هاى‌ احساسى‌ تا دیروز هم‌ ادامه‌ داشت‌ و اکثر بازیکنان‌ مس‌ با انتقاد شدید از جو مسموم‌ استادیوم‌ کرمان‌ تأ‌کید کردند که‌ در فضاى‌ متشنج‌ که‌ از دقیقه‌ یک‌ علیه‌ تیم‌ فحاشى‌ صورت‌ مى‌گیرد نمى‌شود بازى‌ کرد و اگر هواداران‌ به‌ جاى‌ فحاشى‌ علیه‌ تیم، به‌ تشویق‌ تیم‌ محبوب‌ خود مى‌پرداختند، اکنون‌ بازنده‌ نبودیم.



مهدی حمیدی ::: یکشنبه 86/9/11::: ساعت 7:47 صبح

با پایان رسیدن زمان تعیین شده فیفا برای ارسال فهرست بازیکنان حاضر در جام باشگاه‌های جهان، سپاهان ایران فهرست 23 نفره خود را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.  در حالی که دو هفته پیش هفت تیم حاضر در چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان فهرست سی نفره بازیکنان خود را به فیفا ارسال کرده بودند با به پایان رسیدن زمان تعیین شده فیفا برای ارسال فهرست 23 نفره در سی‌ام نوامبر، سپاهان فهرست نهایی خود را به فیفا ارسال کرد. عباس محمدی، رضا طلبه، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، جلال اکبری، فرشاد بهادرانی، محسن بنگر، هادی جعفری، حسین کاظمی، عبدالوهاب ابوالهیل، محمود کریمی، کبیربلو، امیرحسین صادق‌زاده، جابا موجیری، عماد رضا، سعید بیات، محمد سواری، سیدمحمد سیدصالحی، ابراهیم لوینیان، جلال‌الدین علی‌محمدی، ابوالحسن جعفری، احسان حاج صفی و حسین پاپی فهرست بازیکنان سپاهان هستند. در فهرست تیم وایتاکریونایتد نیوزلند حریف سپاهان نام هفت بازیکن خارجی مشاهده می‌شود. سه بازیکن انگلیسی، دو بازیکن اسلواکی و دو بازیکن ولزی بازیکنان خارجی وایتاکریونایتد هستند. از دیگر نکات جالب توجه رقابت‌های باشگاههای جهان غیبت خوان رومی ریکلمه بازیکن بوکاجونیورز است که به تازگی از ویارئال به این تیم آرژنتینی بازگشته است. فیفا اجازه شرکت این بازیکن را در جام باشگاه‌های جهان نداده است.




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 6:7 عصر

رییس کمیته‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال با تایید خبر تعویق برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد که این تعویق به دلیل جلسه‌ی غیر منتظره‌ای است که قرار است سه‌شنبه هفته‌ی جاری با حضور اعضای کمیته انتقالی و نمایندگان فیفا و AFC در کوالالامپور برگزار شود. محسن صفایی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: فیفا پیش از این بارها اعلام کرده بود که براساس اساسنامه‌ای که کمیته‌ی انتقالی آن را تهیه کرده، امکان حضور رییس سازمان تربیت بدنی در انتخابات فدراسیون فوتبال منتفی است، ولی مسوولان سازمان برداشت متفاوتی نسبت به این موضوع داشتند که در این راستا نیز مذاکرات زیادی با مسوولان فیفا و AFC انجام شد ولی از آنجایی که این مذاکرات هیچ نتیجه‌ای نداشت، فیفا تصمیم گرفت تا در جلسه‌ای مشترک این موضوع را بررسی کند. وی افزود: قرار است با دعوت رسمی که از سوی فیفا انجام شده، جلسه‌ای با حضور بن‌همام، کادر حقوقی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیرکل فیفا در مقر AFC برگزار شود تا موضوع حضور یا عدم حضور علی آبادی در انتخابات فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی حضوری قرار گیرد. صفایی فراهانی اظهار کرد: من به‌عنوان رییس کمیه‌ی انتقالی و رغبتی و هاشمی به عنوان نمایندگان سازمان تربیت بدنی در این جلسه حضور خواهند داشت. وی افزود: به دلیل آن‌که این نشست قرار است سه‌شنبه برگزار می‌شود، امکان برگزاری انتخابات در پانزده آذرماه وجود نداشت لذا کمیته‌ی انتقالی تصمیم گرفت برگزاری انتخابات را برای مدتی کوتاه به تعویق بیندازد تا پس از روشن شدن اختلاف نظر پیش آمده، مجمع فدراسیون فوتبال در فضایی آرام و سالم برگزار شود. رییس کمیته‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: انتخابات فدراسیون فوتبال در فاصله‌ی کوتاهی پس از برگزاری نشست مذکور انتخابات را برگزار خواهد کرد و هیچ تهدیدی هم مبنی بر تعلیق فوتبال متوجه ایران نیست.




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 6:5 عصر

، قرار بود پنجشنبه این هفته انتخابات ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شود که برخی منابع از تعویق مجمع به دلایلی نامعلوم برای دومین بار می‌گویند. گویا قرار است در مذاکرات اعضای کمیته‌ انتقالی با محمد بن ‌همام رئیس کنفدراسیون آسیا، روند برگزاری انتخابات ایران بررسی و تاریخ جدید انجام انتخابات اعلام شود. دو نفر از اعضای کمیته‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال فردا (یکشنبه) و سه نفر دیگر روز دوشنبه به کوالالامپور (مقرر کنفدراسیون) سفر خواهند کرد. آن نشست روز سه‌شنبه با حضور رئیس قطری AFC برگزار می‌شود. در آن، روند برگزاری انتخابات ایران بررسی و تاریخ جدید انجام انتخابات مشخص شود. مجمع این فدراسیون به احتمال زیاد اواخر آذر ماه برگزار می‌شود. این مطالب در حالی عنوان می‌شود که تمام منابع رسمی از اظهار نظر در این باره خودداری می‌کنند و افکار عمومی را در التهاب قرار داده‌اند. در این بین، فقط محسن صفایی فراهانی حاضر به گفت و گو با با خبرنگار ورزشی  ‌شد که اظهار بی‌اطلاعی کرد. وی در این باره عنوان کرد: "باید اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنم تا پاسخ بدهم."


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 5:55 عصر

قرار بود پنجشنبه این هفته انتخابات ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شود که مجمع به درخواست فدراسیون بین‌المللی (فیفا) برای دومین بار به تعویق افتاد. قرار است در مذاکرات اعضای کمیته‌ انتقالی با محمد بن ‌همام رئیس کنفدراسیون آسیا، روند برگزاری انتخابات ایران بررسی و تاریخ جدید انجام انتخابات اعلام شود. دو نفر از اعضای کمیته‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال فردا (یکشنبه) و سه نفر دیگر روز دوشنبه به کوالالامپور (مقرر کنفدراسیون) سفر خواهند کرد. آن نشست روز سه‌شنبه با حضور رئیس قطری AFC برگزار می‌شود. در آن، روند برگزاری انتخابات ایران بررسی و تاریخ جدید انجام انتخابات مشخص شود. مجمع این فدراسیون به احتمال زیاد دو هفته آینده برگزار می‌شود. محمد علی‌آبادی، علی کفاشیان و شاهرخ شهنازی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال هستند.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 5:53 عصر

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما راه مقابله با ضد فوتبال پاس همدان را نمی‌دانستیم و به همین خاطر در یک غافلگیری شکست خانگی دیگری را هم قبول کردیم.میثم منعی در گفت‌وگو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایرانخاطرنشان کرد: آنها پس از به ثمر رسیدن گل سفت و سخت لایه‌های تدافعی خود را مستقر کردند و ما هر چه زدیم به در بسته خورد. اگر حریف همانند دقایق ابتدایی کار فوتبال بازی می‌کردم می‌توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم و آنها را دست خالی به همدان بدرقه کنیم.وی اضافه کرد: آمدن فیروز کریمی مشکل کار استقلال را به کلی تغییر داده و قطعاً با گذشت چند هفته دیگر همه خواهند دید که استقلال کجای جدول است و ادعای بازیکنانش مبنی به دست آوردن یک عنوان قهرمانی بدون دلیل نبود.



مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 3:48 عصر

صمد مرفاوی در گفتگو ییبا خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تیم ما در مصاف با مقاومت شیراز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و از همان ابتدا جریان بازی را در اختیار گرفت. متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل اول را دریافت کردیم اما این گل مانع از اجرای تاکتیک های مان نشد و ضمن جبران گل خورده به برتری قاطع دست یافتیم.وی ادامه داد: در بین دو نیمه با توصیه هایی که به بازیکنان داشتیم روند تهاجمی تیم بیشتر شد و با ارائه بازی تهاجمی و استفاده از شانس های گلزنی با پیروزی زمین را ترک کردیم. فکر می کنم این پیروزی و صعود به رده ششم جدول رده بندی آغاز خوبی برای ما در تیم استقلال اهواز باشد. مربی تیم فوتبال استقلال اهواز با ابراز امیدواری از آینده این تیم در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی گفت: ما شروع خوبی در تیم استقلال اهواز داشته ایم اما اینکه بتوانیم همین روند را در بازی های آینده ادامه دهیم اهمیتی به مراتب بیشتر از پیروزی های اخیر دارد. وی ادامه داد: در تیم استقلال اهواز بازیکنان جوان و با انگیزه ای حضور دارند که تشنه یادگیری هستند. کار کردن با آنها لذتبخش است. بازیکنان استقلال اهواز شخصیت و انگیزه این را دارند که بهتر از این کار کرده و نتیجه بگیرند. همه اینها مایه امیدواری ماست تا تیممان را در جایگاهی بالاتر ببینیم.مرفاوی که از تاریخ بیست و سوم همین ماه به دنبال سفر مجید جلالی به مکه مکرمه به صورت موقت هدایت آبی پوشان اهوازی را برعهده خواهد گرفت، از اظهار نظر پیرامون ناکامی استقلال مقابل پاس همدان خودداری کرد و گفت: من مربی استقلال اهواز هستم و ترجیح می دهم فقط در مورد این تیم حرف بزنم.




مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 3:46 عصر

حمید نیک نفس در گفت و گو یی با خبرنگاران، درباره استعفای فرهاد کاظمی اظهار داشت: این مربی در اوج ناراحتی و بدون هماهنگی با من از استعفای خود خبر داده است و این اتفاق غیر منتظره بود. وی ادامه داد: کاظمی اصرار به ترک کرمان دارد؛ اما از او خواستیم تا اواسط هفته صبر کند. در حال حاضر مدیر عامل شرکت مس در خارج از ایران به سر می‌برد و دوشنبه باز می‌گردد. از کاظمی خواستیم تا تشکیل جلسه هیئت مدیره برای بررسی دلایل استعفا در کرمان بماند و با توجه به اینکه مربی با اخلاق و متعهدی است، در خواست ما را پذیرفت. نیک‌نفس در پاسخ به این سوال که با توجه به نارضایتی شدید طرفداران مس نسبت به عملکرد کاظمی چه اصراری به حفظ این مربی دارند، بیان داشت: به هواداران خود بابت اعتراضشان حق می‌دهیم. به هر حال جایگاه تیم ما نسبت به سال گذشته پایین‌تر است؛ اما معتقدیم نباید تصمیمی بگیریم که باعث بدتر شدن اوضاع شود. این باشگاه دولتی است و شخص مدیر عامل به تنهایی تصمیم نمی‌گیرد، بهتر است از گرفتن تصمیمات شخصی پرهیز کنیم.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 3:31 عصر

مسئولان سایپا به نحوه قضاوت رحیم رحیمی مقدم اعتراض داشته و معتقدند گل نخست این تیم در حالت آفساید به ثمر رسیده است. آنها قصد دارند پس از بررسی فیلم بازی، اعتراض رسمی خود نسبت به قضاوت این داور را به صورت مکتوب به کمیته انضباطی و هیئت فوتبال تهران ارسال کنند. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، در شش هفته متوالی تن به شکست داده و در حال حاضر با 13 امتیاز در رده شانزدهم جدول جای دارد.


مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 3:30 عصر

 این باشگاه در فصل اخیر با در نظر گرفتن پست سازمان فوتبال، حاشیه‌های مختلفی را به وجود آورده است. این پست در این باشگاه مخالفان و موافقان مختلفی را داشته است. باتوجه به اینکه مسئولان تیم در کادر فنی تحولاتی ایجاد کردند و از طرفی ناصر حجازی قرار است به عنوان رئیس سازمان فوتبال به فعالیتش در این تیم ادامه دهد، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته‌اند شرح وظایف رئیس سازمان فوتبال را تهیه و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. این شرح وظایف را کامران منزوی تهیه کرده و با تایید فتح‌ا.. زاده، در اختیار عموم قرار می گیرد.



مهدی حمیدی ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 3:29 عصر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 20


بازدید دیروز: 21


کل بازدید :112163
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی حمیدی
آخرین حواشی فوتبال + تحلیل
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<